Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeks, mut mitä paukapäitä nää joidenkin miehet on?!

Vierailija
25.12.2014 |

Ja muutkin perheenjäsenet... Siis ihan oikeesti surettaa lukee noita viestejä, missä jotkut kertoo, et ei taaskaan saanu YHTÄ AINUTTAKAAN lahjaa mieheltä/lapsilta yms. :( en vaan voi käsittää miten joku kehtaa vastaanottaa kasan lahjoja ilman minkäänlaista vastavuoroisuutta. Itestä tuntuis ainakin tosi pahalta, jos joku perheestä jäis kokonaan ilman muistamista jouluna? Vilpittömästi hyvää joulua teille kaikille, kenenkään ei tartte alistuu tollaseen!!

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 01:35"]

Trolleja nämä lahjoja saamattomat ovat kaikki!

[/quote]

Niinkö? Kuinka monta lahjaa itse ostit vaimollesi? Ihanko itse osasit lahjat valita vai pitikö pyytää vaimolta muistilappu avuksi kauppaan? 

Vierailija
82/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 01:38"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 01:35"]

[/quote]

Niinkö? Kuinka monta lahjaa itse ostit vaimollesi? Ihanko itse osasit lahjat valita vai pitikö pyytää vaimolta muistilappu avuksi kauppaan? 
[/quote]

Kaksipiippuinen juttu: mies ostaa lahjat aivan pakosta (lähinnä sukulaisten asettamien paineiden vuoksi, ei siis osta minulle vaan siksi koska ei kehtaa olla ostamatta). Lahjat ovat todella surkeita, ei edes yritä ostaa minua ilahduttavia juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 01:45"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 01:38"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 01:35"]

[/quote]

[/quote]

Kaksipiippuinen juttu: mies ostaa lahjat aivan pakosta (lähinnä sukulaisten asettamien paineiden vuoksi, ei siis osta minulle vaan siksi koska ei kehtaa olla ostamatta). Lahjat ovat todella surkeita, ei edes yritä ostaa minua ilahduttavia juttuja.
[/quote]

nojoo aika perseestä, mutta mietipä kuinka nöyryyttävää ois olla ainut ilman yhtäkään pakettia..

Vierailija
84/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
85/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole elinikänäni ostanut kellekään lahjaa. Joka vuosi varoitan etukäteen ja painotan, etten halua lahjoja. Aina niitä tyrkytetään ja sitten mulkoillaan, kun minä en taaskaan tuonut yhtäkään pakettia. Ihan perseestä koko traditio.

Vierailija
86/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirvittävän surullista. Eikö edes mies voisi esim. lasten kanssa salaa vaikka askarella jotain kivaa tai sydänpipareita tai lahjakortti " äiti pääsee ulkoilemaan, pesemme ikkunat keväällä" tyylin? Ainakaan rahasta ei pidä valittaa. toisen muistamiseen olisi keinoja, jos olisi haluja.

Nämä merkkilaukkulahjaketjut ovat tylsiä ja typeriä, niitä ei jaksa edes lukea. Mutta tosiaan on noin moukat puolisot joillakin:(. Ikävää. Jos on lapsia, kai ne lapsetkin ihmettelee, onko äiti ollut tuhma?? Tosi jees:(.

Vierailija
87/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 01:45"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 01:38"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 01:35"] Trolleja nämä lahjoja saamattomat ovat kaikki! [/quote] Niinkö? Kuinka monta lahjaa itse ostit vaimollesi? Ihanko itse osasit lahjat valita vai pitikö pyytää vaimolta muistilappu avuksi kauppaan?  [/quote] Kaksipiippuinen juttu: mies ostaa lahjat aivan pakosta (lähinnä sukulaisten asettamien paineiden vuoksi, ei siis osta minulle vaan siksi koska ei kehtaa olla ostamatta). Lahjat ovat todella surkeita, ei edes yritä ostaa minua ilahduttavia juttuja.

[/quote]

Anteeksi, mutta ihan hirveä juntti sinun mies. Voi itku! Sopivassa tilanteessa näytä sille tämä keskustelu.

Vierailija
88/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkamaista pitää vaimoaan/äitiään/tytärtään jonain kodinkoneena. Tekisi mieli laittaa anonyymina lohduttava suklaalevy ilman lahjoja jääneille naisille. Siinäpähän ukot miettisivät mustasukkaisena että kuka sen lähetti.

[/quote]

Jos tällainen toteutuu, oon messissä!

Vierailija
89/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sai kerran pikku kuopukseltamme lahjaksi lahjakortin, jossa luki: viis siivuuta. Kortin kanteen oli piirretty hamsterin kuva, ja allekirjoituskin oli. Kun isä sitten avasi kuoren, oli meillä kaikilla lystiä kerrakseen! Lapsi antoi isälleen viisi hamsterinhäkin siivouskertaa lahjaksi!!! Paras lahja, mikä jäänyt mieleen, ja kortti on edelleen tallessa. Isä siivosi hamsterin häkin ... enemmän kuin sen viisi kertaa!

Fiksu tyttö meillä, eikös vaan!

Vierailija
90/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 02:51"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 01:35"]

Moukkamaista pitää vaimoaan/äitiään/tytärtään jonain kodinkoneena. Tekisi mieli laittaa anonyymina lohduttava suklaalevy ilman lahjoja jääneille naisille. Siinäpähän ukot miettisivät mustasukkaisena että kuka sen lähetti.

[/quote]

[/quote]

mä myös!

Vierailija
91/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 03:16"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 02:51"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 01:35"] Moukkamaista pitää vaimoaan/äitiään/tytärtään jonain kodinkoneena. Tekisi mieli laittaa anonyymina lohduttava suklaalevy ilman lahjoja jääneille naisille. Siinäpähän ukot miettisivät mustasukkaisena että kuka sen lähetti. [/quote] Jos tällainen toteutuu, oon messissä! [/quote] mä myös!

[/quote]

Jahac, mites me lähdetään rakentamaan tätä? Ei pelkkää puhetta tänä loppuvuonna. Tehdään noista naisista onnellisia, jotka jäivät ilman lahjaa. Miten lähdetään nyt liikkeelle? :)

Vierailija
92/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi virhealapeukkku

Vierailija
93/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampanja : vähemmän lahjoja, kaikille 1 ! Yleen ym. ?

Vierailija
94/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 02:19"]

Minä en ole elinikänäni ostanut kellekään lahjaa. Joka vuosi varoitan etukäteen ja painotan, etten halua lahjoja. Aina niitä tyrkytetään ja sitten mulkoillaan, kun minä en taaskaan tuonut yhtäkään pakettia. Ihan perseestä koko traditio.

[/quote]

Aina ei kuitenkaan ole pelkästään kyse siitä, mitä itse ajattelee. Voi olla myös huomaavainen muita kohtaan. Jos puolisosta (ymmärrettävästi) on nöyryyttävää olla ainoa, jolle ei ole yhtä lahjaa, ei ole suuri vaivaa hankkia sitä. Jos vaimo jää lahjatta, ei hänelle tule ainakaan parempi mieli siitä, että mies ajattelee, että se on ihan ok.

Vierailija
95/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten täytyy sopia tällaiset jutut hyvissä ajoin !

Vierailija
96/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puupäiden ylikin äidit voi hoitaa nämä, mutta kampanjasta kyllä olisi iloa v.2015.

Vierailija
97/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 02:51"]

[/quote]

[/quote]

Jep! Osoitteet jakoon niin laitetaan suklaata tulemaan.

Vierailija
98/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua äitinä hävettäisi todella paljon, jos olisin onnistunut kasvattamaan niin moukan pojan, ettei hän muistaisi vaimoaan merkkipäivinä tai jouluna! Tämä tuli mieleen siitä kommentista, kun yksi nainen kertoi sukujoulussa olleensa ainoa, joka jäi ilman lahjoja. Tuon naisen anoppina olisin varmasti halunnut vajota maan alle häpeästä ja olisin ottanut poikani puhutteluun.

Vierailija
99/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ole ajatellutkaan jääväni paitsioon jos en saa lahjaa jouluna tai muuna merkkipäivänä mieheltäni. Meille molemmille suurin mahdollinen lahja on omat lapset, ajanvietto heidän kanssaan ja nähdä heidän ilonsa saadessaan lahjoja, muuta ei kaivata. Joskus saatan ostaa miehelleni lahjan jos sattuu jotain kivaa vastaan jonka tiedän tekevän hänet iloiseksi. Samoin mieheni ostaa minulle joskus jotain jonka tietää tekevän minut iloiseksi. Eikä lahjojen osto meillä edellytä merkkipäivää tai muuta juhlaa vaan voimme ostaa lahjoja toisillemme ihan arkenakin. Yleensä ostamme "yhteisen" joululahjan meille, lahjan joka on yhdessä ennalta suunniteltu ja sovittu, sellaisen josta on iloa molemmille kuten kahdenkeskinen kylpyläreissu. Merkkipäivinä kuten hääpäivänä laitamme lapset mummolaan ja menemme romanttiselle illalliselle jossa nautimme vain ja ainoastaan toistemme jakamattomasta seurasta ja huomiosta, emme me silloinkaan mitään lahjoja kaipaa kun meillä on toisemme,
Ollaan vissiin sitten ihan omituisia kun emme kaipaa materiaa toistemme huomioimiseen :)

Vierailija
100/108 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä olis musta surullista saada joku lahjakortti että pääsee ulkoilemaan, mielummin vaikka sitten ilman "lahjaa". Oikeesti.

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 02:36"]

Ihan hirvittävän surullista. Eikö edes mies voisi esim. lasten kanssa salaa vaikka askarella jotain kivaa tai sydänpipareita tai lahjakortti " äiti pääsee ulkoilemaan, pesemme ikkunat keväällä" tyylin? Ainakaan rahasta ei pidä valittaa. toisen muistamiseen olisi keinoja, jos olisi haluja.

Nämä merkkilaukkulahjaketjut ovat tylsiä ja typeriä, niitä ei jaksa edes lukea. Mutta tosiaan on noin moukat puolisot joillakin:(. Ikävää. Jos on lapsia, kai ne lapsetkin ihmettelee, onko äiti ollut tuhma?? Tosi jees:(.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme