Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin paikka, mihin olet joutunut pissaamaan?

Vierailija
21.10.2021 |

Hätä ei lue lakia, eli mikä on oudoin paikka, mihin olet joutunut pissaamaan? Bonuskysymyksinä missä tilanteessa näin kävi, hävettääkö, ja jäitkö kiinni? Sukupuolensakin saa kertoa, vaikka luulen että täällä jakauma on aika painottunut. :D

Kommentit (215)

Vierailija
121/215 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laakealla tundralla Islannin erämaassa. Ei yhtään puuta tai puskaa näköpiirissä, pelkkä laakeasti kumpuileva maisema ja vierestä alaspäin laskeutuva jyrkkäreunainen kanjoni. Kun ei kerran ollut valinnanvaraa tai piiruakaan yksityisyyttä, niin etsin paikan kauneimmalla näköalalla siinä kanjonin reunalla vesiputousta tuijotellen.

Vierailija
122/215 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppakeskuksen hissiin. Oli maksulliset vessat ja hätä ei kattonut paikkaa.

Mun on vaikea hahmottaa, missä tilanteessa hissiin pissaaminen on ihan ok vaihtoehto kauppakeskuksen vessalle. Useimmiten ne vessat taitaa sentään olla myös ilmaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/215 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kauppakeskusten hisseissä lähtökohtaisesti ole valvontakamerat? 😅

Vierailija
124/215 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat mahtavat festarikuset on tullut kuseksittua. Leirintäalueen suihkurakennuksen vessajono oli älytön, joten ohitin jonon, marssin suihkukoppiin ja kusta korotin lattialle. Sitten vain coolina pois paikalta jonossa olevien pissisten toljottaessa. Toisen kerran ennen keikkaa bajamajajono oli taas aivan hulvaton, tein piknik-viltistä itselleni eräänlaisen "teltan" ja sen suojissa kuin bajamajan taakse. Saatoin silloinkin saada muutamia katseita.

Vierailija
125/215 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamat mahtavat festarikuset on tullut kuseksittua. Leirintäalueen suihkurakennuksen vessajono oli älytön, joten ohitin jonon, marssin suihkukoppiin ja kusta korotin lattialle. Sitten vain coolina pois paikalta jonossa olevien pissisten toljottaessa. Toisen kerran ennen keikkaa bajamajajono oli taas aivan hulvaton, tein piknik-viltistä itselleni eräänlaisen "teltan" ja sen suojissa kuin bajamajan taakse. Saatoin silloinkin saada muutamia katseita.

Tämä tuokin kokonaan uuden näkökulman "pissaatko suihkuun"-kysymyksiin. Tekiköhän moni esimerkin rohkaisemana samoin :D

Vierailija
126/215 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisrockissa oli kiva kattoo, kun nuoret naiset pissasi kaljateltan nurkkaa. Voi sitä perseiden määrää!

Vierailija
127/215 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruisrockissa oli kiva kattoo, kun nuoret naiset pissasi kaljateltan nurkkaa. Voi sitä perseiden määrää!

Siis teltan sisäpuolelleko jotkut pissaa?

Vierailija
128/215 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, koska jono oli niin pitkä, että kesti melkein tunnin päästä sisälle.

Vierailija
129/215 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkoveneessä kusin tyhjään limupulloon Sulkavan souduissa. Eikös juuri ollut jotain kuvaajia sillä kohdin rannassa....

Vierailija
130/215 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi 😅 Luulisi silti järkkärien heittävän aika pienellä kynnyksellä ulos jos sisälle pissaa.

Vierailija
131/215 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi 😅 Luulisi silti järkkärien heittävän aika pienellä kynnyksellä ulos jos sisälle pissaa.

Ei ne enää välittäneet.

Vierailija
132/215 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusikkoon keskellä kaupunkia. Tietääkseni jopa jäämättä kiinni.

Vierailija
133/215 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman joulukuusen juureen. Olin hiukan humalassa.

n-39

Vierailija
134/215 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukin pajakylässä Napapiirillä. Ulkona myöhään illalla, oltiin opiskelijariennolla ja itse pajakylä oli jo kiinni. Jonkun kämäisen puskan etsin, minne kokkelehdin minihameessa. Oli kevättalvi, lunta ehkä vähän vajaa polviin asti ja siinä oli sellainen kevättalven kova kuori päällä.

Humalalla oli osuutta pissahätään, mutta jonkinlaisen näkösuojan sentään löysin!

Vierailija
135/215 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusin kiukaaseen kaverin kanssa. Oltiin jotain alta kymmenen.

Vierailija
136/215 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena kävin koiran kanssa vitosen kävelylenkkejä ja lähes joka kerta piti puolivälissä käydä yhden sillan alla kusella kun oli muka hätä. Toinen kusipaikka olisi sitten jonkin matkan päässä kaverin luona.

Mulla oli tuolloin yliaktiivinen surkastunut rakko typerän "varmuuden vuoksi joka välissä pissalle ja vielä pari kertaa uudestaan"-vessassakäyntikasvatuksen vuoksi. Koulussakin piti käydä kesken joka tunnin vessassa välituntikäyntien lisäksi

Siis merkkasit kusireviiriä koiran kanssa kilpaa.

Vierailija
137/215 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota en tosiaan täysin ymmärtänyt, miksi on helpompi ulostaa ämpäriin ja kantaa ne vessaan kuin mennä vain pois kämpästä ja käyttää sitä vessaa suoraan. Ellei ujokakka tai jotain.

Et ole ilmeisesti joutunut asumaan putkirempan keskellä?

Vierailija
138/215 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paareilla maatessa tuli housuun, kaksi naispuolista ensihoitajaa työntämässä niitä sairaalaan. Olen mies.

Vierailija
139/215 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkukoppi enkä ollut suihkussa, vaan vedin farkut alas ja kyykistyin reunalle. Miehellä oli ripuli ja minulla hirveä pissahätä,vessoja vain yksi.

Vierailija
140/215 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ilmeisesti joutunut asumaan putkirempan keskellä?

Itse asiassa olen. Eikä koskaan ollut ongelmaa mennä ihan vessaan asti asioille, vaikka se olikin vähän kauempana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme