Palstan teinit: mitä saitte joululahjaksi?
Kommentit (190)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 04:40"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:13"]Mä oon 20v, saanko silti kertoa? :) [/quote] tottakai [/quote] No eihän saa. Tässä kysyttiin teineiltä ja 17-19-vuotiaat voisivat muutenkin olla vastaamatta, sillä ei teineillä tarkoiteta enää aikuisia.
[/quote]
Teini on 13-19
[/quote]
Kyllä. Tulee englannin kielen numeroista. Esim twelve (12) ei vielä teini, mutta thirTEEN ja nineTEEN- teinejä. Twenty, ei enää teini
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:55"]Selfiekepin.
[/quote]
Hah, voiko olla turhempaa ja paskempaa lahjaa?
[/quote]
Mikä tää on?
[/quote] Tikku, jonka toiseen päähän laitat kännykän ja toisesta päästä pitelet kiinni kädelläsi. Sillä saa kai parempia selfieitä koska jos oma käsi on lyhyt niin selfien ottaminen voi olla vaikeaa. Glitterissä kai myydään sellasia.
[/quote]
Ok... :D
Mä sain pöllöpehmolelun ja käytetyn iPodin. Ikää 19v
18-vuotias oon. Sain hiustenkihartimen ja suklaata. Oon hurjan kiitollinen koska en olettanut saavani mitään.
Oon 17 ja sain kaulakorun, yhden kirjan, sulkaata, akvarellit ja sarjistussit, kolme baby lipsiä ja viisi kpl ihania kahvimukeja asettien kanssa :)
15-vuotias olen ja sain rahaa 200 euroa sekä kylpyvaahtoaineen ja nappikuulokkeet.
Toivoin rahaa juna- ja bussilippuja varten, ajattelin myös ostaa esim. jotain alusvaatteita ja uudet farkut rikkinäisten tilalle alennusmyynneistä.
2 yökkäriä, lampaankarvatossut, korvakorut, arvan, 200e yht. kolmelta henkilöltä, lahjakortin, suklaata ja kynttilänpidikkeen.
-18v
Lehtitilauksen, alusvaatteita, selfietikun, lakanoita, lahjakortteja ja rahaa. Toivoin rauhaa ja rakkauttaa, mutta ei sitä tänäkään vuonna näyttänyt tulevan :/
Mä en saanut mitään. Ja olen 14.
Olen 19 ja ostin itselleni vain hienon laukun ja kukkaron. Muuta en saanut. :)
- alusvaatteit ( poikkikselta)
- hajusteit ja shampoo hoitsikka
- minecraft. Paras:D:D
- pari paita ja villikset
Lahjakortteja (menkkahaukka, stokka, kampaamo, stadium) yht. 300e. Myös suklaata. 16v. Olis ollut hauska saada jotain "ajatuksella ostettua" mutta en valita.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:52"]500 e.
[/quote] Lellitty kakru
Meidän 14 v. sai uuden puhelimen ja läppärin, 3 toivomaansa kirjaa, vaatteita ym. Vaikutti tyytyväiseltä, sikäli kun tuon ikäinen ylipäätään mistään näyttää innostuvansa.
Suklaata, karkkia, järkkärin (ainoa, mitä pyysin, ja pyysin ihan perus kameraa, muttei tossa todellakaan ole mitään valittamista :3 ), teekupin, suihkujuttuja, meikkejä ja yhden ihanan kaulakorun. Poikaystävältä saan lahjan kait huomenna :) Ikää 16v.
Pari hajuvettä, kalevala korun, lancomen meikkivoiteen ja cliniquen meikkipuuterin, nominationin, paidan, alusvaatteita, ripsivärin, hiustenkuivaajan, läppärin ja espanjanmatkan
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:54"]Pari hajuvettä, kalevala korun, lancomen meikkivoiteen ja cliniquen meikkipuuterin, nominationin, paidan, alusvaatteita, ripsivärin, hiustenkuivaajan, läppärin ja espanjanmatkan
[/quote]
niin ja 100e rahaa, unohtui
Ihonhoitotuotteita, kalenterin ensi vuodeksi, kaksi kirjaa, meikkejä ja liikaa suklaata. Hyvä jos saan ensi jouluun mennessä syötyä...