Mitä pyyteetöntä teit viimeksi?
Minä etsiskelin tuiki tuntemattomalle ukrainalaiselle naiselle mahdollisia työpaikkoja Suomesta hänen pyynnöstään. Ja pidän peukkuja että hän myös jonkin työpaikan saa :)
Kommentit (8)
Autoin vanhukselle takin päälle. Mutta tää on niin pientä että ei varmaan ole edes "pyyteetöntä", vaan kuuluu normaaleihin tapoihin.
Taisin lahjottaa joulupuu-keräykseen pari pakettia.
Olin töissä hyvin kohtelias ja avulias vanhemmalle herralle, joka on kotoisin Intiasta eikä osaa kuin hiukan suomea, ei olisi tarvinnut olla niin avulias... mutta siis liittyy työhöni, joten ei ihan pyytteetöntä.
Neuvoin mikroradan sijannin yhdelle nuorelle miehelle, joka kysyi kadulla neuvoa. Varmistin että löytää perille kulkemalla ylimääräisen lenkin, kurjassa säässä... mutta siis hyvin vähäistä uhrautumista. 41v m
Panin yhtä ei-kovin-viehättävää naista.
Ja oli todellakin pyyteetöntä. En saanut edes tulemaan. Flirttailin sille baarissa kun yritin kiinnittää yhden toisen naisen huomion, mutta se ei toiminut enkä sitten kehdannut jättää tätä sinnekään kun oli niin herttainen kuitenkin.
Pyytee hyi hemmetti! Kuka sellaista juo? Itellä on ruokavalio täysin pyyteetöntä...
Ystäväni oli sairas ja erittäin huonossa kunnossa. Olin hänen luonaan muutaman päivän, kävin ruokaostoksilla, kokkasin, siivosin, ulkoilutin koiran ym. En tiedä lasketaanko tämä pyyteettömäksi kun kyseessä oli hyvä ystäväni eikä joku minulle tuntememattomampi.
En muista tarkalleen mut on tullut autettua jotain esim. oven avaaminen tms.
Idiootti. Toivottavasti paikan saa suomalainen.