Käynkö Hesburgerissa vai käynkö samalla rahalla ostamassa tarvikkeet omiin hampurilaisiin?
Kommentit (23)
Jos jaksat, niin tee ihmeessä itse. Jos taas laiskottaa tai muuten väsyttää, hae valmista. Meillä tehdään monesti lauantaina hampurilaisia, helppo ja hyvä ruoka päivänä, jolloin ehkä muuten tullut touhotettua ympäriinsä tai siivottua kotona. Töiden jälkeen arkena taas tulee välillä haettua pikaruokaa, kun ei vaan jaksa mitään eikä halua yhtään sotkea keittiötä.
Joskus tein usein itse ruisfilehampurilaisia, sellaisia kuin Hesestä ennen sai, ja kävin Hesestä ostamassa niihin paprikamajoneesia. Enää en viitsi, kun on niin kallista. Teen itse majoneesin.
Ruisfilehampurilainen on kyllä ainoa, joita hampurilaispaikoista koskaan kaipaan. Miksihän ne poistettiin valikoimista?
Hesen kerroshampurilaisessa on jotain 800-900kaloria, että ei kannata, koska se ei pidä kuitenkaan nälkää niin kauaa etteikö pitäisi kohta taas syödä. Itse tekemällä voi laittaa vihanneksia ja jättää rasvaisimmat osat pois.
Tarjoushinnalla Heseen, normaalihinnalla ei mielestäni hintansa arvoinen. Mieluummin teen jotain itse.
Venäjämielinen Hesburger on boikotissa.
Vierailija kirjoitti:
Ruisfilehampurilainen on kyllä ainoa, joita hampurilaispaikoista koskaan kaipaan. Miksihän ne poistettiin valikoimista?
Koska kukaan muu ei sitä kaipaa.
Mä tykkään syödä paikan päällä, kävisin Hesessä tai Mäkkärillä 😊
Vierailija kirjoitti:
Oli niin hyvä! Ihan paras! Vieläkin kaipaan.🥹
Riippuu haluatko hampurilaista, vai majoneesia hampurilaisella.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu haluatko hampurilaista, vai majoneesia hampurilaisella.
Mä voisin syödä pelkkää paprikamajoneesia.
Vierailija kirjoitti:
Hesen kerroshampurilaisessa on jotain 800-900kaloria, että ei kannata, koska se ei pidä kuitenkaan nälkää niin kauaa etteikö pitäisi kohta taas syödä. Itse tekemällä voi laittaa vihanneksia ja jättää rasvaisimmat osat pois.
Eli majoneesi pois? Ei oo enää hyvää sen jälkeen.
Yhdellä aterian hinnalla saat ainakin 4 kappaletta oma satakertaa parempia burgereita, pikaruokapaikat kalliita ja pazkaa
Oikaruokapaikatbon just pikaruokaa varten, ihan asiansa ajavat.
Mutta kyllä itsetehdenkin hyvää saa.
Hesburger on kreikkalais ortodoksinen helluntailainen joten juo kahvit mutta osta kotiin pääset halvemmalla . Tee monta jauhelihapihviä.
Valmiit sämpylät ja itsetehtyjä tai einespihvejä.
kaupan kautta