Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatko lasketella?

Vierailija
26.12.2014 |

Jos laskettelet, miten hoidat käännökset rinteissä?
Kanteilla, kanteilla luisuttamalla, auraten vai vedätkö suorana vaan?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta en tykkää. Käytiin laskettelukoulu koko perhe ennen kuin mentiin rinteeseen ja jokaisen mielestäni pitäisi niin tehdä. Esikoisen ja miehen harrastus siitä tuli, me nuorimmaisen kanssa tykätään vaan hiihtää enemmän. Osaan siis, mutta muutaman kerran kokeilun jälkeen tulin tulokseen, että ei ole minun juttuni. 

Vierailija
22/29 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vähän sisäjalkaa ja kanttaan luisuttaen samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan enää osaa. Harmi kun olis kiva viedä perhe rinteeseen, ei vaan kehtaa mennä kun ei osaisi lapsiakaan yhtään auttaa.

Vierailija
24/29 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kammottavaa puuhaa. Olen neljä kertaa kokeillut puoliväkisin ja tullut siihen tulokseen että en viidettä kertaa tarvitse.

Vierailija
25/29 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettelu on ihanaa!!

Vierailija
26/29 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan osaa. Olen yrittäny opetella, roikkunut opettajani jalassa kiinni kyykyssä ollen ja huutanut kirosanoja. Olen myös suunnitelmallisesti heittäytynyt vauhdin yltyessä liian kovaksi perseelleni keskelle rinnettä. Ja olen myös jähmettynyt mäkeen niin, että minut täytyi hakea moottorikelkalla pois. Ja laskinpa puuta päin kaiken kukkuraksi, 4cm mittainen arpi tästä jäi muistoksi otsaan.

Not my business.

Vierailija
27/29 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:12"]En todellakaan osaa. Olen yrittäny opetella, roikkunut opettajani jalassa kiinni kyykyssä ollen ja huutanut kirosanoja. Olen myös suunnitelmallisesti heittäytynyt vauhdin yltyessä liian kovaksi perseelleni keskelle rinnettä. Ja olen myös jähmettynyt mäkeen niin, että minut täytyi hakea moottorikelkalla pois. Ja laskinpa puuta päin kaiken kukkuraksi, 4cm mittainen arpi tästä jäi muistoksi otsaan.

Not my business.
[/quote]

Eikä :)

Vierailija
28/29 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoissa rinteissä ( siniset ja vihreet) saatan mennä loivasti kaarrellen vaan mutta punaisissa kanttailen luisuttaen. Mustiin en mene..

Vierailija
29/29 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:03"]En osaa. Muutaman kerran olen kokeillut, viimeksi muutama vuosi sitten ja rinteeseen jäi myös pala sormesta, en ymmärrä miten se edes on mahdollista mutta enää en taida yrittäkkään.
[/quote]

Wtf?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi