Millainen nainen ei meikkaa _ollenkaan_?
Siis ei edes huulikiiltoa tai meikkivoidetta käytä?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen jonka minäkuva ja mielenterveys on kunnossa. 99% naisista ei valitettavasti ole tällaisia.
Semmoinen not like other girls siellä. Meikkaavat naiset pinnallisia, mielisairaita ja epävarmoja luuskia! Ok. Onneksi sulla selkeesti kaikki hyvin, kun pitää meikkaavia naisia lytätä. :)
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on ihmeen paljon jotka ei meikkaa. Sori jos en ihan kaikkia usko. Yksi entinen meikkasi oikeasti harvoin. Johonkin isompiin juhliin laittoi. Niistäkin kirosi kun aina joutuu ostamaan uudet meikit. Oltiin yhdessä noin 8-9 vuotta. Sinä aikana meikkasi vähemmän kuin kerran vuodessa.
Niistä kerroista kun meikkasi niin huomasin kuinka se ärsytti. Älä tule lähelle kun laitan tätä v n ripsaria. Ne juhlatkin oli hänelle melkoista pakkopullaa. Niistä lähdettiin aina kun hän katsoi soveliaaksi että on oltu tarpeeksi kauan. Siitä sanoinkin että nainen olet niin mun makuun.
Tosi harmi kun hän ihastui toiseen jätkään. Mä myönnän että tykkään naisista jotka ei feikkaa. Aito ja rehellinen jopa siinä kun erottiin. Harvinaisen hyvä nainen.
Kun otsikko on: "Millainen nainen ei meikkaa ollenkaan?", niin on ihan selvää, että kaikki meikkaamattomat av-mammat kerääntyvät kertomaan omaa tarinaansa.
Täällä myös yksi nainen joka ei meikkaa. En käytä mitään voiteita enkä perusdödöä kummempaa hajustetta. En ole mitenkään erityisen näköinen, en omista korkeita poskipäitä enkä kapeaa nenää. Ylipainoa 15kg. Näppyjä on vaihtelevasti edelleen 40 - vuotiaana, en niitäkään peittele. Yhtään negatiivista kommenttia en ole naamastani tai muutenkaan ulkonäöstäni kuullut koskaan.
En meikkaa koskaan edes juhliin. Olen mukavuudenhaluinen ja haluan säästää aamulla aikaa nukkumiseen. Minulla on ollut aina myös epämiellyttävä olo meikattuna, kun en koe näyttäväni meikattuna omalta itseltäni. Olen myös sikäli luonnonkaunis, että minulla on siro ja kaunis kasvojen luusto ja erittäin hyvä iho.
Muiden meikkaamiseen suhtaudun ihan eri tavalla ja ihailen taitavasti tehtyä meikkiä. Ymmärrän hyvin, että monille meikkaaminen on muutakin kuin oman ulkonäön kohentamista.
Ennen meikkasin, mutta sitten se vain jäi pois. Minulla on tummat kulmat (jotka käyn kk hoitamassa kosmetologilla) ja hyvä iho. En vaan enää jaksa meikata peruspäivinä.
Huulikiilto mulla on ollut viimeksi teininä ja huulipunasta taitaa olla joku 15-20 vuotta kun heitin viimeiset kuivahtaneet pois.
Meikkivoidetta taitaa kaapissa olla, baarireissulle laitan pari kertaa vuodessa.
Miksi ihmeessä ap mainitsi että _edes_ nämä jos ei muuta? Kaikkista turhimmat ainakin mun meikkipussissa.
Arkeen laitan ripasria ja kulmakynää. Sukujuhlatkin menee nykyisin "arkimeikillä".
Iltamenoinihn sitten väriä.
Keski-ikäinen tantta
Otan joskus kampaamokäynnin yhteydessä värjäyksen ripsille ja kulmille. Meikkaan hyvin harvoin. Suurin syy, että olen kosmetiikalle allerginen, silmät varsinkin tosi herkät.
Lisäksi en jaksa eikä kiinnosta. Toisinaan laitan ripsiväriä jos on sellainen fiilis mutta yleensä ei ole.
Olen tumma ja ihoni on tämänikäiseksi ihan kohtuukunnossa niin näyn kyllä , ei tarvitse erikoistehosteita.
Tätähän on toitotettu jo ties kuinka kauan, että naisethan meikkaavat vain itseään varten. Sellaiset naiset eivät meikkaa, joiden ei itseään varten sitä tarvitse tehdä, eli ovat ihan tyytyväisiä itseensä kaikkine vikoineen. Ei se meikitön nainen sen rumemmalta3 näytä, kuin meikitön mieskään.
Tämmönen Rölli-Peikko, joka ei ole jaksanut edes ajatella opettelevansa meikkaamaan. Enkä osaisi olla, jos naamassa olis jotain ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen jonka minäkuva ja mielenterveys on kunnossa. 99% naisista ei valitettavasti ole tällaisia.
Erikoinen argumentti. Tuntemani meikkaavat naiset ovat kyllä hyvin terveitä mieleltään ja itsetunnoltaan. Itse taas en meikkaa koskaan ja mielenterveysongelmat voivat olla nimenomaan se suurin syy: pidän itseäni vastenmielisenä ja en halua meikatessa katsella itseäni peilistä. Hyvä jos hiuksia jaksan harjata. Stereotyyppisesti ajateltuna myös muut vakavasti masentuneet ovat aika ruokkoamattomia. Mutta ehkä he sinun mielestäsi ovatkin huoliteltuja ja viimeisen päälle tip top ja siinä samalla pitävät kotinsakin sisustuslehtikunnossa?
Minä en meikkaa kuin ehkä 2 päivänä vuodessa. Silloin saa olla jotkut tosi isot juhlat, kuten nyt oli tänä kesänä meille tärkeän ja läheisen siskonpojan häät. Laitoin oikein ripsiväriä!
Yleensä työpaikan pikkujouluhin olen laittantu ripsiväriä ja vähän huulipunaa, niitä ei nyt ole ollut viime aikoina.
Miksi en meikkaa?
-silmäni ärtyvät helposti, pienikin hitunen aiheuttaa kyyneliä ja kirvelyä, ja sitten olien punasilmäinen
-en ole mitenkään hirveän nätti ilman meikkiä, kunnolla meikattuna kuulemma vetävä; miksi huijaisin muita ihmisiä, kun en yritä viehättää ketään?
-en ole niin ruma ilman meikkiä, että peilit särkyisivät; miksi meikkaisin?
-työssäni ei tarvitse olla nätti, riittää kun osaa asiansa; usein vielä työskentelen ulkona/metsässä/räntäsateessa/kovassa pakkasessa tms haastavammissa olosuhteissa, niin se meikki ei kyllä ainakaan edustavimmillaan ole
-meikit vievät rahaa; olen nuuka
-viimeiset 10 vuotta olen myös tajunnut sen kemikaalikuorman, jota meikkaaminen tuottaisi elimistööni; en halua myrkyttää itseäni edelleenkään
-olen niin hemmetin laiska, että viisi minuuttia aamuisin peilin ääressä on aivan liikaa vaadittu
-en yritä miellyttää ketään, en edes itseäni. Menee usein päiväkausia, etten katso itseäni lainkaan peilistä. En aina edes tunnista itseäni valokuvista, minulla on lievä kasvosokeus, ja muistan omat kasvoni ehkä sellaisina kuin olin noin 17-vuotiaana. Sen verran katson, ettei ole hammastahnaroiskeita naamassa tai nokea poskella, kun lähden ihmisten ilmoille. Kampaus on aina sama, sitä ei tarvitse katsoa peilistä.
Mun vaimo. Hän on kaunis ilman meikkiä. En ymmärrä miksi pitää meikata. Kaunistaako se edes? Mielestäni vain feikkaa ulkonäköä. M33v
Minä,olen eri meikeille allerginen ja iho kukkii jos laitan meikkiä, lisäksi ei kiinnosta meikata,kunhan on puhdas ja siisti niin se riittää lisäksi siivousalalla ei saa olla meikkiä naamassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo. Hän on kaunis ilman meikkiä. En ymmärrä miksi pitää meikata. Kaunistaako se edes? Mielestäni vain feikkaa ulkonäköä. M33v
Ajattelispa kaikki miehet noin😍
Minä käytän lähinnä huulirasvaa ja joskus voidemaista poskipunaa. Mun iho on tosi hyvässä kunnossa ja väri tasainen, omat kulmat ja ripset tummat joten en oikein tiedä miksi meikkaisin. Panostan enemmän ihonhoitoon kuin meikkeihin.
Minä.
Teini-iässä perheessäni nälvittiin ja piikiteltiin kaikesta naisellisesta laittautumisesta, joten silloin ei tullut opeteltua meikkaamaan eikä tullut muutenkaan tavaksi pahemmin laittautua koska pelkäsin vanhempieni nöyryyttämistä. Aikuistuttuani en ole kokenut tarpeelliseksi opetella, koska minulla on tosi hyvä iho ja olen ihan nätti ilman meikkiä, vientiäkin on riittänyt enkä ole kokenut elämässä tilanteita joissa meikin puuttuminen jotenkin haittaisi. Minun on vaikea käsittää kuka jaksaa joka helkkarin aamu pakkeloida itseään. Tuntuu niin turhalta.
En meikkaa. Silmät on tosi arat, luomimeikit kutittaa ja ärsyttää koko ajan. Ripsari kuin ripsari valuu tai karisee ripsistä ja päättyy kasvoille. Meikkivoiteet tekee näppylöitä.
Olen tyytyväinen ihooni, se on tasainen ja kaunis ilman mitään, kulmat siistin nyppimällä ja jos tiedän että juhlia tulossa, käyn värjäyttämässä ripset ja kulmat. Näillä mennään, en enää edes omista meikkejä.
Täh, no esim minä, hoitaja. Aina joko tulossa tai menossa töihin. Siellä hikoillaan maski päässä ja nostellaan ja suihkutetaan ihmisiä. Ei siinä mitkään meikit pysy.