Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hoidat yksityisasiat kun olet vieraana anoppilassa

Vierailija
25.12.2014 |

Voitko sanoa reilusti että tarvitset vähän tilaa ympärillesi ja rauhaa keskittyä?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:25"]

On luonnollista käydä wc:ssa jopa useampi kerta päivässä, mitä häpeämistä on suolen toiminnassa.

[/quote]

Äänet, haju

Vierailija
22/64 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä eikö se suku huolestu kuin ei miniä käy koko viikkoon paskalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli ärtynyt paksusuolen oireyhtymä tosi pahana stressin takia ja olin 3-4 vuorokautta anoppilassa lapseni kanssa käymässä. Kävin varmaan kymmenen kertaa päivässä vessassa ja valutin vettä kraanassa samalla, ettei appivanhemmat kuulisi, sitä äänimaailmaa. Olivat yleensä aina juuri silloin olohuoneessa, johon vessasta kuului äänet turhan hyvin. Tuntui, että varsinkin appiukko katsoi aina vähän närkästyneenä kun tulin pois, kun valutin heidän vettään ( asuvat omakotitalossa). Kaiken lisäksi jouduin ottamaan taaperoni joka kerta mukaan, kun ei uskaltanut jäädä ilman äitiä vieraaseen paikkaan. Oli kyllä hankala reissu.

Vierailija
24/64 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:25"]

On luonnollista käydä wc:ssa jopa useampi kerta päivässä, mitä häpeämistä on suolen toiminnassa.

[/quote]

Äänet, haju
[/quote]

Tämä. Joillain ehkä maha ei mene jännäksi ja kakka tulee vieraillakin hienosti ja sulava liikkeisesti ulos vain hienoisen minuutin ponnistamisella. Mulla on ärtynyt suoli kotonakin, koskaan ei tiedä milloin tulee ja millä tavalla. Yleensä sitä ennen tulee trumpetti soolo mikä kaikuu kuuluvasti posliinipöntön reunoilla ja sen jälkee turisee hetken sitten ähisen ja puhisen kunnes kakka tulee ulos ja sitten kuuluukin PLUMPS! Pahimpina päivinä se turina ja pärinä kuuluu koko session ajan eikä se jää yhteen plumps ääneen. Vaan se kuulostaa kuta kuinkin tältä trööt pruut plumps plumps truuuut trööt plumps trltrtllrlrlttööötttrttt plumps truut plumps plumps plumps ratatatatataa truut plums.

Vierailija
25/64 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä anoppilassa käsketään aina väki pihalle, kun joku menee vessaan ja tarvitsee tilaa ympärilleen ja mahdollisuuden keskittyä. Nyt oli Hannes-sedällä ripuli, oltiin joulupäivästä melkein puolet pakkasessa odottamassa, että keskittyminen onnistuu.

Vierailija
26/64 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:40"]No mulla oli ärtynyt paksusuolen oireyhtymä tosi pahana stressin takia ja olin 3-4 vuorokautta anoppilassa lapseni kanssa käymässä. Kävin varmaan kymmenen kertaa päivässä vessassa ja valutin vettä kraanassa samalla, ettei appivanhemmat kuulisi, sitä äänimaailmaa. Olivat yleensä aina juuri silloin olohuoneessa, johon vessasta kuului äänet turhan hyvin. Tuntui, että varsinkin appiukko katsoi aina vähän närkästyneenä kun tulin pois, kun valutin heidän vettään ( asuvat omakotitalossa). Kaiken lisäksi jouduin ottamaan taaperoni joka kerta mukaan, kun ei uskaltanut jäädä ilman äitiä vieraaseen paikkaan. Oli kyllä hankala reissu.
[/quote]

I feel you <3

Vierailija
27/64 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:42"]Meillä anoppilassa käsketään aina väki pihalle, kun joku menee vessaan ja tarvitsee tilaa ympärilleen ja mahdollisuuden keskittyä. Nyt oli Hannes-sedällä ripuli, oltiin joulupäivästä melkein puolet pakkasessa odottamassa, että keskittyminen onnistuu.
[/quote]

:D

Vierailija
28/64 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/64 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki kaikille lorina ja äänikauhuisille vessankävijöille. Heitä sitä vessapaperia reilusti pöntönpohjalle ennen kun menet pissille/kakalle. Ei kuulu lori-lori tai veeen tippuvan pökäleen plumps ääni sinne kahvipöytään saakka. Toimii. Ellet sitten arastele sitä repeävän vessapaperin ääntäkin. Ainoa vaihtoehto sillon salakuljettaa mukana omat vessapaperitkin niin saat tehtyä lähes äänettömän wc-käynnin missä tahansa kyläpaikassa.

Mutta miten ne kaikuvat pierut? Ne on pahimpia :(

Vierailija
30/64 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveintä oli pitää raskautta salassa, kun muutenhan anoppilassa saisivat tietää, et ollaan oltu SILLAI!!

Vierailija
31/64 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin yksityisasioihin viittaat? Meillä ainoa ongelma on vessa, jonja vetäminen käynnistää todella isoäänisen vesipumpun. Siispä vessaa ei vedetä yöllä. Ja kas mun menkat pn selkaiset, että koko pönttö on punaisena. Siispä vedän pöntön ja herätän kaikki. On se ahdistavaa.

Mun anoppilassa sama juttu. Mulla ei oo tommosta ongelmaa, mut voisitko ajatella, että laskisit illalla ämpärin täyteen vettä ja kaataisit sen sitten yöllisen käyntisi jälkeen pönttöön?

Vierailija
32/64 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/64 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin yksityisasioihin viittaat? Meillä ainoa ongelma on vessa, jonja vetäminen käynnistää todella isoäänisen vesipumpun. Siispä vessaa ei vedetä yöllä. Ja kas mun menkat pn selkaiset, että koko pönttö on punaisena. Siispä vedän pöntön ja herätän kaikki. On se ahdistavaa.

Mun anoppilassa sama juttu. Mulla ei oo tommosta ongelmaa, mut voisitko ajatella, että laskisit illalla ämpärin täyteen vettä ja kaataisit sen sitten yöllisen käyntisi jälkeen pönttöön?

Ja pitäisikö tuoda oma paskavesiämpäri tullessa, vaiko pyydellä anopilta sitä ämpäriä vessan huuhtomiseen?

Ei s*****a kun on niin estoista porukkaa, että kehitellään jos jonkilaisia ämpärikeinoja.

Vierailija
34/64 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia on keksitty se käsikakka.

Vierailija
35/64 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nää vitsejä? Mitä ihmettä..? Eikä joku oikeasti kehtaa käydä vessassa? Muistan, että joskus 14-v koulussa oli jotain tosi hermoheikkoja teinejä, jotka pyöri tuskissaan tällaisten takia ja halusivat huomiota samalla, mutta ei kai nyt aikuiset sentään...

Vierailija
36/64 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kerran elämäni karmeimman ummetuksen vietettyäni kesällä pari viikkoa anoppilassa, sillä en kehdannut mennä isommalle hädälle vessaan. Lopuksi sitten olikin aivan hirveät vatsakivut ja tarvitain apteekin apuja ulostamiseen. Ja tämä on tosijuttu.

Voi hyvää päivää näitä tämän päivän aikuisia... voi luoja miten lapsellista.

Vierailija
37/64 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ekalla kerralla paskalle kun olin käymässä tulevan vaimon vanhempien luona :D Ei tuntunut missään. Ainakin huomasivat etten ole tulevaisuudesta lähetetty kyborgi.

Vierailija
38/64 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.wikipedia.org/wiki/Ulostaminen

Wikipediassa on mielenkiintoinen juttu tästä salaisesta toimenpiteestä. Miten ovatkaan kehdanneet.. Eikö niitä yhtään hävetä???

Vierailija
39/64 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovitte miehesi kanssa, että hän ottaa syyn niskoilleen. Problem solved.

Vierailija
40/64 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän takia on keksitty se käsikakka.

Käsikakkaan verrattuna se wc-paperista viritetty pökälehissi kuulostaa suorastaan miellyttävän näppärältä vaihtoehdolta.