Millainen nainen ei meikkaa _ollenkaan_?
Siis ei edes huulikiiltoa tai meikkivoidetta käytä?
Kommentit (93)
Ainoastaan Suomessa voidaan ihannoida epäsiistiä meikitöntä hiirulaista. Omituista porukkaa!
Olen luonnollisesti nätti, mutta ripset ja huulet meikkaan. Ripset on vaaleat ja haluan, että olisit jotkut naamat. Kulmat kemiallisesti värjätty, peitevoidetta en tarvi, mutta joskus käytän BB-voidetta.
Jos ei haluaa lisätä kemikaalikuormaa itseensä ja ympäristöön, iho ei siedä, ei kiinnosta, voi uskoa Raamattuun siten, että siellä kielletään kaikenlainen koristautuminen...
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan Suomessa voidaan ihannoida epäsiistiä meikitöntä hiirulaista. Omituista porukkaa!
Ei meikitön ole epäsiisti. Meikkiä käyttävät enemmänkin.
Allerginen. Sellainen, jonka iholla ja silmissä meikit kutisevat koko päivän.
Tumma. Tummat ripset ja kulmat, kohtuullinen iho. Meikki ei vaikuta niin paljon kuin haalean vaaleilla kanssasisarilla, ja tuntuu vaivaansa nähden turhalta.
Nämä omat syyni, juhliin ja tärkeisiin tapaamisiin meikkaan kyllä vähän.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei haluaa lisätä kemikaalikuormaa itseensä ja ympäristöön, iho ei siedä, ei kiinnosta, voi uskoa Raamattuun siten, että siellä kielletään kaikenlainen koristautuminen...
Oma syyni on etten halua lisätä kemikaaleja ympäristöön yhtään enemmän kuin on pakko.
Mutta, mutta tuosta raamattu asiasta olen eri mieltä.
Miksi pitäisikään esittää jotain muuta kuin on?
Meikkaan kyllä välillä, mutta en käytä ikinä meikkivoidetta.
Ihoni on hyvä, ja tyyliäni tasapainottaa värjäämätön tukka ja luonnolliset kasvot.
Ripset taivutan kuitenkin aina, ja harjaan kulmakarvat ojennukseen.
Joskus laitan ripsiväriä ja rajaan huulet.
Siis häh? Meitä on 3 naista meidän toimistolla, emme kukaan meikkaa, kaikki olemme siis asiantuntijatyössä ja ihan tavallisia keski-ikäisiä naisia. Miksi pitäisi?
Joskus teininä käytin ripsiväriä kun sellaisen lahjaksi sain. Täysi-ikäisenä erehdyin kerran meikkiosaston antia katselemaan. Näytti siltä, että pitää opiskella meikkiopin tutkinto, että edes tietää mitä ne putkilot ovat. Useita katselin, mutta en saanut selvää, käytetäänkö niitä ripsiin, rajauksiin, huuliin vai kulmiin vai mihin. Puuterin taisin tunnistaa. Ehkä.
Noh, jatkan nörtteilyä muualla kuin meikkiosastolla.
Ei meikkaa kaverini eikä työkaverini enkä minä. Ihan turhaa hommaa.
Jatkan kun unohtui mainita, en ole tainnut edes kuulla meikkivoiteesta aiemmin. Hyvin olen pärjännyt ilman sitäkin tietoa.
- se ehkä puuterin tunnistanut
Tässä ketjussa on ihmeen paljon jotka ei meikkaa. Sori jos en ihan kaikkia usko. Yksi entinen meikkasi oikeasti harvoin. Johonkin isompiin juhliin laittoi. Niistäkin kirosi kun aina joutuu ostamaan uudet meikit. Oltiin yhdessä noin 8-9 vuotta. Sinä aikana meikkasi vähemmän kuin kerran vuodessa.
Niistä kerroista kun meikkasi niin huomasin kuinka se ärsytti. Älä tule lähelle kun laitan tätä v n ripsaria. Ne juhlatkin oli hänelle melkoista pakkopullaa. Niistä lähdettiin aina kun hän katsoi soveliaaksi että on oltu tarpeeksi kauan. Siitä sanoinkin että nainen olet niin mun makuun.
Tosi harmi kun hän ihastui toiseen jätkään. Mä myönnän että tykkään naisista jotka ei feikkaa. Aito ja rehellinen jopa siinä kun erottiin. Harvinaisen hyvä nainen.
Minä, en koe, että mun elämäni paranisi mitenkään tästä vaikka naama vähän paremmalta näyttäisikin. Käyn töissä, opiskelen, hoidan perhettä ja mulla on ihana aviomies jolle riitä ihan tämmöisenä. En koskaan edes aloittanut niin eipä myöskään tunnu siltä, että olisi tarpeellista töihin tms.
Töissä olen pipo ja kuulosuojaimet päässä ja muuten harrastan liikuntaa, lenkkeilen ja käyn salilla. Illat olen kotona. Miksi meikkaisin? Hiukan laitan jotain peitevoidetta.
Mulla on parempi ja itsevarmempi olo, kun olen meikattu (ripset, huulet). Aamulla aina suihku myös. Käytän hajuvettä. Olen naisellinen. En ikinä menee töihin tai tapaamaan ilma. Kaupassa ja lenkillä tietysti käyn ilma.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat nähneen hyvin vähän maailmaa. Ehkä ei kannata aukoa suuta asioista, joista et mitään tiedä, niin annat fiksumman vaikutelman.
Minä.