Lue keskustelun säännöt.
Oletko käynyt koskaan kaljalla? Jos et, niin nyt on aika.
25.06.2026 |
Sitten kun tulee käristyskupoli, alkoholia ei tarjoilla.
Kommentit (3)
Juon kaljani kotona. En ole 10 vuoteen käynyt kaljalla. Mulla on Latviasta ostamani kaljaa vielä jotain 12 laatikkkoa ja lonkeroa 11 laatikkoa. Myin juhannuksena naapuri mökkiin olutta hyvällä hinnalla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei kiinnosta kaljan- eikä oluenjuonti.
Up