Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin paikka, mihin olet joutunut pissaamaan?

Vierailija
21.10.2021 |

Hätä ei lue lakia, eli mikä on oudoin paikka, mihin olet joutunut pissaamaan? Bonuskysymyksinä missä tilanteessa näin kävi, hävettääkö, ja jäitkö kiinni? Sukupuolensakin saa kertoa, vaikka luulen että täällä jakauma on aika painottunut. :D

Kommentit (215)

Vierailija
141/215 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautausmaalla sotaveteraanin hautakivelle kusin. Kerroin tällä tavoin arvostukseni heille.

Vierailija
142/215 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OTTO-automaatti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/215 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerra skloddin ku jussia oltii Punkaharjul viettämäs ni mä heitin aamustriiban sellasee matalaa laarii joka näytti iha kusieännilt, mä kelasin et mitä jengi smyygaa siin vieres samal ku ne tvettaa tendoi saman tassin kupees ja sit mä hiffasin et vitut tää mikää kusikouru oo tääo lavuaari.

Vierailija
144/215 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OTTO-automaatti

Miten, miksi? :D

Vierailija
145/215 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekassa heräsin kesken unien hirveään pissahätään. Otin hätäpissa limukkapullon ja annoin tulla paineella. Oli vaan korkki jäänyt paikoilleen ja kusi lensi pitkin hyttiä. Oli vaikea lopettaa kun olin niin täynnä.

Vierailija
146/215 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :D

Vierailija
147/215 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin käsilaukkuun.

Vierailija
148/215 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin käsilaukkuun.

Kontekstia tälle? Kostoksi jostain?

Vierailija
149/215 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissi 😅

Vierailija
150/215 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatikaanissa Pietarinkirkon katolle.

Vierailija
151/215 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mitä elukoita te ootte. Varsinkin nämä hisseihin ja sovituskoppeihin kuseksijat, ettekö yhtään ajattele, että joku on teidän jälkenne joutunut siivoamaan?

Vierailija
152/215 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leirikeskuksessa lipputanko oli suoraan ruokalan oven edessä. Juhannuksena kännissä kusin lipputangon juureen. Ihmisiä oli paikalla mut en muista näkikö kukaan, no varmasti joku mut oli kans kännissä sekin.

En tekis toiste, no tosin ei voikaan onnistua enää kun olen täysraitis jo monen vuoden ajan

Vierailija
153/215 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä rappusiivojana, vessaa ei lähimaillakaan.

Ämpäriin kerrostalon kellarissa.

Vierailija
154/215 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkelin juna-asemalla autossa kertakäyttö-kahvikuppiin. Olen nainen. Odotin kaveria joka oli tulossa junalla. Ei ollut vessaa lähellä enkä kerinnyt lähteä autolla etsimään vessaa. Asemarakennus ei ollut auki.

Vierailija
155/215 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkiremontin aikana oli etsittävä potta kaappien kätköistä

Vierailija
156/215 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun tuntemattoman sänky! Heräsin nuorena ihan tuntemattomien asunnosta, ei muistikuvia miten olin sinne joutunut enkä tuntenut ketään enkä tiennyt missä olin. Hirvittävä pissihätä, joten äkkiä etsimään vessaa, joka paljastuu olevan lukossa. Kämpässä oli 3 henkilöä minun lisäkseni, joista yksi ilmeisesti lukittautunut vessaan ja sammunut sinne. Kukaan ei herää, kaikki ihan taju pois. Lattialla on oksennusta ja yksi tyyppi on pissinyt sänkyynsä. Ei mitään paikkaa mihin pissata, ulkonakin pelkkää kaupunkia ja ihmisiä. Minuutin verran pohdin vaihtoehtojani ja sitten ei jaksanut enää. Sitten sain idean, että kun tuo tyyppi ei kerta herää, ja sänkykin on jo siltä kastunut, joten hmmm... Ei muuta kun pikkarit nilkkoihin ja istuin sängylle ja pissasin siihen. Tuntui ihan miten se patja meni aivan läpimäräksi. Pyyhin pyllyni jonkun paitaan, joka ensimmäisenä osui lattialta käteeni, sitten vaan vaatteet päälle ja äkkiä ulos. Olin lähes tunnin automatkan päässä kotoa, eikä mitään käsitystä miten olin sinne joutunut. Ah alkoholi +ehkä jotain muutakin. :D

Vierailija
157/215 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serengetin autiomaassa jeepin takana, kun lähin vessa oli satojen kilometrien päässä eikä edes puskapissa ollut mahdollinen.

En tosin ollut ainoa.

Vierailija
158/215 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itämerellä Bornholmin ja Simsrimshamnin välillä.

Oli melkoinen merenkäynti aallokko 4-6m ja en uskaltanut mennä wc:hen, kun alus keikkui ja piti olla tarkkana tähystyksen kanssa, kun olin yksin reissussa.

Mulla oli valmiiksi vanhoja vesipulloja, joista kaula katkaistu sopivasti, että toimen pide onnistuu yhdellä kädellä, koska toisella pidettävä kiinni, ettei kaadu.

Kyllä helpotti 😚

Vierailija
159/215 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun linja-autoaseman lähellä olevien kerrostalojen sisäpihalla olevan roskiksen viereen. Ei vaan ollut latin latia maksaa vessaanpääsystä ja oli kupla otsassa. Oli talvi ja onneksi pimeää ja kaveri vahtimassa selustaa. Ja nainen olen.

Vierailija
160/215 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa kun matkustettiin kuorma-auton lavalla alkoi siinä hytkytyksessä pidemmillä matkoilla väistämättä kusettaa. Ekalla kerralla kun joutui laskemaan varovasti housuun, niin toisella kerralla viisastuneena otin tyhjän pullon mukaan. Siihen sitten hämärässä keikkuvan auton kyydissä kavereiden keskellä laski menemään. Huvittavinta oli, kun "keksinnölleni" eniten ilkkunut joutui hetkeä myöhemmin itsekin turvautumaan samaan konstiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme