Palstan teinit: mitä saitte joululahjaksi?
Kommentit (190)
Four Reasonsin shampoon ja hoitoaineen.
meikkipussin, farkut ja verkkarit yht.50€ ja kirjoja. Ja rahaa, jolla voin ostaa itselleni hajuveden
Kaikki baby lipsit, kaks tangle teezeriä, sellane haalari, niiku oloasu, glitteriin lahjakortin 20€, sellasen pulmapelin ja jotkut sormivalot :D mummilta ja ukilta nimikoidun pyyhkeen ja 100€, kummilta 50€ lahjakortti h&m :) oon tyytyväinen ja saatiin sit kaikki lapset viel pari yhteistä lahjaa
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:55"]Selfiekepin.
[/quote]
Hah, voiko olla turhempaa ja paskempaa lahjaa?
kylpytakki, hiukan rahaa, lahjakortti, lakanat, kalenteri, hajuvesi ja kosmetiikkajuttuja:) ja huomenna avaamaan iskän luokse loput lahjat!
Lahjakortin Anttilaan (20€), pari kosmetiikkalahjapakkausta (sellaisia joissa on suihkugeeli ja vartalovoide), suklaata ja pari DVD-elokuvaa. :)
Herranjumala miten lellittyjä kakaroita täällä on!
Siis esim. läppäri ja kännykkä. Nuo on niin kalliita ostoksia, että eikö toinen kerralla riitä ja siinä voi opettaa lapselle samalla valinnan varaa, että päättää jommasta kummasta, kumman oikeasti haluaa?
Ja jotkut saa kaikkia espanjanmatkoja yms...
Huhhuh.
Oottakaahan kun aikuiselämä koittaa ja joudutte maksamaan ite kaiken ja joudutte elämään ehkä jossain vaiheessa myös tukien varassa. Mun laukku + lompsa ostokset oli suurin piirtein tätä luokkaa: laukku 29,90e , lompakko 19,90e. Siinä se. :)
Ja olen erittäin tyytyväinen, koska hienoja molemmat! mutta miten täällä teinit voi olla noin aikuistumattomia... ite ollu tietyn ikäsenä jo ihan tietynlainen...
t. 2
Tekstiviestin: Olen paksuna t:AV-mamma, mies 14v.
Täällä 19 vuotias, tosin jo miehen kanssa asuva ja viimeisillään raskaana sai vanhemmilta pari vauvan vaatetta ja lelua, suklaata ja lakanat. Miehen kanssa ei ostettu toisillemme, rahalle on parempaakin käyttöä :)
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:55"]Selfiekepin. [/quote] Hah, voiko olla turhempaa ja paskempaa lahjaa?
[/quote]
Ja SINÄKÖ sen päätät? Jos joku nimenomaan toivoo selfiekeppiä ja sellaisen saa, se on juurikin mitä parhain ja täysin oikea lahja ko.henkilölle. Taisit itse olla tooooosi tuhma etkä saanut ainoatakaan lahjaa, kun noin kiukuttelet. Ryhdistäydy, vuosi aikaa olla kiltti ja ensi jouluna pukki muistaa suakin. :)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:01"]
Täällä 19 vuotias, tosin jo miehen kanssa asuva ja viimeisillään raskaana sai vanhemmilta pari vauvan vaatetta ja lelua, suklaata ja lakanat. Miehen kanssa ei ostettu toisillemme, rahalle on parempaakin käyttöä :)
[/quote] Hienoa! :) kannattaa ajatella järjellä.
Lökärit, kynsilakan pikakuivattajan, shampoota + hoitoainetta, hajuveden, meikkilaukun, matka-akun puhelimeen, kuulokkeet. Osa noista yhteisiä siskon kanssa :) ja oon tyytyväinen!
2 päivän lipun Qstockiin, Alice Cooperin elämänkerran, villasukat, astioita tulevaan kämppään, villasukat, suklaata
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:01"]
[/quote] Hienoa! :) kannattaa ajatella järjellä.
[/quote]
Ollaan jo monta joulua ja synttäriä menty näin. Ostetaan sitten silloin tällöin jotain "extraa" kun on sellainen tilanne esim. kalliimpi hajuvesi tai vaatteita.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:00"]
Herranjumala miten lellittyjä kakaroita täällä on!
Siis esim. läppäri ja kännykkä. Nuo on niin kalliita ostoksia, että eikö toinen kerralla riitä ja siinä voi opettaa lapselle samalla valinnan varaa, että päättää jommasta kummasta, kumman oikeasti haluaa?
Ja jotkut saa kaikkia espanjanmatkoja yms...
Huhhuh.
Oottakaahan kun aikuiselämä koittaa ja joudutte maksamaan ite kaiken ja joudutte elämään ehkä jossain vaiheessa myös tukien varassa. Mun laukku + lompsa ostokset oli suurin piirtein tätä luokkaa: laukku 29,90e , lompakko 19,90e. Siinä se. :)
Ja olen erittäin tyytyväinen, koska hienoja molemmat! mutta miten täällä teinit voi olla noin aikuistumattomia... ite ollu tietyn ikäsenä jo ihan tietynlainen...
t. 2
[/quote]
Lapset eivät toivoneet kumpaakaan, vaan ostimme yllätyksenä 14-vuotiaalle ja 12-v. pikkusiskolleen puhelimet ja läppärit.
No tosiaan, eilen olin vielä teini, mutta nyt juuri täytin 20v :) sain lahjaksi keittiötarvikkeita ( pari vuokaa ja suola ja pippurimyllyt), lakanoita ja pyyhkeitä. Sain myös äidiltäni ihanan sydänkaulaketjun.
Ah, niin ihanaa saada aina tarpeellisia asioita!
500€
T. 15v