Millainen nainen ei meikkaa _ollenkaan_?
Siis ei edes huulikiiltoa tai meikkivoidetta käytä?
Kommentit (93)
Kävin meikkikurssilla, jossa naamaan läästittiin sitä sun tätä. Ihan ok lopputulos tuli, mutta sitä putilomäärää en hankkinut itselleni.
Laitan aamulla hyvää, miellyttävää kosteusvoidetta, tupsutan poskipäille eli väärään paikkaan aurinkopuuteria ja viimeistelen irtopuuterilla. Aikaa kuluu pari minuuttia.
Minulla on hyvä, tasainen iho, mustat ripset ja kulmat.
Juhliin laitan ihan ripsiväriä, huulipunaa ja rajaukset. Luomiväriä en osaa vieläkään käyttää enkä omista meikkivoiteita.
Hassua, että aloittaja mainitsi mun ehdottomat inhokkituotteet: meikkivoide ja huulikiilto.
Miksi en meikkaa? Iho pysyy parempana. Säästyy aikaa ja rahaa.
Nuorempana meikkasin joka päivä. Nykyään kosteutusta naamalle, huulirasvaa tarvittaessa, sekin väritön. Kynnet on lakattu aina.
Meikittömyys on minun mielestäni aina parempi vaihtoehto kuin voimakas meikki, jonka alta ei edes tunnista ihmistä.
Mitä vitttttttua se kenellekään kuuluu meikkaako joku vai ei?
Ei se kerro välttämättä naisesta mitään.
Voi olla lestadiolainen tai olla olematta.
Meikistä tulee inhottava ja epävarma olo. Olen tyytyväinen naamaani sellaisena, kuin se on. Pidän luonnollisuudesta. Erikoistilaisuuksiin sipaisen ripsaria.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on parempi ja itsevarmempi olo, kun olen meikattu (ripset, huulet). Aamulla aina suihku myös. Käytän hajuvettä. Olen naisellinen. En ikinä menee töihin tai tapaamaan ilma. Kaupassa ja lenkillä tietysti käyn ilma.
Onneks et ole meidän toimistolla hajuvesinesi.
Vierailija kirjoitti:
Kävin meikkikurssilla, jossa naamaan läästittiin sitä sun tätä. Ihan ok lopputulos tuli, mutta sitä putilomäärää en hankkinut itselleni.
Laitan aamulla hyvää, miellyttävää kosteusvoidetta, tupsutan poskipäille eli väärään paikkaan aurinkopuuteria ja viimeistelen irtopuuterilla. Aikaa kuluu pari minuuttia.
Minulla on hyvä, tasainen iho, mustat ripset ja kulmat.Juhliin laitan ihan ripsiväriä, huulipunaa ja rajaukset. Luomiväriä en osaa vieläkään käyttää enkä omista meikkivoiteita.
No sithän sä meikkaat. Tässä kysyttiin minkälainen nainen ei meikkaa. Sä meikkaat.
Mulla menee joskus ripsiväri ja vähän kulmiin jotain kajaalia?
Joskus huulirasvaa. Mut täytän ens vuonna 40vuotta, jatkuvasti kysytään paperit, moni luulee et ole parikymppinen. . ja olen kyllä ihan ookoo siihen että en stressaa mistään meikeistä.
Jotenkin se jäi 4vuotta sitten kun erosin avoliitosta. Mietin että miksi edes teen tätä? Kenelle? Mulla on nykyään parempi itsetunto ja voin todellakin mennä vaikka yökerhoon.
Rahaa voi laittaa vaikka uusiin kenkiin tai ostaa kotiin kauniita kukkia.
Nyt kahden vuoden aikana olen meikannut ehkä 3 kertaa.
Ainoa poikkeus on huulipuna, jota pitää laittaa aina ovesta ulos mennessä esim. ruokakauppaan ja nyt korona aikaan ne huulipunat on aina siinä maskissa 💋
Sellainen, joka tekee hikistä työtä.
Yleensä ei huvita meikata nykyään. Joskus laitan huulipunaa ja ripsiväriä, mutta harvoin. Ei siihen mitään uskontoja tarvita, ettei meikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Laiska ja osaamaton, kuten minä :-) Joku muu peittäisi vitiligon kasvoistaan, minä en jaksa enkä viitsi. Olen kyllä joskus kokeillut esim. jotain peitevoidetta (onko se oikea termi?), mutta silloin tuntuu, ettei iho hengitä. Ja se peseminen on todella ärsyttävää ja tuntuu työläältä. Tollaiset voiteet myöskin suttaavat vaatteet, esim. talvitakin kauluksen. En vain jaksa vaikeuttaa elämääni meikeillä.
Tässäpä tulikin se oleellisin syy, miksi en meikkaa, ollenkaan. En edes edes omiin häihini.
Minulla on luonnostaan tummahkot ripset ja kulmat ja ihoni on tasainen ja siisti. Enkä jaksaisi käyttää joka päivä aikaa, vaivaa ja rahaa meikkaamiseen ja meikin poistoon. Uskon, ettei se myöskään tee hyvää iholle. Joten arjessa en meikkaa lainkaan, juhliin ja erikoistilanteisiin kevyesti.
Suomalaiset miehet on kertonut, että kamalaa, että naiset eivät meikka ja on itse vielä tyytyväiset ja ylpeät siitä. Miehet tykkäävät naisellisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka tekee hikistä työtä.
Minä teen ruumiillista työtä ja olen suurimman osan ajasta itsekseni. Välillä hikipisarat valuu. Ketä varten meikkaisin? Sama salilla, hikoilen meikit pois, joten on suttuista laittaa meikkiä. Kotona en viitsi meikata itseäni varten. Toki meikkaan, kun menen ulos tapaamaan ystäviä.
No miksi sitten suht normikroppaiset ja - järkiset naiset yleensä meikkaavat edes vähän mutta en-mä-tarvii-ollenkaan-meikkiä naisista löytyy todennäköisemmin ne joilla on jotain ei-toivottua karaktääriä miksi kysyntä voi tökkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan Suomessa voidaan ihannoida epäsiistiä meikitöntä hiirulaista. Omituista porukkaa!
Jaa. Maailmaa nähneenä, Suomi on ainut paikka, missä olen törmännyt ihmisiin, jotka paheksuvat sitä, etten meikkaa.
Fiksu, luontoa säästävä ja turhaa kuluttamista välttävä nainen.
En jaksa meikata, koska ei se tätä naamaa pelasta.