kuinka moni käyttää pikkuhousunsuojia päivittäin?
mulla on ollu suoja aina pikkareissa kun liikun kodin ulkopuolella koska en tykkää siitä tunteesta kun valkovuoto kastelee housut.
Kommentit (42)
Ajatus jatkuvasta alapään hauduttamisesta on inhottava. En käytä edes kuukautisten aikaan siteitä, koska Se hautuminen ja haju on ällöttävä vaikka joka siteen vaihdolla huuhtelisi alapäätä. Käytän aina tampaxia. Minusta on ihanaa kun on kuukautistenkin aikaan sellainen olo, että paikat on raikkaat, eikä mikään märkä rätti housussa. Ei tulisi siis valkovuotoon mieleenkään käyttää suojaa, ei sitä niin paljon tule. Toisaalta en ihmettele jos toisilla jatkuvasti paikat haisee tai on hiiva kun koko ajan paikat pakattuna ja mikään paikka ei hengitä. Puuvillapikkarit! Ja ne voi vaihtaa useemmin.
HUOM! Joillakin voi pesuainejäämät tehdä vuotoa ja hajua. Siksi mäkin käytän Vuokkoset pikkuhousunsuojaa.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 09:08"]Mä käytin tenoja 10v 24/7...oli ihana tunne kun pääsi eroon!@
[/quote]
Miten pääsit eroon??
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 10:45"]
Ajatus jatkuvasta alapään hauduttamisesta on inhottava. En käytä edes kuukautisten aikaan siteitä, koska Se hautuminen ja haju on ällöttävä vaikka joka siteen vaihdolla huuhtelisi alapäätä. Käytän aina tampaxia. Minusta on ihanaa kun on kuukautistenkin aikaan sellainen olo, että paikat on raikkaat, eikä mikään märkä rätti housussa. Ei tulisi siis valkovuotoon mieleenkään käyttää suojaa, ei sitä niin paljon tule. Toisaalta en ihmettele jos toisilla jatkuvasti paikat haisee tai on hiiva kun koko ajan paikat pakattuna ja mikään paikka ei hengitä. Puuvillapikkarit! Ja ne voi vaihtaa useemmin.
[/quote]
Mun on ovulaation aikaan on ihan pakollista käyttää suojia, ja se ei johdu mistään hautomisesta/hiivasta vaan luonnollisesta hedelmällisyydestä. Tätä kestää noin viikon omalla kohdallani. Hormoneilla saa tämän "ongelman" ratkaistua mutta en tiedä miten terveellistä sekin on, joten olen mieluummin luonnollinen ja hormoniton aina. Moni pillereitä popsiva/hormonikierukkaa käyttävä ei ymmärrä, että ovulaatio voi olla menkkojakin ärsyttävämpi vaihe kipuineen ja vuotoineen. Menkkoihin saa sentään apua tamponista eikä sen jälkeen tunnu miltään. Mulla ei kyllä hiosta nuo suojat, vaihdan ne kyllä usein ja käytän bidettä.
Mulla on kyllä koko ajan koska muuten valuu eritteet housuista läpi enkä jaksa kuunnella anoppia kun se rääkyy kadulla että hei tulkaa katsomaan kun täällä menee huora vittu vaahdossa. Tulee paha mieli. Olen miehellekin maininnut että puhuisi äidilleen mutta ei se. Olisi helpompaa jos vaikka kantaisi jotain kylttiä näistä mielipiteistään ettei olisi se huuto ja ihmisten kummastus ja jotkut kun vielä oikeasti tulevat ja katsovat tuonne jalkoväliin. En itseäni enää tälle altista ja mieluummin käytän pikkuhousunsuojaa.
Mä oon kans aina ovulaation aikaan ihan kokoajan litimärkänä että pakko olla suoja pikkuhousuissa ja välillä sekään ei riitä on tullu monta kertaa märkälima suojasta läpi tai tulvinu reunoilta yli ja valunu reisille. Muuten en onneks tarvii käyttää suojia.
Munkin on pakko käyttää joka päivä. :(
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 11:52"]
Munkin on pakko käyttää joka päivä. :(
[/quote]
Onks sulla kanssa toi että anoppi pitää kirjaa mitä sieltä valuu?
Muuten en tartteis käyttää mut kiihotun ihan helvetin helposti ja kostun paljon.
Mul tulee aina ovulaatiossa kaakkaa tamponin päähän.
Oikeastiko melkein kaikki käyttää koko ajan jotain rättejä :o? Kuulostaa tukalalta. Enpä ole koskaan pikkuhousunsuojaa käyttänyt muuhun kuin kuukautisten lopputiputteluun. Eli ehkä 1-2 kpl kuukaudessa jos sitäkään. Muuten suojana toimii kuukuppi.
oon kans huomannu et niitten käyttäminen on tosi yleistä, en käytä ite.
aika usein on pikkuhousunsuojalle käyttöä kun treenaan lantionpohjan lihaksia geishakuulilla.
En käytä. Varmaan pitäisi, mutten pidä niiden tunteesta. Vaihdat 2-3 pikkarit vuorokaudessa ja märkinä ovat aina. Myös pitkät housut pesen usein. Ei auta emätin kapselikuurit tai suun kautta maitohappobakteerit. Vuotoa on tullut aina.
No en tosiaan käytä alapäässäni kuin kerran kk/ siteitä.
Ei tulis mieleenkään muuten vapaaehtoisesti pitää ;D
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 08:47"]En käytä koska paikat ei saa silloin hengittää ja vuoto lisääntyy. Kokeile hoitaa ph tasapainosi kuntoon maitohapoilla niin suun kautta otettuna kuin emättimeen asetettuna
[/quote]
Et sinä valkovuotoa saa poistettua millään maitohappobakteereilla. Valkovuoto kun on emättimen oma puhdistus mekanismi mille ei voi yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 15:13"]No en tosiaan käytä alapäässäni kuin kerran kk/ siteitä.
Ei tulis mieleenkään muuten vapaaehtoisesti pitää ;D
[/quote]
Oletko koskaan nähnyt pikkuhousun suojaa, vissiin hieman eroa pituudessa ja paksuudessa, koossa ihan yleisestikin. Ei pikkuhousun suoja ole mikään valtava pimpistä perseeseen asti menevä paksu vaippa.
Käytän alwaysin niitä super ohuita mitkä käy mihin tahansa pikkuhousun malleihin ja muotoutuu alapään mukaan. Ei edes huomaa, että on suoja muuta kuin siitä, että housut ei kastu.
Mull on kans noita ihan ohkasii alwaysseja mut mä en tee niillä mitään koska kun kostun niin se on heti läpimärkänä ja housut kans eli käytössä se normal malli
En käytä, hautuvat ja haisevat. Ei kastu pikkarit niin märäksi. Pesukone on keksitty ja uusia pikkareita ostan säännöllisesti. Ei kestäis värkki mitään hautuvia rättejä. Kuukautisten aikaan käytän kuukuppia.