Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko mennä työpaikkasi pikkujouluun

Vierailija
21.10.2021 |

Joita nyt järjestetään, koska kaikki kuulemma niin haluavat tavata työkavereitaan. Eipä kiirettä, enkä mene 100 hengen ryysikseen vapaaehtoisesti. En näe hyväksi tätä, että rajoitukset on poistettu liian nopeasti ja eletään kuin pellossa.

Kommentit (418)

Vierailija
321/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Osallistuminen maksaa 50 euroa ja sillä saa kolmen ruokalajin illallisen (ei ole edes kovin hyvän kuuloinen menu, jotain kanaruokaa, jota en itse ravintolassa tilaisi). Sillä ei saa edes yhtään viinilasillista siis, pelkästään ruuat. Ei kiinnosta työkaverien seura niin paljon, että viitsisin maksaa tuota hintaa.

Vierailija
322/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää ikinä, kolme työpaikkaa olen joutunut vaihtamaan, kun aina humalassa annan pillua, vaikka useammalle työkaverille, enkä kehtaa sen jälkeen tehdä siellä töitä, varsinkin kun olen selvinpäin kunnon nutturapäinen tiukkapipo.

Niin missä olitkaan nykyään töissä?   Kaverin puolesta kyselen.

Minäkin haluaisin tietää saman...siis jotta voin kaverille vinkata...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen kotona itsekseni. Täytyy varmaan järjestää ihan omat pikkujoulut. Käydä ravintolassa syömässä ja jatkaa siitä iltaa. Ai niin, mutta tota teen muutenkin. Auttaiskohan jos laittaisi tonttulakin päähän? 

Vierailija
324/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Syön kinkkua ja juon viinaa

Vierailija
325/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde. Järjestän itse kotona itselleni isot joulut.

Vierailija
326/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää ikinä, kolme työpaikkaa olen joutunut vaihtamaan, kun aina humalassa annan pillua, vaikka useammalle työkaverille, enkä kehtaa sen jälkeen tehdä siellä töitä, varsinkin kun olen selvinpäin kunnon nutturapäinen tiukkapipo.

Ai ritvakin on palstalaisia. Sepolta terveisiä, ja matilta, ja kalevilta, ja ristolta, ja maijalta ja liisaltakin. Tuu takaisin vaan, sinun kanssasi oli parhaat bileet ikinä t. osastot 31, 32, 33-38 ja 41. 

Vierailija
327/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
328/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opintovapaalla, joten en tiedä pääsenkö varsinaisen työpaikkani pikkujouluihin ja puolestaan on epäselvää otetaanko harjoittelupaikassa harjoittelijoita pikkujouluihin. Jos mahdollista, tottakai menen kumpaan vaan.

Vierailija
329/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En . Pikkujoulut satojen kilometrien päässä pääkonttorilla Helsingissä. Matkoja ja majoituksia ei makseta eli liian tyyriiksi tulisi

Se on sitä nykyajan alueellista tasa-arvoa suurissa yrityksissä

Vierailija
330/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene, koska alkaisin vittuilla työnjohajalle, joka on varmaankin sukua pohjoiskorean suurelle johtajalle.

Vierailija
331/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkani ei järjestä pikkujouluja tänä vuonna, koska on säästettävä kaikista mahdollisista kuluista.

Vierailija
332/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä vaan rahan takia. Ei kiinnosta viettää vapaa-aika työkavereiden kanssa. Osallistun vain jos siitä maksetaan palkka. 

Vierailija
333/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joihinkin niistä menisin varmaan muutenkin (on siis useampia osastojen ja alaisten välisiä), mutta jotkut on sellasta pakkopullaa, eikä jaksaisi, mutta esimiehenä on "pakko" osallistua.

Vierailija
334/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne onneksi peruttiin säästösyistä, niin ei tarvitse keksiä tekosyitä. 

Vierailija
335/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
336/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin jos olisi työpaikkaa.

Vierailija
337/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen, tarjolla on ruokaa, juomaa ja viihdettä. Iso firma ja isot on bileetkin. Lähden kotiin siinä vaiheessa kun ruokailu ja viihde päättyy ja porukka alkaa olla humalassa. 

Kivaa on aina ollut.

Vierailija
338/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Juuri uhkailtiin henkilökuntaetuuksien poistamisella - vieköön pikkujoulut etunenässä!

Vierailija
339/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin mennä kuokkimaan joihinkin isojen firmojen pikkujouluihin ihan muina miehinä. Saa ainakin juoda ja syödä ilmaiseksi.

Vierailija
340/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan väärä nimi koko sessiolla. Sillä ei ole mitään tekemistä joulun kanssa. Suomalaisten juopottelutapahtuma.