Tekee mieli ottaa miehen joululahja omaan käyttöön!
Tuolla kaapissa se kummittelee ja haluisin ovat yhden paketin ja ottaa lahjan omaan käyttöön. Nyt naurattaa kun kirjoitin tän tänne, mutta mä oon miettinyt sitä koko päivän. Vitsit mä oon itsekäs! :D
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:12"]No yleensä, kun ostan jonkun tosi kivan lahjan (en tarkoita kallista), niin mua vähän harmittaa, ettei se ole mulle. :) Mietin, että mitä jos saaja ei tykkääkään lahjasta, ja sit se menee hukkaan.
[/quote]
Totta!! Ajattelin juuri, että ihanaa jos mies tykkää lahjasta, mutta kiva myös jos ei tykkää sillä sillon minä saan sen. Win-win hahah onneks on vielä miehelle toinen lahja mistä se varmasti tykkää...
Mitä siellä paketissa on : ) ?
T. Sun Mies
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:16"]Kerros nyt mitä oot ostanu!
[/quote]
Sori unohdin mainita :D siis siinä paketissa on yhden kosmetiikkamerkin pari "miehekästä" tuotetta. Otan ihan riskin että tykkääkö mies niistä, mutta ainakin ennen on käyttänyt samalta merkiltä paria tuotetta. :) ap
No yleensä, kun ostan jonkun tosi kivan lahjan (en tarkoita kallista), niin mua vähän harmittaa, ettei se ole mulle. :) Mietin, että mitä jos saaja ei tykkääkään lahjasta, ja sit se menee hukkaan.