Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka moni käyttää pikkuhousunsuojia päivittäin?

Vierailija
26.12.2014 |

mulla on ollu suoja aina pikkareissa kun liikun kodin ulkopuolella koska en tykkää siitä tunteesta kun valkovuoto kastelee housut.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iu

Vierailija
22/42 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, mutta urheillessa pakko pitää sidettä. Pikkuhousunsuoja ei pysy paikoillaan, koska vauhdikas laji ja suojissa on oltava siivet.. Mulla siis urheilusuorituksen aikana valkovuotoa tulee tosi paljon ja myös hikoilen alakerrasta. Ilman suojaa sellainen olo, että menkat olis alkaneet. En halua menkkapanikoida kesken suorituksen, mulla siis tosi epäsäännöllinen kiertokin ja alkavat aina yllättäen :(. Inhottaa aina treenata rätti perseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 08:47"]En käytä koska paikat ei saa silloin hengittää ja vuoto lisääntyy. Kokeile hoitaa ph tasapainosi kuntoon maitohapoilla niin suun kautta otettuna kuin emättimeen asetettuna [/quote] Et sinä valkovuotoa saa poistettua millään maitohappobakteereilla. Valkovuoto kun on emättimen oma puhdistus mekanismi mille ei voi yhtään mitään.

[/quote]

Hormoniehkäisyt vähentävät valkovuotoa. Eivät kokonaan, mutta kierron keskivaiheen vuoto jää kokonaan pois ja se on monelle se kaikken "pahin" aika. En tiedä kuinka terveellistä on syödä vuosikausia synteettistä hormonia, mutta sillä saa vähennettyä minimiin. Toisaalta valkovuoto on terveen, hedelmällisen naisen kropan normaali ilmiö, eikä mitenkään vaarallista tai ällöä, että sitä tarvitsisi vähentääkään. Hiivatulehdukset ja muut on ihan eriasia kuin terve valkovuoto.

Vierailija
24/42 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 jatkaa: kertokaa toki jos ratkaisun keksitte. Kestosuoja ois muuten ok, mutta ei liimapintaa. Treenin aikana menee aina perseeseen, vaikka muuten pysyiskin paikallaan.

Vierailija
25/42 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kans aina stringeihin suojan kun lähen lenkille tai jumppaan muuten valkovuoto tulee läpi trikoista.

Vierailija
26/42 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, ajatuskin tuntuu inhottavalta. Ei kyllä tule valkovuotoakaan niin paljon että sitä tuntisi.

Vierailija
27/42 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 09:08"]Mä käytin tenoja 10v 24/7...oli ihana tunne kun pääsi eroon!@
[/quote]
Miten pääsit eroon??
[/quote]
Tänne joskus krjotin että köytön 24/7..joku sit sanoi että hyvin pitkälle psykologinen juttu. Sit aloin kokeilla että pärjäänkö ilman - ensin öisin jätin pois ja sitten päiväkäytön! Ei oo tullu housuun ton jälkeen@@@@

Vierailija
28/42 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 11:04"]

Mulla on kyllä koko ajan koska muuten valuu eritteet housuista läpi enkä jaksa kuunnella anoppia kun se rääkyy kadulla että hei tulkaa katsomaan kun täällä menee huora vittu vaahdossa. Tulee paha mieli. Olen miehellekin maininnut että puhuisi äidilleen mutta ei se. Olisi helpompaa jos vaikka kantaisi jotain kylttiä näistä mielipiteistään ettei olisi se huuto ja ihmisten kummastus ja jotkut kun vielä oikeasti tulevat ja katsovat tuonne jalkoväliin. En itseäni enää tälle altista ja mieluummin käytän pikkuhousunsuojaa.

[/quote]

WTF????????

Vierailija
29/42 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite suosin commandoa

Vierailija
30/42 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää ikäkysymys? Ei mulla ainakaan mitään valkovuotoja valu kokoa ajan. Ei kyllä nuorempanakaan valunut. Erikoista. Olen 46v, hormonikierukka, ei ole kuukautisiaakaan ollut vuosiin.

Itseäni kyllä epäilyttisi joka päivä alapäätään hauduttaa noilla suojilla. Ei kiva. Mutta pakko kai se sit on, jos koko ajan runsaasti vuotaa.

Vierailija
31/42 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/42 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykysin käytän aika usein alwaysin niitä tuoksullisia kun uus työkaveri on tosi kuuma ja ihana muuten sais olla laukussa mukana useemmat vaihtopikkarit.

Vierailija
33/42 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 08:24"]mulla on ollu suoja aina pikkareissa kun liikun kodin ulkopuolella koska en tykkää siitä tunteesta kun valkovuoto kastelee housut.
[/quote]

Mä käytän, mutta en niitä muoviläpysköjä, vaan kestosuojia.

Vierailija
34/42 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mullon kans aina suoja ostan yleensä alwayssia ne suojaa parhaiten.

Vierailija
35/42 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koska paikat ei saa silloin hengittää ja vuoto lisääntyy. Kokeile hoitaa ph tasapainosi kuntoon maitohapoilla niin suun kautta otettuna kuin emättimeen asetettuna

Vierailija
36/42 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin! Usein yritän kotona olla ilman mutta pikkarit kastuu tunnissa yhtä paljon kun jos tulis kuset housuun.
Mikään tulehdus ei ole.näin on ollut niin kauan kun muistan.
Miehet on ihan vauhkona kun "olen heti märkä", ne kun ei tajua ettei mun märkyydellä oo mitään tekemistä kiihottumisen kanssa.mä oon märkä vaikkei miestä olis kilometrienkään päässä.

Vierailija
37/42 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin tenoja 10v 24/7...oli ihana tunne kun pääsi eroon!@

Vierailija
38/42 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan käytä

Vierailija
39/42 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Housut märkinä muuten.

Vierailija
40/42 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yleensä käytä mutta tänään laitan suojan koska tapaan illalla baarissa ihastukseni oon aina ihan märkänä sen miehen seurassa.