Erikoisin paikka, mihin olet joutunut pissaamaan?
Hätä ei lue lakia, eli mikä on oudoin paikka, mihin olet joutunut pissaamaan? Bonuskysymyksinä missä tilanteessa näin kävi, hävettääkö, ja jäitkö kiinni? Sukupuolensakin saa kertoa, vaikka luulen että täällä jakauma on aika painottunut. :D
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Yksi tyttönen vaati että kusen hänen sisälleen. Panon jälkeen vähän vaivalloinen suoritus suihkussa, mutta vastapuoli oli tyytyväinen.
Olisi kiva kokeilla, mutta pelottaa tulehdukset.
Tossa ei oo yhtään mitään kivaa!
Pitkän ja kostean lennon jälkeen lentokenttäbussin takapenkillä juomapulloon. Ei vaan kerta kaikkiaan ollut muuta vaihtoehtoa. Kuljettaja ajoi kuin reikäpää eikä pysähtynyt. Muutama iäkäs ihminenkin pyysi kuljettajaa pysähtymään pienelle tauolle. En sitten tiedä mihin he pissivät.
Kerran ruuhkajonossa moottoritiellä auton viereen ja ulkomailla kerran housuun.
Miehen päälle kusin, tykkäsi ja oli kulli pystyssä.
Shanghaissa keskellä täyteen tukotettua valtatietä. True story.
Bussi, jossa matkustin, juuttui liikennesumaan todella pitkäksi aikaa. Joutui pysähtymään paikalleen, kuten sadat muut autot samassa letkassa. Lukemattomia kaistoja ympärillä, niiden ulkopuolella usvaista peltomaisemaa.
Olimme tulossa joltain retkeltä ja matkaa oli taitettu jo tovi. Sinnittelin äärimmilleni, mutta lopulta ei auttanut kuin pyytää päästä käymään ulkona bussista, ja kyykistyä sen taakse pissimään.
Onneksi ei ollut vielä älypuhelinten aikakausi! :D Ja Kiinassa kaikki on mahdollista, tuo tuskin oli lainkaan kummallisimmasta päästä oleva näky ympäröiville autoilijoille..
Hautausmaan vessa nyt ei niin kovin erikoinen paikka ole. Siitä ehkä voiton vie bussikatoksen takana lorottelu, joka ei kyllä sekään taida Suomen oloissa kovinkaan harvinaista olla...
Vierailija kirjoitti:
Okei, tämä on pakko kertoa vaikka en ollut itse pissaamassa.
Juoksin ison lenkin tekevää pururataa myötäpäivään mikä on talvella nuolilla määrätty kiertosuunta mutta kesällä siellä lenkkeillään kumpaankin suuntaan
Kun juoksin jyrkkää rinnettä nousevaa S-mutkaa, oli yhtäkkiä muutaman metrin päässä naamani edessä ihan hyvän näköinen kykkivän nuoren naisen paljas takapuoli. Suihkun kaaresta päätellen hätä oli hirveä.
Samalla tyttö kuuli askeleeni ja tajusi että olen aivan takana. Se yritti pompata pystyyn, kääntyä, vetää housuja jalkaan ja tiesmitä. Lopputuloksena kastuivat housut ja kanervat laajalta alueelta. Hyvä etten itsekin jäänyt suihkun alle.
Huomasin jälkeenpäin että toisesta suunnasta näytti siltä kuin polku kaartaisi jyrkästi alas vasemmalle joten oikealla olevan pusikon takana on aivan näkösuojassa. Se pururata kaartoikin suoraan takapuolen alle puskan toiselle puolen.
Ihan turh
Omakohtainen kokemus. Olin nuori ja en itse tilanteessa. Kävelin kaverini kanssa 2 rakennukse ohi. Rakennusten välissä oli sellainen metrinen väli. Siellä nuorehko, meitä hiukan vanhempi tyttö lasketteli lorottaen mäkeen. Huomattiin ja huomasi hänkin. Tyynen vieno hymy kasvoillaan katseli meitä ja jatkoi toimitustaan... ihan kohti meitä oli haarat levällään. Poistuimme vauhtia lisäten paikalta noloina. Kaksi poikarukkaa! Joo, on - varsinkin teinivuosina ja hiukan vanhempana harmittanut, et miksi jum...lauta en katsonut silloin alemmaksi... olisin nähnyt mirrin luomuna!
Vierailija kirjoitti:
Hautausmaan vessa nyt ei niin kovin erikoinen paikka ole. Siitä ehkä voiton vie bussikatoksen takana lorottelu, joka ei kyllä sekään taida Suomen oloissa kovinkaan harvinaista olla...
Ei ole ei. Kerran olen ajanut normi pysäkin ohi, jossa mies lorotteli tyynen rauhallisesti "keppi" lloisesti ihan maantielle päin. Ei siis ainakaan ujous mitenkään häntä vaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Suu
"Joutunut"? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suu
"Joutunut"? 😂
Jos ei mitään muuta paikkaa ole, niin pakko se sitten varmaan on?
Naapurin Jukan aidan vierusta. Muualle en siinä kiireessä ehtinyt.
Kaveri kusi baarissa kahteen tuoppiin istuessaan pöydän ääressä ja jätti ne kusituopit pöydälle. Toivottavasti joku varas otti siitä hörpyn.
Kauppapuutarhalla kukkaruukkuun. Olin töissä ja vessaa ei ollut.
Kusin Ikeassa jonkun esimerkkihuoneen verhojen taakse.
Ala-asteella kustiin uimahallissa tyhmyyden tiivistämässä joukossa kiukaalle. Nyt aikuisena kyllä ärsyttää ja hävettää itseänikin koko teko.
Siis saatko tästä jotain kiksejä, kun aloituksia löytyy tästäkin aiheesta useampia?
Vierailija kirjoitti:
Kusin Ikeassa jonkun esimerkkihuoneen verhojen taakse.
Tässä herää taas kysymys motiivista, eihän sieltä niin pitkä matka vessaan koskaan ole vaikka sokkelo onkin.
Yksi tyttönen vaati että kusen hänen sisälleen. Panon jälkeen vähän vaivalloinen suoritus suihkussa, mutta vastapuoli oli tyytyväinen.