Millainen nainen ei meikkaa _ollenkaan_?
Siis ei edes huulikiiltoa tai meikkivoidetta käytä?
Kommentit (93)
Luonnon kaunis, jonka itsevarmuus ja hyvä olo tulee jostain syvemmältä eikä jaksa tai koe tarvetta -korostaa itseään.-
Tavallinen, ei kaunis, kuten minä.
Ei mitään ihmeellistä. Ei vaan halua meikata.
Jokaisen oma asia.
Mä en ole edes kaunis tai mitään. Olen 51-vuotias nainen enkä meikkaa. Teen etätöitä ja ulkona käyn vain koiran tai kavereiden kanssa lenkillä. Tai kaupassa. En ole keksinyt mitään syytä meikata. Vanha on vanha eikä se meikkaamalla muuksi muutu.
Nainen, joka ei koe meikkaamisella olevan mitään vaikuttavuutta mihinkään omassa elämässä.
Ei ole tarpeen meikata. Iho näyttää hyvältä muutenkin. Hoidan itseäni hyvin. Tarkoitus ei ole kerätä enempää huomiota itseeni. Saan tarpeeksi huomiota osakseni näinkin. Viihdyn meikittä.
Sellainen, joka viettää aikansa sängyssä.
Tarkoitatko joka päivä? En halua meikata joka päivä. Joskus laitan vain korvikset korviin, harjaan hiukset ja ruiskautan vähän hajuvettä. Ihan normaali koen olevani.
Mä meikkasin vähän, mutta kun meikit aina suttaantui maskien kanssa, se jäi. Mua ei oikein kiinnosta kosmetiikan kanssa puljaaminen, niin ei ole sitten tullut aloitettua.
Laiska ja osaamaton, kuten minä :-) Joku muu peittäisi vitiligon kasvoistaan, minä en jaksa enkä viitsi. Olen kyllä joskus kokeillut esim. jotain peitevoidetta (onko se oikea termi?), mutta silloin tuntuu, ettei iho hengitä. Ja se peseminen on todella ärsyttävää ja tuntuu työläältä. Tollaiset voiteet myöskin suttaavat vaatteet, esim. talvitakin kauluksen. En vain jaksa vaikeuttaa elämääni meikeillä.
Sellainen, joka ei halua tai viitsi meikata. Ei sen kummempaa. Ei meikkaamisesta voi päätellä mitään ihmisen mielenterveydestä tai itsevarmuudesta suuntaan tai toiseen.
Minunlainen. Mitä haluat minusta tietää? Olen 22-vuotias terveysalan yliopisto-opiskelija. Opintojen lisäksi käyn töissä ja harrastan kuntosalia. Oleilen paljon kotona. Seurustelen kuudetta vuotta mieheni kanssa, eikä hänkään meikkaa :)
Ihan tavallinen. En ole luonnonkaunis, ei vaan ole tarvetta parantaa itseäni. Olen sellainen kuin olen.
Minä. Olen aina ollut nätti ilman meikkiä. Minulla on tummat kulmat ja ripset. Laitan vain huulirasvaa. En värjää edes hiuksia. Saan suuremmat kiksit liikunnasta, kun itseni laittamisesta.
Luonnonkaunis joka ei tarvitse meikkiä tai sitten vain vaatimaton nainen jota ei kiinnosta pinta