Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te olette tehneet tänään?

Vierailija
26.12.2014 |

Entä mitä teette huomenna?
Mä kävin kuntosalilla ja sen jälkeen vain ollut kotona. TYLSÄÄ!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona möllöttänyt. Huomenna onneksi biletystä luvassa.

Vierailija
2/18 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin elokuvan, kävin lenkillä, kävin kahvilla ystävän luona, kävin kioskilla, tein pitsaa, saunoin, luin.

En tiedä vielä huomisesta, ehkä järjestän itseni hemmottelupäivän ( joo, mies ja teini hoitaa ruuat)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaana ja olen katsonut tv:tä. Päivällä tein ruokaa ja sitten lisää tv:tä... Mies lähti tapanintansseihin ja hyvä niin, koska minusta ei ole todellakaan mitään seuraa :D

Vierailija
4/18 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin yhteentoista, söin aamaria ja luin, harrastettiin seksiä, hiihdettiin 10km, saunottiin, laitettiin ruokaa (salaattia vaihteeks), juotiin skumppaa ja viiniä, katottiin elokuva, chattasin just siskon kanssa ja nyt vois ryhtyä iltatoimiin eli mennä peiton alle lukemaan kirjaa.

Ihanaa, voi kun olis aina tällaisia päiviä!

Vierailija
5/18 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään erityistä. Oon vanhempieni luona lasten kanssa ja pikkuveljeni on täällä. Mies lähti aikaisin aamulla kaveritapaamiseen toiselle puolelle Suomea. Mä kävin aamupäivällä pitemmällä lenkillä ja sitten oon enimmäkseen lojunut ja syönyt suklaata. Vauvanhoitoon menee oma aikansa.

Vierailija
6/18 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levännyt, lukenut Raamattua, syönyt, tiskannut, laittanut ruokaa, rukoillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:37"]

Levännyt, lukenut Raamattua, syönyt, tiskannut, laittanut ruokaa, rukoillut.

[/quote]Huomenna käyn ehkä kasvohoidossa

Vierailija
8/18 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kivan kirjan, ulkoilin mieheni kanssa, leikin lasteni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herännyt, pieraissut, pessyt hampaat, käynyt kaupassa, syönyt, juonut kaljaa, kuunnellut musiikkia, haaveillut, hymyillyt, masentunut, piristynyt, rakastunut ja pieraissut.

Vierailija
10/18 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla tylsää kotona? Kotona on vaikka mitä tekemistä ja on ihana vihdoin vain olla. Mä söin lounaaksi aaton jämiä ja sitten menin tunnin lenkille koiran kanssa aurinkoon. Vähän olen siivoillut kotia ja tein pari opiskelujuttua nopeasti. Kohta alan tekemään jotain käsitöitä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoiltu vähän, kun alkoi kämppä muistuttaa jo jotain lelumuseota kun joka ikinen joululahja levitettynä pitkin pirttiä :D Kelkkamäessä kului pari tuntia, sieltä oli mukava tulla saunomaan. Loppuilta meni pelaillessa ja leikkiessä tuon 4-veen kanssa.

Vierailija
12/18 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaperon hoito työllistää aina, mutta lisäksi käytiin ulkona leikkimässä ja pelailin kännykällä kun pieni otti päiväunet, sitten syötiin ja mies jäi tyttärensä kanssa kotiin ja minä lähdin pienen kanssa mummin luo leikkimään. Sit olikin jo uniaika, sekä pienellä että mulla. Oikeestaan aika normipäivä :) Huomenna ohjelmassa työpäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä mieheni kanssa. Kävin myös kuntosalilla :)

Vierailija
14/18 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:37"]

Levännyt, lukenut Raamattua, syönyt, tiskannut, laittanut ruokaa, rukoillut.

[/quote]Huomenna käyn ehkä kasvohoidossa

[/quote]

hoida samalla päökoppas!

t. 25v skientologi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä harrastettiin myös seksiä, tv2 lasten leffat myrsky ja rölli katsottiin, vaunuteltiin vauvan ja koirien kanssa, käytiin päiväsaunassa yhdessä, pyykkäystä, syötiin, leikittiin vauvan kanssa, vieraita kävi, pelattiin lautapeliä, iltapala, koirat lenkille, vauva nukkumaan, revontulien ihastelua, television katselua ja nyt nukkumaan<3 mukavan rento päivä. huomenna aion luistelemaan ja mies ruuvailee autoja.+mies kävi aamulla metsällä.

Vierailija
16/18 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt jouluruokia ja suklaata hyvällä halulla. Katsoin Dickens-sarjan Teemalta.

Tehnyt väitöskirjaa, tein jo eilen illalla. Kyllä on hidasta. Aion tehdä koko loppuvuoden tiiviisti ja sen jälkeen samalla höyryllä eteenpäin. Uuden vuoden lupaus itselleni: valmistun ensi vuonna tohtoriksi.

Vierailija
17/18 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennustaudissa.

Vierailija
18/18 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiskonut edellisten asukkaiden päin peetä laittamaa tapettia keittiön seinältä, purkanut avohyllyt keittiöstä ja siirtänyt kamat odottamaan seinän maalauksen aloitusta. Käyttänyt koirat lenkillä kolmesti, laittanut ruokaa ja pessyt pyykkiä. Nyt ootan että sauna lämpiäisi, jääkaapissa odottaa pullo saksalaista vehnäolutta ja pizzatarvikkeet. Huomenna taas seinän kimppuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi