Erikoisin paikka, mihin olet joutunut pissaamaan?
Hätä ei lue lakia, eli mikä on oudoin paikka, mihin olet joutunut pissaamaan? Bonuskysymyksinä missä tilanteessa näin kävi, hävettääkö, ja jäitkö kiinni? Sukupuolensakin saa kertoa, vaikka luulen että täällä jakauma on aika painottunut. :D
Kommentit (215)
Itämerellä 4 metrin aallokossa, kun en vessan uskaltanut mennä, kun tein matkaa Saksasta Suomeen yksinäni, niin tein kätevän kusi pullon 1l muovisesta vesipullosta.
Kalu pulloon ja toisella kädellä pitää kiinni jostain jotta ei kaadu, kun aallot heilutttivat venettä aika rajusti, toimen jälkeen kontalleen lattialle ja sivu liukuovi hiukan raolleen ja kaato mereen.
Siksi kontalleen, että riskinä olisi ollut horjahdus mereen ja vene olisi jatkanut matkaa älijän jäädessä lillumaan aallokkon 100 km lähimmästä mantereesta. Lisäksi aalto olisi voinut tulla osittain sisään..
Oon vähän pettynyt, kun kukaan ei ole vielä sanonut että muroihin.
Kun Turun linja-autoaseman vessaan pääsy maksoi eikä mulla ollut latin latia, oli pakko hakeutua läheisen kerrostalon takapihalle roskisten viereen kushelle. Oli talvi-ilta ja onneksi pimeää ja kaveri vahti vieressä ettei kukaan ihan heti ole tuomassa roskia. Olin silloin 19-vuotias.
N46
Vauva palstalle kusasin kun ei ollut parempaakaan tekemistä. aikamoinen löyhkä! sori siitä
Housuuni eteisessä. Tultiin pitkältä ajomatkalta ja oletin, että jaksaisin pidätellä kotiin saakka, ettei tarvitse pysähtyä. No, kotiin saakka onnistuin pidättelemään, mutta en vessaan saakka, ainakaan kaikkea.
Mulla oli joskus jotain nyt-just-kakka -oireilua, joten jouduin pariin otteeseen käymään kakilla smarketin vieressä olevassa pienessä ja harvassa metsikössä. Kerran tullessani kaupasta hätä iski kotipihassa, oven avaamiseen ei ollut aikaa joten kakkasin rivarimme sivupihalle. Myönnettäköön myös että kerran tuli pöksyyn...
Pissa on tainnut erikoisimmillaan mennä näihin roskakatoksiin erityisesti nuorempana baarireissuilta kotiutuessa.
Talojen pihojen ja suht vilkkaan kävelytien välissä ollut metsikkö, sijaintina vähän parempi alue Espoossa. Olin pitkällä lenkillä ja alkuraskaudessa pidättelykykyni oli muuttunut olemattomaksi (upouusi oire, joten en ollut osannut varautua). Luojan kiitos oli keskipäivä eikä ketään sattunut kävelemään ohi. Sitä en sitten tiedä, näkikö joku talojen ikkunoista.
Lapsena kävin koiran kanssa vitosen kävelylenkkejä ja lähes joka kerta piti puolivälissä käydä yhden sillan alla kusella kun oli muka hätä. Toinen kusipaikka olisi sitten jonkin matkan päässä kaverin luona.
Mulla oli tuolloin yliaktiivinen surkastunut rakko typerän "varmuuden vuoksi joka välissä pissalle ja vielä pari kertaa uudestaan"-vessassakäyntikasvatuksen vuoksi. Koulussakin piti käydä kesken joka tunnin vessassa välituntikäyntien lisäksi
Pusikoihin on pissattu vaikka ja missä, muttei mitään sen mielikuvituksellisempaa.
Yhden pojan mopon tankkiin tuli kustua, loppui se pärinä.
Naapurin isotissi Tiinan rinnoille.
Kauppakeskuksen hissiin. Oli maksulliset vessat ja hätä ei kattonut paikkaa.
Asiakkaan ruokalähetys. -Wolt-kuljettaja
4 km päässä kotoa, vanha hiekkatie metsän halki. Olin aurinkoisella hiekkakankaalla mustikkametässä lasten kanssa, ämpärit täynnä ja niin oli rakkokin, ja ei sitten tasan mitään puskaa tai kiveä, minkä taakse pissata. Autotie. Ei ollut mennyt pariin tuntiin autoja. No, eihän tästä kulje nyt autoja, ajattelin ja pistin kyykkypissalle.
Paitsi just silloin. . Lapset vilkutti iloisesti naapurille.
Auton jäähdytysnesteen täyttöaukkoon motarin varrella.
Alkoi auto keittää, kun jäähdytysneste oli vähissä, joten oli pakko pysäyttää auto ja saada sen verran nestettä lisää, että sai ajettua lähimmälle huoltikselle. Tein mukana olleesta limskapullosta tratin, laitoin siihen lunta ja pissasin päälle, niin sulanut lumi ja pissa valuivat jäähdytysnesteen täyttöaukkoon. Toimi!
Parkkihalli