Erikoisin paikka, mihin olet joutunut pissaamaan?
Hätä ei lue lakia, eli mikä on oudoin paikka, mihin olet joutunut pissaamaan? Bonuskysymyksinä missä tilanteessa näin kävi, hävettääkö, ja jäitkö kiinni? Sukupuolensakin saa kertoa, vaikka luulen että täällä jakauma on aika painottunut. :D
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Havis Amandan patsaan tyhjä allas talvella 😅
Miksi sinne? :D
Rivitalonaapurin pihalle, kun tulin baarista. Luulin olevani omalla pihalla.
Oudoin paikka on ollut varmasti se jossa viereisessä kopissa äänitettiin virtsasuihkuni ääntä.
Ysärin alussa olin katsomassa uukakkosta Tukholmassa nuorena, ja yöpaikkaa ei tietenkään ollut. Löysin tieni sellaiseen ostoskeskukseen keskustassa, joka meni kiinni ja lukkoon yöksi yhtäkkiä kun istuskelin siellä syrjäisen käytävän lattialla. Olin yksin siellä ostoskeskuksessa lähes pimeässä. Kusin aamuyöstä siihen kauppakeskuksen käytävän lattialle. Hirveä lammikko. En ole ylpeä, mutta vaihtoehdot olivat vähissä.
Ehkä siellä olisi vessakin ollut jossain alakerroksissa, mutta yhdessä vaiheessa näin vartijan alatasanteella kävelemässä, en uskaltanut lähteä haahuilemaan.
Keskelle ravirataa. 😞
Oli sentään tyhjä ravirata kun kävin kyykkyyn, mutta lorotellessa huomasin että radalle oli ilmestynyt ravihevonen kuskeineen, ja lähestyivät uhkaavasti. Vedin housuja kinttuun juostessa raviradan yli kohti autoa, lähdin paikalta niin että sora pöllysi.
Pissasin housuun keskellä kauppaa luokkaretkellä muistaakseni Savonlinnassa. En uskaltanut mennä bussiin pissalle kun pelotti kysyä saako sinne mennä kun auto ei ole liikenteessä. Luulin että tuotokset tipahtaa suoraan bussin alle kadulle ja päättelin ettei keskelle keskustaa voi jättää tuotoksia. Tämä 90 luvun alussa muistaakseni toisella luokalla. Päätin sitten tuskissani kysyä myyjältä lupaa vessan käyttöön mutten enää kerinnyt kun tulvaportit avautui. Istuin kotimatkan muovipussiin päällä märissä housuissa.
Se oli sellainen koristemaljakko minkä löysin vitriinistä. Olin teininä kotimme yläkerrassa nukkumassa kun vessahätä yllätti. Talon ainoa vessa alakerrassa. Kuulin alakerrasta ääniä ja päättelin että muutamaa vuotta vanhempi isoveli oli kotiutunut jostain baarireissulta kaveriporukan kanssa. Olin niin ujo tyttö etten omassa kodissani kehdannut mennä sinne alakertaan joten päätimpä pissata maljakkoon :D kyllä tiskasin sen seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Kissan hiekkalaatikkoon :D Tulin juuri töistä kotiin hirveän pissahädän kourissa. Kissan vessa on ”kätevästi” kodinhoitohuoneessa mistä menen yleensä sisälle. En pystynyt enää pidättelemään ja pissasin siihen. Kiva oli sitten puunata koko laatikko, en kehdannut jättää pissanhajua kisun omaan vessaan.
Tää kävi itelläkin mielessä kun entisen talon putket jäätyi talvella ja niiden sulatus kesti useamman päivän, jona aikana vessaa ei voinut vetää. :D Päätin sitten kuitenkin asioida tylsästi ämpäriin.
Ulkomailla rannalla miehen jalan päälle. Koska meduusa pisti. Ei auttanut. Onneksi läheisestä ravintolasta löytyi etikkaa.
Venemessuilla kusin näyttelyveneen vessaan Oli muuten Ökyvene
Ulkomailla pissasin parvekkeelta, ei ehtinyt sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Kissan hiekkalaatikkoon :D Tulin juuri töistä kotiin hirveän pissahädän kourissa. Kissan vessa on ”kätevästi” kodinhoitohuoneessa mistä menen yleensä sisälle. En pystynyt enää pidättelemään ja pissasin siihen. Kiva oli sitten puunata koko laatikko, en kehdannut jättää pissanhajua kisun omaan vessaan.
Tässä on jotain tosi sympaattista :D
Autiotalon taakse horsmikkoon kaverin kans 16v:nä, oltiin syksyisenä pimeänä iltana lenkillä seikkailemassa ja toisella tuli hätä ja toinen pissas kai myötätunnosta että toinen uskaltais. Ystävyys ja luottamus vain lujittui, ja vatsalihakset ku naurettiin aivan kuollaksemme. Muistan aina sen autiotalon rähjäisen siluetin kuutamoa vasten!
Vierailija kirjoitti:
Autiotalon taakse horsmikkoon kaverin kans 16v:nä, oltiin syksyisenä pimeänä iltana lenkillä seikkailemassa ja toisella tuli hätä ja toinen pissas kai myötätunnosta että toinen uskaltais. Ystävyys ja luottamus vain lujittui, ja vatsalihakset ku naurettiin aivan kuollaksemme. Muistan aina sen autiotalon rähjäisen siluetin kuutamoa vasten!
Parhaita muistoja tämmöset! 😊
Mullakin on ihan vastaava muisto autiotalon takana kaverin kanssa pissalla käynnistä, paitsi että oltiin vähän nuorempia eikä ollut pimeää. Mutta oli ystävyyttä ja luottamusta lujittava kokemus!
Vierailija kirjoitti:
Keskelle ravirataa. 😞
Oli sentään tyhjä ravirata kun kävin kyykkyyn, mutta lorotellessa huomasin että radalle oli ilmestynyt ravihevonen kuskeineen, ja lähestyivät uhkaavasti. Vedin housuja kinttuun juostessa raviradan yli kohti autoa, lähdin paikalta niin että sora pöllysi.
Miks keskelle?
Hetkinen. Nythän muistan tehneeni lapsena jotain aivan älytöntä. Olimme kesät mökillä joka oli oikeasti isovanhempien vanha kaksikerroksinen omakotitalo. Mikä oli kiva koska sain oman huoneen toisen kerroksen päädystä mikä kyllä pelotti öisin vanhassa talossa jonka rakentajat olivat kuolleet.
Minulla oli lapsena hirveä korkean paikan kammo enkä uskaltanut kunnolla edes kurkottaa ulos ikkunasta kun putoaminen alkoi pelottaa mikä hävetti ihan hirveästi. Päätin vähä vähältä rohkaista itseäni niin että uskallan vielä kesän aikana nousta seisomaan ikkunan karmille. Se oli korkea ikkuna ja minä 10 vuotiaana ehkä 140cm tai jotain joten mahtuisin tiukasti kummastakin karmista pitäen keskelle avointa 2. kerroksen ikkunaa.
Lopulta sain nerokkaalta tuntuneen ajatuksen ja päätin että saan pissata ainoastaan ulos siitä ikkunasta koska hätä on lopulta kovempi kuin putoamisen pelko. Tämä toimikin ja pissasin monta kertaa ulos ikkuna-aukossa seisten vain toisella kädellä karmista kiinni pitäen kun suihkua piti ohjata toisella kädellä ettei se näy alla olevasta keittiön ikkunasta.
Suosittelen lämpimästi kaikille korkean paikan kammosta kärsiville. Tai sitten en.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen. Nythän muistan tehneeni lapsena jotain aivan älytöntä. Olimme kesät mökillä joka oli oikeasti isovanhempien vanha kaksikerroksinen omakotitalo. Mikä oli kiva koska sain oman huoneen toisen kerroksen päädystä mikä kyllä pelotti öisin vanhassa talossa jonka rakentajat olivat kuolleet.
Minulla oli lapsena hirveä korkean paikan kammo enkä uskaltanut kunnolla edes kurkottaa ulos ikkunasta kun putoaminen alkoi pelottaa mikä hävetti ihan hirveästi. Päätin vähä vähältä rohkaista itseäni niin että uskallan vielä kesän aikana nousta seisomaan ikkunan karmille. Se oli korkea ikkuna ja minä 10 vuotiaana ehkä 140cm tai jotain joten mahtuisin tiukasti kummastakin karmista pitäen keskelle avointa 2. kerroksen ikkunaa.
Lopulta sain nerokkaalta tuntuneen ajatuksen ja päätin että saan pissata ainoastaan ulos siitä ikkunasta koska hätä on lopulta kovempi kuin putoamisen pelko. Tämä toimikin ja pissasin monta kertaa ulos ikkuna-aukossa seisten vain toisella kädellä karmista kiinni pitäen kun suihkua piti ohjata toisella kädellä ettei se näy alla olevasta keittiön ikkunasta.
Suosittelen lämpimästi kaikille korkean paikan kammosta kärsiville. Tai sitten en.
Apua 😂
Mahtava mielikuva 😂