Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hoidat yksityisasiat kun olet vieraana anoppilassa

Vierailija
25.12.2014 |

Voitko sanoa reilusti että tarvitset vähän tilaa ympärillesi ja rauhaa keskittyä?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:17"]Ja mitähän yksityisasioita siellä anoppilassa pitäisi hoitaa? 

Otsikon perusteella ajattelin, että taas löytyy joku häveliäs, joka ei voi tehdä tarpeitaan muualla kuin omassa vessassa...

Kyllä mulle ainakin tuottaa ongelmia vääntää vieraassa vessassa torttua, kun koko miehen puolen suku istuu sohvalla seinän takana. Eri asia jos vessa on kaukana, kuten yläkerrassa makuhuoneen yhteydessä, mutta kyllä semisti ahdistaa kun seinän takana istuu miehen isovanhemmat, serkut, tädit ja sedät ja niiden kaverit. Anoppi ei tuota ongelmia.

Niin siis vaikka kuinka yrittäisin kakata, en pysty rentoutumaan niin, että se tulisi. Kakasta tulee ujo eikä se suostu ulostautumaan, siitä seuraa ummetus niin, että kun pääsee kotiin kestää silloinkin aikansa, että sen saa ulos.

Mene iltakävelylle ja piipahda samalla jossain huoltoasemalla vessassa.

Vierailija
42/64 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki kaikille lorina ja äänikauhuisille vessankävijöille. Heitä sitä vessapaperia reilusti pöntönpohjalle ennen kun menet pissille/kakalle. Ei kuulu lori-lori tai veeen tippuvan pökäleen plumps ääni sinne kahvipöytään saakka. Toimii. Ellet sitten arastele sitä repeävän vessapaperin ääntäkin. Ainoa vaihtoehto sillon salakuljettaa mukana omat vessapaperitkin niin saat tehtyä lähes äänettömän wc-käynnin missä tahansa kyläpaikassa.

Ja toiselta lisävinkki vielä edellisiin! kakkosella käydessä, jos tuntuu että tulee ensin kaasua äänitehosteiden kera, niin ihan reilusti tukkii äänen vessapaperilla ja rohkeasti ponnauttaa kaiken ulos t. toinen kikkailulla lähes äänetön vessassa kävijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin yksityisasioihin viittaat? Meillä ainoa ongelma on vessa, jonja vetäminen käynnistää todella isoäänisen vesipumpun. Siispä vessaa ei vedetä yöllä. Ja kas mun menkat pn selkaiset, että koko pönttö on punaisena. Siispä vedän pöntön ja herätän kaikki. On se ahdistavaa.

Mun anoppilassa sama juttu. Mulla ei oo tommosta ongelmaa, mut voisitko ajatella, että laskisit illalla ämpärin täyteen vettä ja kaataisit sen sitten yöllisen käyntisi jälkeen pönttöön?

Ja pitäisikö tuoda oma paskavesiämpäri tullessa, vaiko pyydellä anopilta sitä ämpäriä vessan huuhtomiseen?

Ei s*****a kun on niin estoista porukkaa, että kehitellään jos jonkilaisia ämpärikeinoja.

Ohis, mutta eihän tuossa ollut mistään estoisuudesta kysymys vaan siitä, ettei vessaa voi vetää yöllä koska se sitten herättää koko talon. En tiedä miten ne ylemmän anoppilassa itse toimivat, mutta mun mielestä olis ainakin tosi ällöttävää jättää pökäleen ja menkkaveret lillumaan sinne seuraavan löydettäväks.

Vierailija
44/64 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah haa tätä ketjua! Kakkajutut on parhaita.

Itelle kävi kerran niin, että olin mieheni luona sairaalassa ja hänen vessaa ei ois saanut omaiset käyttää. No mulle tuli ihan akuutti hätä ja en olis kerennyt vessaan, kakka jo tulossa. Ajattelin, että kyykin pöntöllä niin, että en koska pönttöön (miehellä klostis). No se pönttö olikin kotipönttöä korkeampi ja peräaukko ei tähdännytkään suoraan alas ja kakka mäjähtikin kuin ammuttuna kunnon paineella: kaikki ylösnostettuun pöntön kannen sisäpuolelle ja siitä tietty roiskuen sinne tänne, myös kankkuihini. Oli muuten kiva ihan paniikissa sitä siivota ja desinfioida. Luojan kiitos ei tulleet hoitsut silloin käymään siinä.

Vierailija
45/64 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin yksityisasioihin viittaat? Meillä ainoa ongelma on vessa, jonja vetäminen käynnistää todella isoäänisen vesipumpun. Siispä vessaa ei vedetä yöllä. Ja kas mun menkat pn selkaiset, että koko pönttö on punaisena. Siispä vedän pöntön ja herätän kaikki. On se ahdistavaa.

Miksi et ota ämpärillistä vettä vessaan mukaan ja kaada sitä pönttöön. Vessa vetäytyy ja pumppu ei käynnisty ja kaikki hyvin.

Vierailija
46/64 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki kaikille lorina ja äänikauhuisille vessankävijöille. Heitä sitä vessapaperia reilusti pöntönpohjalle ennen kun menet pissille/kakalle. Ei kuulu lori-lori tai veeen tippuvan pökäleen plumps ääni sinne kahvipöytään saakka. Toimii. Ellet sitten arastele sitä repeävän vessapaperin ääntäkin. Ainoa vaihtoehto sillon salakuljettaa mukana omat vessapaperitkin niin saat tehtyä lähes äänettömän wc-käynnin missä tahansa kyläpaikassa.

Mutta miten ne kaikuvat pierut? Ne on pahimpia :(

Itse rakennan tyhjästä vessapaperinhylsystä, vessapaperista ja tops-puikosta äänenvaimentimen pieruille.

Vierailija
47/64 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin esim. anoppilassa aluksi mietityttää, että kuuluukohan vessan äänet kuinka hyvin muualle taloon. Mutta samalla lailla niistä kuulijoista tulee paskaa, joten eipä niitä omia ääniä jaksa hävetä.

Vierailija
48/64 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
49/64 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/64 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:25"]

On luonnollista käydä wc:ssa jopa useampi kerta päivässä, mitä häpeämistä on suolen toiminnassa.

Äänet, haju

hana päälle ja tulitikut taskuun

Vierailija
51/64 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:27"]

Kakasta tulee ujo

<3

Laittakaapa muistiin tuo sitaatti AV:n kuuluisat lausahdukset-kirjaan! ;)

Vierailija
52/64 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
53/64 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikähän niin monissa omakotitaloissa on se vessa siinä olkkarin vieressä? Ja aina ilman äänieristystä. Loroliru ja plömps plums ja rööt vaan raikaa keskustelun lomassa.

Vierailija
54/64 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuolen nauruun xD

Vierailija
55/64 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhea, olen itsekin nykyään anoppi, enkä kyllä yhtään ymmärrä tällaista! Meillä saa kyllä töräytellä vessassa niin paljon kuin sielu sietää! Ei haittaa yhtään! Öö.. tämän perusteella pitäisikö minun ruveta kyselemään miniöiltä suolen toiminnasta?? 

Vierailija
56/64 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
57/64 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin??

Vierailija
58/64 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja! Kyllä mä ainakin uskallan paskalla käydä ihan kyläpaikassakin, eikös vessat sitä varten ole?

Vierailija
59/64 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten ne kaikuvat pierut? Ne on pahimpia :(

Itse rakennan tyhjästä vessapaperinhylsystä, vessapaperista ja tops-puikosta äänenvaimentimen pieruille.

En nyt vaan hahmota miten noista sais äänenvaimentimen.. xD (Mut ei ehkä tarviikaan)

Vierailija
60/64 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up