Erikoisin paikka, mihin olet joutunut pissaamaan?
Hätä ei lue lakia, eli mikä on oudoin paikka, mihin olet joutunut pissaamaan? Bonuskysymyksinä missä tilanteessa näin kävi, hävettääkö, ja jäitkö kiinni? Sukupuolensakin saa kertoa, vaikka luulen että täällä jakauma on aika painottunut. :D
Kommentit (215)
Kadulla vain, kovin moni ei tosin tainnut edes olla näkemässä. Nuori ja humalassa olin.
Joku takavuosien iskelmälaulaja muisteli muinaisia keikkalavojen olosuhteita joissa esiintyjille ei ollut erikseen vessoja vaan olisi pitänyt jonottaa humalaisen fanilauman keskellä siihen ulkohyyskään. Tämä nainen oli sitten pissinyt keikkabussissa limsapulloon mitä pidän aikamoisena suorituksena ja epätoivoisena tekona.
Itse en ole kovin ihmeellisiin paikkoihin joutunut kyykistymään mutta jo lapsena opin luontevan puskapissailun kun oltiin tuntikausia leikkimässä luonnonhelmassa. Onnistuu tarvittaessa vieläkin. Tarkkaan olen kyllä katsonut ettei kukaan osuisi häiritsemään ja paperinenäliinoja on hyvä olla mukana.
Pääkaupunkiseudulta kotoisin ollut opiskelukaverini oli aluksi hieman kauhuissaan kun automatkalla ravintolaan oli pakko takapenkkikaljoittelun seurauksena pysähtyä rauhallisen metsikön kohdalla. Mutta pissahätä opetti nopeasti.
Kusin kännissä roskikseen metrolaiturilla, joku rouva paheksui vieressä johon joku mies totesi että parempi että kusee roskikseen kuin lattialle. Kerran ulkomailla iski hirveä vatsatauti halvassa hostellissa, yhteisvessat oli varattu joten jouduin paskantamaan huoneessani olevaan roskakoriin.
Keskellä puistoa olevaan puskaan, joka ehkä just ja just peitti sen verran ettei ihan kaikki ollut näytillä.
Sotaveteraanin hautakivelle kusin kirjoitti:
Hautausmaalla sotaveteraanin hautakivelle kusin. Kerroin tällä tavoin arvostukseni heille.
No, se kusi on tullut takuulla päästä saakka.
Täysin tuntemattoman ihmisen postiluukku.
Vierailija kirjoitti:
Täysin tuntemattoman ihmisen postiluukku.
Miksi kukaan tekisi näin?
Parkkihallin portaikossa, hissin ovelle
Maantien reunalle. Oli niin kova hätä, että ei auttanut muuta kuin pysäyttää auto ja kyykistyä tienreunalle. Onneksi muita autoja ei juuri silloin ollut liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Parkkihallin portaikossa, hissin ovelle
Aina oon ihmetellyt, missä tilanteissa päädytään kusemaan parkkihallien rappuihin. Luulisi yleensä olevan mahdollista mennä ihan vessaankin.
Saunan kiukaalle. Haju oli melkoinen.
Uimarannalla aurinkoa ottaessa bikineiden läpi täydellä rannalla.
Siihen Suomen pankin etupihalla olevan puun/pusikon taakse kun oltiin aloittelemassa jossain lähistöllä 😂😂
Miksi limasta ei ole koskaan yhtään aloitusta, kun kuitenkin näitä muita eritejuttuja riittää aina vaan.
Housuun Frankfurtin lentoasemalla. Tuli kakan kanssa samaan syssyyn. Olin työmatkalla ja krapula oli aivan hirveä. Paiskasin likaiset kalsarit vessan roskikseen ja pyyhin suurimmat romppeet poskilta. Housut jalkaan ja kiireen vilkkaa lennolle. Kotiin päästyäni oloni oli raukea.
Puskassa keskellä kaupunkia ainakin.
Ei se nut niin erikoinen paikka ollut, mutta golfkentällä iski pissahätä ja etsin puskan, jonne muut pelaajat eivät nähneet eikä myöskään viereisen rakennustyömaan miehet. Mutta housuja ylös vetäessäni huomasin, että pusikkoon oli suunnattu kamera! Varmaankin syystä, että tällä kentällä on paljon varkaita.