G: Mitä teillä tapahtuu just nyt?
Meillä minä tässä sohvalla kynttilöiden valossa kuulokkeet korvilla kuuntelen musiikkia ja nettailen. Mies omalla koneellaan, teinit huoneessaan; toinen soittaa kitaraa, toinen koneella. Pienin leikkii tuossa vieressä naapurin tytön kanssa.
Ihana hetki..=)
Kommentit (30)
Minä koneella poikaystävän vanhempien luona. Poikaystävä mököttää tuossa vierelle, itse koneella. Tällasta tää näköjään on, tänne tulin niin paskaa vaan niskaa sataa koko ajan. Kesken ruokailun jo alkoi, en jaksais. En ees ymmärrä miksi poikaystävä mut tänne vaatimalla vaati, paskaaaaa. Omien vanhempien luona olin eilisen eli jouluaaton, siellä oli mukavaa, toivon että olisin vieläkin siellä..
Minä datailen koneella lämpimän huovan alla ja kattelen sivusilmällä Sinkkuelämää.... mies syö suklaata ja pelaa vieressä omaa tietokonepeliään :)
Olisin halunnut Glögiä, mutta loppu. Eikä jaksaisi tässä -20 asteen pakkasessa lähteä ostamaankaan...
Itken kun on niin kova ikävä poikaystävää ja ei pitäisi kiintyä siihen liikaa koska kuitenkin ensi syksynä on ero tulossa. Mutta hittoako omille tunteilleen voi. Onneksi ei tarvitse olla nyt yksin. Kissa nukkuu sylissä.
Röhnötän sohvalla ja selaimen kännykällä nettiä, mies tietokoneella pöydän ääressä.
Katsotaan koko perhe Apollo 13-leffaa, appiukkokin mukana. Mulla kone auki, kun olen leffan jo nähnyt, nuorin nukahtaa välillä (kipeänä), esikoinen pelaa iPadilla, keskimmäiset juoksevat jääkaapilla...
Minä tässä koneella ja odotan Game of thronesia alkavaksi. Lapsi makaa tuossa lähellä olohuoneen lattialla patjalla kuumeessa. Mies pelaa tietokoneella ja lähtee ihanjusthetikohta viemään lasta nukkumaan (nukkui pitkät päiväunet kuumeen takia eikä nukuttanut aiemmin).
Saunasta juuri tultiin. Makaan sohvalla Kissa sylissä, tv päällä, suklaata syömässä, mies hieroo jalkoja :) livinglavidaloca!
Makaan sängyssä tabletin kanssa, kynttilät palaa, lapsi nukkuu huoneessaan pulkkamäen uuvuttamana. Mies ja anoppi tuijottaa jotain leffaa olkkarissa volyymit täysillä (anopilla huono kuulo). Parasta on kuitenkin vieressäni matolla nukkuva koira, joka toipuu pikkuhiljaa maanantaisesta leikkauksesta.
Tultiin juuri mummolasta, istun takan ääressä 2 villapaitaa päällekkäin, pipo päässä, takkaan piti heti laittaa tuli kun on vähän viileäksi päässyt talo poissaollessamme.. 7v pelaa viereisessä huoneessa uudella pleikkarilla, 4v meni isänsä kanssa yläkertaan rakentelemaan uusilla legoilla. Niitä ei vissiin kylmyys (+17 sisällä) niin haittaa... Glögiä haen just.