Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeks, mut mitä paukapäitä nää joidenkin miehet on?!

Vierailija
25.12.2014 |

Ja muutkin perheenjäsenet... Siis ihan oikeesti surettaa lukee noita viestejä, missä jotkut kertoo, et ei taaskaan saanu YHTÄ AINUTTAKAAN lahjaa mieheltä/lapsilta yms. :( en vaan voi käsittää miten joku kehtaa vastaanottaa kasan lahjoja ilman minkäänlaista vastavuoroisuutta. Itestä tuntuis ainakin tosi pahalta, jos joku perheestä jäis kokonaan ilman muistamista jouluna? Vilpittömästi hyvää joulua teille kaikille, kenenkään ei tartte alistuu tollaseen!!

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa lahjatoiveeni oli suuseksi, mutta sitä ei tullut. En ilmeisesti ole tarpeeksi kiltti :C

Vierailija
102/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 06:30"]

Mä en kyllä ole ajatellutkaan jääväni paitsioon jos en saa lahjaa jouluna tai muuna merkkipäivänä mieheltäni. Meille molemmille suurin mahdollinen lahja on omat lapset, ajanvietto heidän kanssaan ja nähdä heidän ilonsa saadessaan lahjoja, muuta ei kaivata. Joskus saatan ostaa miehelleni lahjan jos sattuu jotain kivaa vastaan jonka tiedän tekevän hänet iloiseksi. Samoin mieheni ostaa minulle joskus jotain jonka tietää tekevän minut iloiseksi. Eikä lahjojen osto meillä edellytä merkkipäivää tai muuta juhlaa vaan voimme ostaa lahjoja toisillemme ihan arkenakin. Yleensä ostamme "yhteisen" joululahjan meille, lahjan joka onyhdessä ennalta suunniteltu ja sovittu, sellaisen josta on iloa molemmille kuten kahdenkeskinen kylpyläreissu. Merkkipäivinä kuten hääpäivänä laitamme lapset mummolaan ja menemme romanttiselle illalliselle jossa nautimme vain ja ainoastaan toistemme jakamattomasta seurasta ja huomiosta, emme me silloinkaan mitään lahjoja kaipaa kun meillä on toisemme, Ollaanvissiin sitten ihan omituisia kun emme kaipaa materiaa toistemme huomioimiseen :)

[/quote]

Tässä on hyvä esimerkki viestistä, jossa on kyllä hyviä pointteja, mutta todella rasittavaan tyyliin kirjoitettu. Just sellaseen tyyliin et nostetaan itsemme jalustalle ja painetaan samalla muita vähän alas. Tuo viimeinenkin lause... :D ikään kuin muille se materiaali olisi se pääasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 06:30"]Mä en kyllä ole ajatellutkaan jääväni paitsioon jos en saa lahjaa jouluna tai muuna merkkipäivänä mieheltäni. Meille molemmille suurin mahdollinen lahja on omat lapset, ajanvietto heidän kanssaan ja nähdä heidän ilonsa saadessaan lahjoja, muuta ei kaivata. Joskus saatan ostaa miehelleni lahjan jos sattuu jotain kivaa vastaan jonka tiedän tekevän hänet iloiseksi. Samoin mieheni ostaa minulle joskus jotain jonka tietää tekevän minut iloiseksi. Eikä lahjojen osto meillä edellytä merkkipäivää tai muuta juhlaa vaan voimme ostaa lahjoja toisillemme ihan arkenakin. Yleensä ostamme "yhteisen" joululahjan meille, lahjan joka on yhdessä ennalta suunniteltu ja sovittu, sellaisen josta on iloa molemmille kuten kahdenkeskinen kylpyläreissu. Merkkipäivinä kuten hääpäivänä laitamme lapset mummolaan ja menemme romanttiselle illalliselle jossa nautimme vain ja ainoastaan toistemme jakamattomasta seurasta ja huomiosta, emme me silloinkaan mitään lahjoja kaipaa kun meillä on toisemme,
Ollaan vissiin sitten ihan omituisia kun emme kaipaa materiaa toistemme huomioimiseen :)

[/quote] hyvä, että teillä se riittää.

Vierailija
104/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että kukaan äiti ei kasvattaisi tytärtä, joka vielä aikuisena on tuolla tasolla.

Noloa.

Vierailija
105/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 01:31"]

Kerran jonkun paukapään vaimo kertoi täällä kuinka lapset olivat hätääntyneet, kun pukki ei tuonut äidille yhtään lahjaa.

[/quote]

Se olin varmaan minä, tai ainakin yksi niistä. Pieni tyttäreni hätääntyi niin, että meni toiseen huoneeseen ja paketoi yhden lelunsa mulle juuri avattuun lahjapaperiin. Ojensi sen sitten mulle, että "äiti säkin saat lahjan". Eipä ollut itku kaukana.

Vierailija
106/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut aina muijille lahjoja, kaampaamo, kauneushoitola lahjakortteja, hajuvesiä, nytkin toin venäjältä hajuvesi setin mikä suomessa oli maksanut maltaita, lapset sai vähän liikaakin lahjoja.

Vierailija
107/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaa voi muutenkin kuin joutavalla romulla! toivoisin todella että tämä joulu hössötys vähenisi. Ostakaa niitä lahjoja pitkin vuotta yllätyksesksi, ja silloin kuin olette huomanneet toisen tarvitsevan jotain.

Vierailija
108/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 07:21"]

Toivoisin, että kukaan äiti ei kasvattaisi tytärtä, joka vielä aikuisena on tuolla tasolla.

Noloa.

[/quote]

Äiti yksinkö ne tyttäret kasvattaa, vai onko jollakin sellainen systeemin, että äiti kasvattaa tyttäret ja isä pojat? 

Jos sukujoulussa miniä on ainoa joka jää ilman lahjoja, niin kannattaa järkätä aika isot puhuttelut. Kyse ei ole vain siitä, että puoliso jätti miniän ilman lahjoha, vaan niin tekivät myös anoppi ja kaikki muutkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme