Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen ei meikkaa _ollenkaan_?

Vierailija
21.10.2021 |

Siis ei edes huulikiiltoa tai meikkivoidetta käytä?

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en meikkaa. Mitä haluat tietää? Luonnetta, ulkonäköä?

Vierailija
82/93 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa vaikkei minulla mitää hyvää itsetuntoa ole. Olen väritön, joten meikkaamalla saisin itsestäni ihan toisen näköisen. Olen luonteeltani laiska, en ole kiinnostunut muodista ja pidän mukavat vaatteeni loppuun asti. Suurimman osan ajasta olen siis nukkavierun näköinen ja meikattu naama näyttäisi hassulta siinä kokonaisuudessa. En myöskään usko, että ketään kiinnostaa meikkaanko vai ei. Meikkaaminen olisi siis turhaa ajan ja rahan menoa, joten mieluummin säästän kumpaakin parempiin asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en meikkaa kuin ihan ehkä kerta pari vuodessa. Ei ketään kiinnosta pätkän vertaa, että miltä näytän. Kotona kissoille on ihan yhdentekevää, että miltä näytän. Niitä kiinnostaa enemmäkin säännöllinen ruokinta. Töissäkin ei meikkamisella tai meikkaamattomuudella ole mitään merkitystä.

Vierailija
84/93 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa. Mieheni kanssa yhteistä matkaa parikymmentä vuotta ja edelleen lähes päivittäin saan kuulla, että olen kaunis. Usein hän on nimenomaan sanonut, että onneksi on löytänyt naisen joka ei meikkaa.

Vierailija
85/93 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan vaan kulmat ja ripset, siinä on mun meikkaus. Olen asiakaspalvelualalla ja ikää jo lähes 50v.olen säilynyt nuorekkaana ja usein mia luullaan 35vuotiaaksi.

En meikkaa koska en tarvitse meikkiä. Olen ihan tyytyväinen näin itseeni. Kerran kaveri meikkas mut ja tuli niin outo olo, piti pestä heti kaikki pois.

Vierailija
86/93 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En meikkaa. Mieheni kanssa yhteistä matkaa parikymmentä vuotta ja edelleen lähes päivittäin saan kuulla, että olen kaunis. Usein hän on nimenomaan sanonut, että onneksi on löytänyt naisen joka ei meikkaa.

Aivan samaa sanoo minun mieheni, parikymmentä vuotta myös yhdessä. Joskus kokeilin vähän meikkiä -vanhenin vuosia ! Hiukset värjään vaaleaksi. Vähän ilmettä saan kun laitan kotona kestovärin kulmiin ja ripsiin sekä nypin kulmat siistiksi. Kynnet on myös siistit. Pakkaspäivinä sipaisen vähän meikkivoidetta, se suojaa ihon kuivumista. Silloin laitan myös värillistä huulirasvaa.

Vierailija
87/93 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään meikkaisi jos iho olisi luonnostaan tasavärinen ja silmänympärykset ei olis näin mustat. Meikkaan melkein yksinomaa siitä syystä koska en jaksa kuunnella "Mikä sun on hätänä?" "Ootko kipee?" "Et oo varmaan nukkunut yhtään!" - kuittailua koko aikaa.

Vierailija
88/93 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähissä on meikkailut näin kotiäitinä. Lapset ei äidin meikkejä katso enkä kaupassa käydessä ja ulkoillessa meikkiä tarvitse. Katsotaan, jaksaako sitä sitten taas panostaa kun palaan töihin.

Vierailija
89/93 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allerginen

Vierailija
90/93 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laitan vaan kulmat ja ripset, siinä on mun meikkaus. Olen asiakaspalvelualalla ja ikää jo lähes 50v.olen säilynyt nuorekkaana ja usein mia luullaan 35vuotiaaksi.

En meikkaa koska en tarvitse meikkiä. Olen ihan tyytyväinen näin itseeni. Kerran kaveri meikkas mut ja tuli niin outo olo, piti pestä heti kaikki pois.

Sinähän meikkaat! Missä muissa asioissa valehtelet?

Vierailija
91/93 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan erittäin harvoin, muutaman kerran vuodessa ja silloinkin melkein vain ripsiväriä. Ei ole koskaan oppinut, eikä jaksa opetella enää. Olen ihan kaunis ilmankin. Mieheni tapasin nuorena baarissa, kumpikin meikittä, ja vielä 26 vuoden jälkeen tuo kehuu nätiksi...

N53

Vierailija
92/93 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka eläinkokeista tietoinen? Kosmetiikka saastuttaa myös ympäristöä. Kuvitteletko typeryksenä sen pulverin tulevan jonkun hedelmän puristamisesta. 

Vierailija
93/93 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Miksi meikkaisin, kun olen kaunis ilmankin? Joka päivä jos laittaisin meikkiä niin luultavasti iho muuttuisi epäpuhtaaksi ja finniseksi, kun ei saisi hengittää. Juhliin meikkaan, jos sopii tyyliin.