Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työläisperheestä lähtöisin olevan tyttöystävän käytös nolottaa..

Vierailija
26.12.2014 |

Tuorein esimerkki tulee jouluaatolta, jolloin olimme yhteisellä jouluaterilla vanhempeni luona. Vanhempani ovat akateemisen koulutuksen saaneita, kuten minä ja sisarukseni ja lapsuuden kotini on porvariskoti. Meillä on aina korostettu hyviä käytöstapoja, varsinkin juhlatilaisuuksissa.

Tyttöystäväni on kasvanut työläistaustaisessa kodissa, jossa hyvät käytöstavat rajoittuvat lähestulkoon kiitokseen ja ilmapiiri on joltisenkin leväperäinen.

Palaan alkuun. Jouluaattona jouduin tyttöystäväni vuoksi vanhempieni ja muun lähisuvun silmissä noloon valoon.

Alkuun tyttöystäväni sivistymättömyyttään käytti vääriä aterimia eri ruokalajeille ja joi viiniä vahingossa minun lasistani. Hän puhui liian kovaan äänen ja keskeytti isäni kesken keskustelun ilmaistessaan omaa mielipidettään. Kaiken huippu oli kuitenkin se, että tyttöystäväni erotteli lihasaikeen sormin. Olin todella nolo, enkä tiedä vieläkään kuinka kohdata vanhemmat seuraavan kerran. Äitini katsoi minua lähtiessämme merkitsevästi ja tiedän hänen haluavan keskustella asiasta kanssani vakavasti,  ja on hyvin todennäköistä, että hän ehdottaa eroa minun ja tyttöystäväni välille. Tlanne on vaikea, sillä rakastan tyttöystävääni, mutta hän ei todellakaan ole sopiva sukumme jäseneksi.

Olen neuvoton.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö lihasaike jotenkin seksiin vai mihin? Äitisi pitäisi ottaa oppia ruotsin kuninkaallisista, jotka toivottivat tosi tv -miniänsä lämpimästi yökylään heti ekalla tapaamiskerralla kerralla. 

Vierailija
2/56 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei tuosta täysin muutu ja moeti millaista hänen sukunsa luona on. Maiskuttaako hän muuten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samankaltaisessa tilanteessa, tosin olen nainen ja miesystävä on duunaritaustaisesta perheestä ja duunari itsekin. Viihdymme yhdessä hyvin, mutta ongelmia syntyy aina miehen kohdatessa sukulaisiani. Nämä eivät voi ymmärtää miehen groteskeja käytöstapoja, eikä heiläl ole yhteistä puhuttavaa.

Vierailija
4/56 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheesi on paskanjäykkiä nipottajia. Ongelma on aivan toisaalla kuin missä kuvittelet sen olevan.

Vierailija
5/56 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas. No, aika hyvin kirjoitettu, mut toki porvarisperheen poika osaa kirjoittaa:).

Vierailija
6/56 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit ehkä yrittää kouluttaa salaa tyttöystävääsi ennen seuraavaa vanhempiesi tapaamista?

Vierailija
7/56 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen näin alkajaisiksi järjestämään perheneuvottelun, jonka aikana poistatte mitä ilmeisesti persuksiinne poikittain asettuneet pesäpallomailat.

Vierailija
8/56 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ap:lla ahdasmielinen suku, kuin myös ap itse. 

Vierailija
9/56 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:23"]

Olen samankaltaisessa tilanteessa, tosin olen nainen ja miesystävä on duunaritaustaisesta perheestä ja duunari itsekin. Viihdymme yhdessä hyvin, mutta ongelmia syntyy aina miehen kohdatessa sukulaisiani. Nämä eivät voi ymmärtää miehen groteskeja käytöstapoja, eikä heiläl ole yhteistä puhuttavaa.

[/quote]

Hienoa kohdata kohtalotoveri näinkin alkeellisella keskustelupalstalla. Vaikutat kiinnostavalta. Voisimmeko kenties keskustella kahden kesken jollakin toisella taholla? ap

Vierailija
10/56 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:18"]

Tuorein esimerkki tulee jouluaatolta, jolloin olimme yhteisellä jouluaterilla vanhempeni luona. Vanhempani ovat akateemisen koulutuksen saaneita, kuten minä ja sisarukseni ja lapsuuden kotini on porvariskoti. Meillä on aina korostettu hyviä käytöstapoja, varsinkin juhlatilaisuuksissa.

Tyttöystäväni on kasvanut työläistaustaisessa kodissa, jossa hyvät käytöstavat rajoittuvat lähestulkoon kiitokseen ja ilmapiiri on joltisenkin leväperäinen.

Palaan alkuun. Jouluaattona jouduin tyttöystäväni vuoksi vanhempieni ja muun lähisuvun silmissä noloon valoon.

Alkuun tyttöystäväni sivistymättömyyttään käytti vääriä aterimia eri ruokalajeille ja joi viiniä vahingossa minun lasistani. Hän puhui liian kovaan äänen ja keskeytti isäni kesken keskustelun ilmaistessaan omaa mielipidettään. Kaiken huippu oli kuitenkin se, että tyttöystäväni erotteli lihasaikeen sormin. Olin todella nolo, enkä tiedä vieläkään kuinka kohdata vanhemmat seuraavan kerran. Äitini katsoi minua lähtiessämme merkitsevästi ja tiedän hänen haluavan keskustella asiasta kanssani vakavasti,  ja on hyvin todennäköistä, että hän ehdottaa eroa minun ja tyttöystäväni välille. Tlanne on vaikea, sillä rakastan tyttöystävääni, mutta hän ei todellakaan ole sopiva sukumme jäseneksi.

Olen neuvoton.

[/quote]

Mikä teitä vaivaa?

Medialukutaito on niin huono ettette tätäkään ymmärrä provoksi. Jotain persujen äänestäjiä vissiin?

Vierailija
11/56 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei meinaa naurusta tulla loppua :D

Vierailija
12/56 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksenne! Alkeellisiin vitsailuyritykseenne en alennu kommentoimaan. ap

Vierailija
13/56 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nähny tpn leffan. Mikä sen nimi?

Vierailija
14/56 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juurikin ymmärrämme. Ja ymmärrämme, että sääkin ymmärrät, että met ymmärrämmä.

Vierailija
15/56 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessako muka jotain muka hienostoväkeä hahahahaa...!

Vierailija
16/56 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:26"]

[/quote]

Hienoa kohdata kohtalotoveri näinkin alkeellisella keskustelupalstalla. Vaikutat kiinnostavalta. Voisimmeko kenties keskustella kahden kesken jollakin toisella taholla? ap

[/quote]

Miksei? Missä päin Suomea asut?

Vierailija
17/56 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:26"]

[/quote]

[/quote]

Miksei? Missä päin Suomea asut?

[/quote]

Korsossa. ap

Vierailija
18/56 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voitti kyllä papukaijamerkin illan huonoimmasta provosta :D

Oioioi...mene nainen nyt vaan tiskaamaan niitä astioitas!

Vierailija
19/56 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:18"]

Vanhempani ovat akateemisen koulutuksen saaneita, kuten minä ja sisarukseni ja lapsuuden kotini on porvariskoti.

[/quote]

Vai vielä akateeminen koulutus perusteena että ollaan parempaa sosiaaliryhmää juupa juu

Vierailija
20/56 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa te seurustelette? Suvun vai ihmisen?

ja noi on oikeesti kauheita kuunnella noi luulot omasta hienoudesta. Moukkamaisuutta on vilkuilla ja luulla olevansa ylevä,,, ne oikeesti hienot ihmiset ymmärtävät muitakin. Te näköjään ette.

elelkää omassa hienoudessanne ja antakaa sateen tulla sieraimiinne, kun kadulla sipsutatte.

kuullostaa just sellaselta, mihin MÄ EN AINAKAAN HALUAISI. Mä olen työläisperheestä ja mä olen akateeminen.

mä ymmärrän ton sukupuun. Kyllä me ollaan erilaisista oloista vielä.

mutta ei se nykyään ole niin räikeitä kuin ennen. Mä en jaksais teidän pinnallisuutta.

menette johonkin muottiin, jonka luulette olevan jotain, mutta joka on ulkopuolisin silmin aika rumaa.

kuulostaa, että sun suku elää muodollisuudesta. Elättekö te oikeesti...elättekö te tunteesta?

muista tunteista kuin myötähäpeästä ja ylemmyydestä? Onko teillä empatiaa tai sympatiaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä