Miksi ihmeessä vietät palstalla jouluaattoa?
Kommentit (52)
36, en ole katolinen enkä muutenkaan uskonnollinen, mutta Pietarinkirkko on komea ja jouluyön juhlallisuuksien seuraaminen oma rkas perinteeni. T. 33
Jeesusta ei ole. Joulu on jäänne pakana joulusta. Yksin juon kölgiä, mies kuorsaa.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 22:52"]
Mies lähti äitilleen viettää iltaa ja itse jäin nukkuvan lapsen kanssa kotiin. Ero tulossa. Taitaa olla ensimmäinen jouluaattoilta yksin.
[/quote]
Sulla nukkuu lapsi. Et ole yksin
Vanhempani ovat sammuneet, tulin heidän luokseen joulunviettoon.... Itselläni myös tapana palstailla ennen nukahtamista:)
Tultiin keskiyönmessusta. Nyt hetki valveilla oloa ja sitten nukkumaan. Hyvää joulua kaikille:)
Tulin katsomaan mitä teille kuuluu. Lapset nukkuu, entinen mieheni juttelee serkkuni kanssa siitä onko Volvo hyvä auto vai ei, mua ei kiinnosta, niin vapautui aikaa tänne :).
Päivystyksessä odotettiin ja just tultiin kotiin. Jospa tuo poju kohta rupeais paranemaan <3
Ihana päivä takana :) nyt vähitellen nukkuman, jos lapset (12 ja 14) vaan malttais. Käytän palstaa unilääkkeenä. :)
Suren 17-vuotiaan poikani maanantaina paattynytta suhdetta..Tytto jatti tekstiviestilla kahden vuoden seurustelun jalkeen. kavi ensin kylassa ja sen ja vahan sen jalkeen laittoi viestia poikani on aivan rikki ja itsekin itken vahan valia. nappaimistossa vikaa a ja o ei toimi
Mieleni tekisi soittaa tytolle ja sanoa jotain suhteen lopettamisesta ja juuri ennen joulua.Neuvoja miten olette auttaneet teinia sydansuruissa
Lapset meni nukkumaan kymmeneltä ja äiti ja isä kello 23. Me isosiskon kanssa katsotaan Game of Thronesia. Mä oon nähnyt tän kauden jo niin roikun samalla netissä.
Meen kohta nukkumaan ja joka ilta tapaan palstailla ennen unia.