Pågen gifflar herkullisuus.
Kanelinyytit kyseessä. On kyllä herkullisia ja näitä menisi helposti pussillinen kahvileipänä. Maksaa joku 3e pussi.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
en osta Pågenia. Helposti homehtuvia, eivätkä ne kanelinyytit todellakaan ole hyvän makuisia.
Ei ne homehdu jos syö viikon sisään avaamisesta. Toki pitää oikein säilöä, ettei liian kosteassa esim.
Homehtuuko? Eikö niissä ole lisäaineita niin paljon että säilyy iäisyyden.
Minusta vaniljainen on myös hyviä. Tosiaan helposti menee koko pussi.
Tosi hyviä, mulla on aina kaapissa pussi että voin tarjota kahvittelun merkeissä vieraille.
Sehän on hyvä merkki, jos homehtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en osta Pågenia. Helposti homehtuvia, eivätkä ne kanelinyytit todellakaan ole hyvän makuisia.
Ei ne homehdu jos syö viikon sisään avaamisesta. Toki pitää oikein säilöä, ettei liian kosteassa esim.
Mulla on kaikki Pågenin tuotteet, leivästä lähtien, homentuneet kuiville elintarvikkeille tarkoitetussa kaapissa, parin päivän sisään.
En osta Pågenia.
Vierailija kirjoitti:
Homehtuuko? Eikö niissä ole lisäaineita niin paljon että säilyy iäisyyden.
Joo, ne maistuu aivan teennäiselle. Olen kerran maistanut enkä kyllä osta enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaikki Pågenin tuotteet, leivästä lähtien, homentuneet kuiville elintarvikkeille tarkoitetussa kaapissa, parin päivän sisään.
En osta Pågenia.
Niin, ja muiden leipomotehtaiden tuotteet säilyvät ihan hyvinä...
Vierailija kirjoitti:
Minusta vaniljainen on myös hyviä. Tosiaan helposti menee koko pussi.
Vaniljapuusteilla herkuteltu tänään 😋
Mä en tiedä miksi mutta mulle tulee jo kahdesta kappaleesta maha kipeäksi. Ja jotenkin oudolle esanssille ne maistuu. Jos pullaa tekee mieli, niin sitten ostan jonkun paistopisteen korvapuustin.
Kuinka niin homehtuu? Minä syön yhden pussillisen yhdeltä istumalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta Pågenia.
Kuka säilyttää leipää KAKSI PÄIVÄÄ kaapissa?
Itse pidän leipää jääkaapissa, ruisleipää. Ei homehdu. Kanelinyyttejä menee 1/3 osa pussia päivässä kahvileipänä. On herkullisia ja kohtuu hintaisia.
Jo pelkkä niiden mainos on vastenmielinen, pullien ulkonäöstä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyviä, mulla on aina kaapissa pussi että voin tarjota kahvittelun merkeissä vieraille.
🤣🤣🤣🤣
On kyllä niin maan turhia tollaset minipullat joita just joutuu sitten syödä koko pussin että saisi kokemuksen kuin olisi syönyt normaalin kokoisen korvapuustin.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän leipää jääkaapissa, ruisleipää. Ei homehdu. Kanelinyyttejä menee 1/3 osa pussia päivässä kahvileipänä. On herkullisia ja kohtuu hintaisia.
Ei leipää saa säilyttää jääkaapissa, siellä se vanhenee nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on myös paljon ketjuja joissa ihmetellään kun vieraat eivät pöydässä otakaan mitään tarjottavia. Ei liene tervitse selittää sinullekaan sen enempää minkä takia.
Todella hyviä. Suosittelen lämpimästi. Ei mitään kuivia pullia.