Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkonäkökeskeisenä sinkkuna on kurjaa

Vierailija
25.12.2014 |

Koska en vaan ihastu mieheen ellei sen ulkonäkö miellytä. En lähde edes treffeille tai jatka tapailua, ellen ala kiinnostumaan siitä miltä toinen näyttää. Mikä pahinta olen itse ihan tavallisen näköinen nainen :D

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha sama mulla :D paitsi olen itse hyvännäköinen (hoikka, pitkät paksut hiukset, kasvoista kaunis) niin uskon et mulla on varaa vaatia parempaa. Mainittakoot että olen vielä akateeminen.

Vierailija
2/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biseksuaalina on mahtavaa. Suurinosa naisista on enemmän tai vähemmän hyvännäköisiä joten sitä ei tarvitse paljoa pohtia. Miehiä voi tarkkailla aina jossain välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu minulla, harvat naiset ovat mielestäni hyvännäköisiä, esim. Malla Malmivaara on aika nätti ainakin kasvoiltaan. T. mies.

Vierailija
4/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu ikuiseen yksinäisyyteen.

Vierailija
5/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa ensimmäistä joka vastaan tulee, onpahan sitten edes se ulkonäkö jonka vuoksi olla suhteessa. Suhteista sitten oppii ja viisastuu seuraavia kertoja varten.

Vierailija
6/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä mä olen yrittänyt tutustua siihen ihmiseen pinnan alla muttei siitä tule kuin ystävyyttä. Parinvalinta on rankkaa touhua. ap

Vierailija
7/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kivat katkerat tyypit taas paikalla kun alapeukutatte aloitusta...ap

Vierailija
8/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista miehistä ei ole ulkoisesti komeita. Siksi valinnanvaraa on niin vähän.

Vierailija
9/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:48"]

Suurin osa suomalaisista miehistä ei ole ulkoisesti komeita. Siksi valinnanvaraa on niin vähän.

[/quote]

En mä edes etsi mitään perinteisesti katsoen komeaa miestä. Mallit ja miesnäyttelijät on usein mun makuun liian komeita.

Miehessä pitää olla vaan ulkonäöllisesti joku 'juttu' mistä pidän. Esim. matt damon nuorempana on sellainen mitä pidän hyvännäköisenä. Olen itsekin ihan keskiverto joten luonnollisesti pidän keskivertojen ulkonäöstä myös. ap

Vierailija
10/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:40"]

Niin, kyllä mä olen yrittänyt tutustua siihen ihmiseen pinnan alla muttei siitä tule kuin ystävyyttä. Parinvalinta on rankkaa touhua. ap

[/quote]

Tosi on.

t. Mies

Vierailija
11/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 10:43"]

Sama juttu minulla, harvat naiset ovat mielestäni hyvännäköisiä, esim. Malla Malmivaara on aika nätti ainakin kasvoiltaan. T. mies.

[/quote]

Mitäänsanomaton...Heti tulee mieleen pari sinkkukaveria, jotka on nätimpiä. Mutta naiset noin ylipäänsä ovat miehiä paremmannäköisiä...Ikävä kyllä näin heterona ajatellen. ap

Vierailija
12/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 10:36"]

Haha sama mulla :D paitsi olen itse hyvännäköinen (hoikka, pitkät paksut hiukset, kasvoista kaunis) niin uskon et mulla on varaa vaatia parempaa. Mainittakoot että olen vielä akateeminen.

[/quote]

Ei nyt kenenkään tosiaan tarvitse tyytyä sellaiseen joka ei miellytä. Se vaan, että tää tekee deittielämästä kurjaa kun joutuu pääasiassa kieltäytymään koko ajan treffikutsuista kun ei vaan innosta tarpeeksi. Ei noista kukaan ole epämiellyttävä ollut, muttei vaan täysin mun makuuni...ap

Vierailija
13/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä alapeukkujen määrää. Ei sille voi mitään, jos ei ihastu ihmisiin joita ei pidä viehättävinä, eikä se myöskään tarkoita, että arvottaisi ihmisiä muuten ulkonäön perusteella. Tuntuu että erityisesti naisilta odotetaan, etteivät he välittäisi ulkonäöstä vaan valitsisivat vain ihanan persoonan perusteella. Silti "rakastuin ensisilmäyksellä" -tarinoita ihastellaan, vaikka mihin muuhun ne muka perustuvat kuin ulkonäön perusteella ihastumiseen.

Vierailija
14/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:12"]

En ymmärrä alapeukkujen määrää. Ei sille voi mitään, jos ei ihastu ihmisiin joita ei pidä viehättävinä, eikä se myöskään tarkoita, että arvottaisi ihmisiä muuten ulkonäön perusteella. Tuntuu että erityisesti naisilta odotetaan, etteivät he välittäisi ulkonäöstä vaan valitsisivat vain ihanan persoonan perusteella. Silti "rakastuin ensisilmäyksellä" -tarinoita ihastellaan, vaikka mihin muuhun ne muka perustuvat kuin ulkonäön perusteella ihastumiseen.

[/quote]

Se myytti, että naisia ei kiinnosta miehen ulkonäkö yritetään pitää keinotekoisesti yllä. Jos mulle merkkaisi vain miehen luonne niin eihän tässä olisi koskaan mitään ongelmaa ollutkaan.

Mä pidän kuitenkin itseni hoikkana, meikkaan kevyesti ja muutenkin olen tip top, joten en näe syytä miksi tyytyisin kehenkään mieheen jota en ITSE pitäisi hyvännäköisenä. ap

Vierailija
15/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 10:43"]

[/quote]

Mitäänsanomaton...Heti tulee mieleen pari sinkkukaveria, jotka on nätimpiä. Mutta naiset noin ylipäänsä ovat miehiä paremmannäköisiä...Ikävä kyllä näin heterona ajatellen. ap

[/quote]

"Mutta naiset noin ylipäänsä ovat miehiä paremmannäköisiä." No tuohon ei paljon "tarvita", mutta olisiko tuo ulkonäkö sittenkin jonkinlainen "tekosyy" tai "pakopaikka", kun ohan tavallisen näköinen kuitenkin kelpaisi. :)

M40

Vierailija
16/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:19"]

"Mutta naiset noin ylipäänsä ovat miehiä paremmannäköisiä." No tuohon ei paljon "tarvita", mutta olisiko tuo ulkonäkö sittenkin jonkinlainen "tekosyy" tai "pakopaikka", kun ohan tavallisen näköinen kuitenkin kelpaisi. :)

M40

[/quote]

En mä nyt tiedä onko se tekosyy, kun kyllähän niihin mun mielestä sopiviin ulkonäöllisesti törmää ja niiden kanssa jopa pitkällisemmin tapailee. Useimmiten vaan nuo tapailut ei johda sen kummempaan kun muilta osin ei natsata yhteen. Tästä syystä olen miettinyt, että jos olisi sen tyypin ihminen, joka ottaisi vain luonteen huomioon olisi helpompaa muodostaa parisuhde. Tavallaan myös en näe, että olisin kuitenkaan sellainen yleinen ihanne miehille, onhan niilläkin omanlaisiaan makuja naisen ulkonäön suhteen. ap

Vierailija
17/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:16"]

[/quote]

Se myytti, että naisia ei kiinnosta miehen ulkonäkö yritetään pitää keinotekoisesti yllä. Jos mulle merkkaisi vain miehen luonne niin eihän tässä olisi koskaan mitään ongelmaa ollutkaan.

Mä pidän kuitenkin itseni hoikkana, meikkaan kevyesti ja muutenkin olen tip top, joten en näe syytä miksi tyytyisin kehenkään mieheen jota en ITSE pitäisi hyvännäköisenä. ap

[/quote]

Musta tuntuu että naiset ovat ulkonäköasiassa miehiä tekopyhempiä. Tosin helposti kai niin käykin, kun miehiltä hyväksytään pinnallisuus paremmin. AV:n perusteella näyttää myös siltä, että markkina-arvoteoriaa kannattavat miehet haluavat uskoa, ettei ulkonäkö ole naisille niin tärkeä asia. Kenties sen takia, jotta he voisivat uskoa ansaitsevansa itseään nuoremman ja paremman näköisen kumppanin.

Vierailija
18/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:26"]

[/quote]

[/quote]

Musta tuntuu että naiset ovat ulkonäköasiassa miehiä tekopyhempiä. Tosin helposti kai niin käykin, kun miehiltä hyväksytään pinnallisuus paremmin. AV:n perusteella näyttää myös siltä, että markkina-arvoteoriaa kannattavat miehet haluavat uskoa, ettei ulkonäkö ole naisille niin tärkeä asia. Kenties sen takia, jotta he voisivat uskoa ansaitsevansa itseään nuoremman ja paremman näköisen kumppanin.

[/quote]

En ole törmännyt tähän 'naiset eivät välitä miehen ulkonäöstä' kuin netissä. Ainakin minä, parikymppisenä suuressa kaupungissa asuvana en ole kenenkään naisen milloinkaan niin sanoneen - ihan avoimesti puhutaan mieltymyksistä miehen ulkonäön suhteen. Ja vielä siten, että miehen ulkonäöltä ei odoteta mitään standardeja (pituus x määrä, lihakset, silmien väri) vaan sen vaan tulee 'kolahtaa' juuri itselle. Voi hyvin ollakin, että ainakin vanhemmalla sukupolvella ei ole rohkeutta sanoa kiinnittävänsä huomiota miehen ulkonäköön.

Ja noi markkina-arvoteoriat on niin täyttä paskaa ettei tosikaan. ap

Vierailija
19/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 10:41"]Biseksuaalina on mahtavaa. Suurinosa naisista on enemmän tai vähemmän hyvännäköisiä joten sitä ei tarvitse paljoa pohtia. Miehiä voi tarkkailla aina jossain välissä.
[/quote]
Mä taas sanoisin biseksuaalina että hyvännäköisiä naisia on paljon hankalampi löytää kuin hyvännäköisiä miehiä. Näin ne mielipiteet eroaa toisistaan. :D

Vierailija
20/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:30"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:26"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En ole törmännyt tähän 'naiset eivät välitä miehen ulkonäöstä' kuin netissä. Ainakin minä, parikymppisenä suuressa kaupungissa asuvana en ole kenenkään naisen milloinkaan niin sanoneen - ihan avoimesti puhutaan mieltymyksistä miehen ulkonäön suhteen. Ja vielä siten, että miehen ulkonäöltä ei odoteta mitään standardeja (pituus x määrä, lihakset, silmien väri) vaan sen vaan tulee 'kolahtaa' juuri itselle. Voi hyvin ollakin, että ainakin vanhemmalla sukupolvella ei ole rohkeutta sanoa kiinnittävänsä huomiota miehen ulkonäköön.

Ja noi markkina-arvoteoriat on niin täyttä paskaa ettei tosikaan. ap

[/quote]

Voi myös olla, että tämä "vanhempi polvi" jo tietää, ettei se poikaystävä, joka parikymppisenä armeijan lomapuvussa näytti "nuorelta Jumalalta", enää 20-30 vuotta myöhemmin täytä normia. On aika ja sohva tehneet temppunsa. Ehkä "rivien välissä" yrittävät varoittaa nuorempiaan takertumasta ulkonäköön. :) 

M40