Mitä te olette tehneet tänään?
Entä mitä teette huomenna?
Mä kävin kuntosalilla ja sen jälkeen vain ollut kotona. TYLSÄÄ!
Kommentit (18)
Katsoin elokuvan, kävin lenkillä, kävin kahvilla ystävän luona, kävin kioskilla, tein pitsaa, saunoin, luin.
En tiedä vielä huomisesta, ehkä järjestän itseni hemmottelupäivän ( joo, mies ja teini hoitaa ruuat)
Olen sairaana ja olen katsonut tv:tä. Päivällä tein ruokaa ja sitten lisää tv:tä... Mies lähti tapanintansseihin ja hyvä niin, koska minusta ei ole todellakaan mitään seuraa :D
Nukuin yhteentoista, söin aamaria ja luin, harrastettiin seksiä, hiihdettiin 10km, saunottiin, laitettiin ruokaa (salaattia vaihteeks), juotiin skumppaa ja viiniä, katottiin elokuva, chattasin just siskon kanssa ja nyt vois ryhtyä iltatoimiin eli mennä peiton alle lukemaan kirjaa.
Ihanaa, voi kun olis aina tällaisia päiviä!
En mitään erityistä. Oon vanhempieni luona lasten kanssa ja pikkuveljeni on täällä. Mies lähti aikaisin aamulla kaveritapaamiseen toiselle puolelle Suomea. Mä kävin aamupäivällä pitemmällä lenkillä ja sitten oon enimmäkseen lojunut ja syönyt suklaata. Vauvanhoitoon menee oma aikansa.
Levännyt, lukenut Raamattua, syönyt, tiskannut, laittanut ruokaa, rukoillut.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:37"]
[/quote]Huomenna käyn ehkä kasvohoidossa
Luin kivan kirjan, ulkoilin mieheni kanssa, leikin lasteni kanssa.
Herännyt, pieraissut, pessyt hampaat, käynyt kaupassa, syönyt, juonut kaljaa, kuunnellut musiikkia, haaveillut, hymyillyt, masentunut, piristynyt, rakastunut ja pieraissut.
Miten voi olla tylsää kotona? Kotona on vaikka mitä tekemistä ja on ihana vihdoin vain olla. Mä söin lounaaksi aaton jämiä ja sitten menin tunnin lenkille koiran kanssa aurinkoon. Vähän olen siivoillut kotia ja tein pari opiskelujuttua nopeasti. Kohta alan tekemään jotain käsitöitä :)
Siivoiltu vähän, kun alkoi kämppä muistuttaa jo jotain lelumuseota kun joka ikinen joululahja levitettynä pitkin pirttiä :D Kelkkamäessä kului pari tuntia, sieltä oli mukava tulla saunomaan. Loppuilta meni pelaillessa ja leikkiessä tuon 4-veen kanssa.
Taaperon hoito työllistää aina, mutta lisäksi käytiin ulkona leikkimässä ja pelailin kännykällä kun pieni otti päiväunet, sitten syötiin ja mies jäi tyttärensä kanssa kotiin ja minä lähdin pienen kanssa mummin luo leikkimään. Sit olikin jo uniaika, sekä pienellä että mulla. Oikeestaan aika normipäivä :) Huomenna ohjelmassa työpäivä.
Harrastin seksiä mieheni kanssa. Kävin myös kuntosalilla :)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:37"]
[/quote]Huomenna käyn ehkä kasvohoidossa
[/quote]
hoida samalla päökoppas!
t. 25v skientologi
Täällä harrastettiin myös seksiä, tv2 lasten leffat myrsky ja rölli katsottiin, vaunuteltiin vauvan ja koirien kanssa, käytiin päiväsaunassa yhdessä, pyykkäystä, syötiin, leikittiin vauvan kanssa, vieraita kävi, pelattiin lautapeliä, iltapala, koirat lenkille, vauva nukkumaan, revontulien ihastelua, television katselua ja nyt nukkumaan<3 mukavan rento päivä. huomenna aion luistelemaan ja mies ruuvailee autoja.+mies kävi aamulla metsällä.
Syönyt jouluruokia ja suklaata hyvällä halulla. Katsoin Dickens-sarjan Teemalta.
Tehnyt väitöskirjaa, tein jo eilen illalla. Kyllä on hidasta. Aion tehdä koko loppuvuoden tiiviisti ja sen jälkeen samalla höyryllä eteenpäin. Uuden vuoden lupaus itselleni: valmistun ensi vuonna tohtoriksi.
Kiskonut edellisten asukkaiden päin peetä laittamaa tapettia keittiön seinältä, purkanut avohyllyt keittiöstä ja siirtänyt kamat odottamaan seinän maalauksen aloitusta. Käyttänyt koirat lenkillä kolmesti, laittanut ruokaa ja pessyt pyykkiä. Nyt ootan että sauna lämpiäisi, jääkaapissa odottaa pullo saksalaista vehnäolutta ja pizzatarvikkeet. Huomenna taas seinän kimppuun.
Kotona möllöttänyt. Huomenna onneksi biletystä luvassa.