Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan teinit: mitä saitte joululahjaksi?

Vierailija
24.12.2014 |

Niin. Listaa tulemaan.

Kommentit (190)

Vierailija
61/190 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 25e lahjakortin hierontaan ja kaulakorun, suklaata. Oon tosi tyytyväinen, odotin vain karkkia. :)

Vierailija
62/190 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:08"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:00"]

Herranjumala miten lellittyjä kakaroita täällä on!

Siis esim. läppäri ja kännykkä. Nuo on niin kalliita ostoksia, että eikö toinen kerralla riitä ja siinä voi opettaa lapselle samalla valinnan varaa, että päättää jommasta kummasta, kumman oikeasti haluaa?

Ja jotkut saa kaikkia espanjanmatkoja yms...

Huhhuh.

Oottakaahan kun aikuiselämä koittaa ja joudutte maksamaan ite kaiken ja joudutte elämään ehkä jossain vaiheessa myös tukien varassa. Mun laukku + lompsa ostokset oli suurin piirtein tätä luokkaa: laukku 29,90e , lompakko 19,90e. Siinä se. :)

Ja olen erittäin tyytyväinen, koska hienoja molemmat! mutta miten täällä teinit voi olla noin aikuistumattomia... ite ollu tietyn ikäsenä jo ihan tietynlainen...

t. 2

[/quote]

Lapset eivät toivoneet kumpaakaan, vaan ostimme yllätyksenä 14-vuotiaalle ja 12-v. pikkusiskolleen puhelimet ja läppärit. 

[/quote] No huhhuh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/190 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi ruudulliset yöhousut ja topin, The Body Shop -ihonhoitotuotteita, Muumimukin, sellaisen maskin mikä laitetaan jääkaappiin ja sitten silmille (auttaa päänsärkyyn mulla), kaulaliinan, pipon ja lapaset, ripsentaivuttimet ja pörröneuleen sekä pari lahjakorttia. Poikaystävältä puhelimen kuoret ja korvakorut. Lisäksi rahaa päälle 100€. Olen näihin lahjoihin todella tyytyväinen. Käytännöllisiä, ei turhaa krääsää.

Vierailija
64/190 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hitto taas alapeukuttaa...

Vierailija
65/190 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:00"]

Siis esim. läppäri ja kännykkä. Nuo on niin kalliita ostoksia, että eikö toinen kerralla riitä ja siinä voi opettaa lapselle samalla valinnan varaa, että päättää jommasta kummasta, kumman oikeasti haluaa?

Huhhuh.

Oottakaahan kun aikuiselämä koittaa ja joudutte maksamaan ite kaiken ja joudutte elämään ehkä jossain vaiheessa myös tukien varassa. Mun laukku + lompsa ostokset oli suurin piirtein tätä luokkaa: laukku 29,90e , lompakko 19,90e. Siinä se. :)

Ja olen erittäin tyytyväinen, koska hienoja molemmat! mutta miten täällä teinit voi olla noin aikuistumattomia... ite ollu tietyn ikäsenä jo ihan tietynlainen...

t. 2

[/quote]

Aikuistomattomia jos vanhemmilta saa kalliita lahjoja?! Kuulostat hieman katkeralta. Kyllä minä ymmärrän että ei tämä kaikki taivaasta tipahda enkä oleta että yksin asuessa saisin joka päivä samanlaista luksusta (saatikka että olisin kiittämätön!!). Sitä suuremmalla syyllä nautin tästä nyt kun vielä voin. Vanhemmat vaan sattuu tienaamaan sen verran että ei tunnu missään jos kerran vuodessa iskee lahjoihin hyvän summan rahaa, en ymmärrä miksi pitäisi elää kuin jossain kehitysmaassa jos varaa tosiaan on parempaan.

Vierailija
66/190 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ärsyttää kyllä lahjat, tiedän että pitäisi olla aina kiitollinen mutta kovin vaikeaa tekee. Sain kalliin Marimekon yöpaidan, mallia tasaraita, pitkät hihat ja nilkkapituinen sekä kauhuleffa-DVD-setin.

Olin pyytänyt muutamaa kirjaa, jotka olisin oikeasti halunnut ja olisi ollut yhteensä halvempiakin kun nuo. Yöpaita ei yhtään mun tyyliä ja kokisin tosi hankalaksi nukkua tuollaisessa, mutta ei se kai päiväkäyttöönkään voi olla tarkoitettu (...?), kauhuleffoja inhoan. Ikää 17 vuotta.

Vierailija
67/190 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköhammasharjan

Vierailija
68/190 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan pehmolelun ja paketillisen kahvia!

Vierailija
69/190 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 20v, saanko silti kertoa? :)

Vierailija
70/190 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattilan

Vierailija
71/190 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:01"]

Täällä 19 vuotias, tosin jo miehen kanssa asuva ja viimeisillään raskaana sai vanhemmilta pari vauvan vaatetta ja lelua, suklaata ja lakanat. Miehen kanssa ei ostettu toisillemme, rahalle on parempaakin käyttöä :)

[/quote] Hienoa! :) kannattaa ajatella järjellä.

[/quote] No ei oo vissiin ajateltu kun 19v ja raskaana. Ei helvetti

Vierailija
72/190 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotuotteita, lampun, peiton, rahaa, suklaata, pientä sisustustavaraa.. Kaikkea tällästä mukavaa. T: 16 v.

Vierailija
73/190 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkeitä, lakanoita ja emotioniin lahjakortti 50e!

Vierailija
74/190 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kannettavan (arvo n. 1000e) vanhemmiltani ja 200e sukulaisilta. 

Vierailija
75/190 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
76/190 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:00"]Herranjumala miten lellittyjä kakaroita täällä on!

Huhhuh.

t. 2
[/quote] on kuule hieman turhaa täällä syyllistää teinejä lahjoista, joita ovat saaneet. Minäkin sain paljon lahjoja, vaikka en toivonut juuri mitään. Kun isovanhemmat antoivat minulle 150€ joululahjojani varten (ja hyvästä todistuksesta), olisiko minun sitten pitänyt antaa raha takaisin ja selittää heille, etten halua heiltä lahjaa, koska en halua olla lellitty kakara? Saatan tietenkin olla lellitty kakara, mutta en olisi itse edes kehdannut kieltäytyä lahjasta. Ja sanohan, mitä aikuistumatonta on siinä, jos isovanhemmat antavat joululahjaksi myös rahaa, vaikka toivoin heiltä meikkilaukun ja kirjoja. Vai onko meikkilaukun ja kirjojen toivominen jo lellityn kakaruuden merkki?

Vierailija
77/190 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa 50e ja pyyhkeitä. Ei ne lahjat vaan se että saa olla turvassa ja viettää jotenkin joulua.
Tv. Huostaanotettu väkivaltaselta vanhemmalta

Vierailija
78/190 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saat!!

Vierailija
79/190 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs alapeukuttelette toisten lahjoja?! Alapeukutelkaa tätä ! No, antaa palaa!

Vierailija
80/190 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:00"]

Huhhuh.

t. 2

[/quote]

Aikuistomattomia jos vanhemmilta saa kalliita lahjoja?! Kuulostat hieman katkeralta. Kyllä minä ymmärrän että ei tämä kaikki taivaasta tipahda enkä oleta että yksin asuessa saisin joka päivä samanlaista luksusta (saatikka että olisin kiittämätön!!). Sitä suuremmalla syyllä nautin tästä nyt kun vielä voin. Vanhemmat vaan sattuu tienaamaan sen verran että ei tunnu missään jos kerran vuodessa iskee lahjoihin hyvän summan rahaa, en ymmärrä miksi pitäisi elää kuin jossain kehitysmaassa jos varaa tosiaan on parempaan.
[/quote] Ai jos ei saa 50 lahjaa mukana mm ipadit imacit läppärit ja youphonet niin eletään kehitysmaassa? Kyllä huomaa puheistasi kuinka kypsymätön ja lellitty olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan