Aiotko mennä työpaikkasi pikkujouluun
Joita nyt järjestetään, koska kaikki kuulemma niin haluavat tavata työkavereitaan. Eipä kiirettä, enkä mene 100 hengen ryysikseen vapaaehtoisesti. En näe hyväksi tätä, että rajoitukset on poistettu liian nopeasti ja eletään kuin pellossa.
Kommentit (418)
Menen tietenkin, meidän duunin pikkujoulut on yleensä tosi kivoja ja duunikaverit mahtavia. Tanssin tänäkin vuonna varmasti koko illan.
N53
En. Arvostan parisuhdeaikaa mieheni kanssa niin paljon, että olen mielummin kotona. Hän siis tekee reissutyötä. Lisäksi olen joutunut alaisteni pikkujoulutappeluita selvittelemään sen verran jälkikäteen, että parempi pysyä itse ainakin sieltä pois
En ole ollut koskaan firman pikkujouluissa, vaikka työuraa on 25 vuotta takana. Jotenkin ne ovat tilaisuus, jonne en halua mennä. Joskus on kyllä käyty työkaverien kanssa päivällä joululounaalla, mutta se on eri asia. Muissa firman tilaisuuksissa on tullut käytyä sen verran satunnaisesti.
Tuskin sellaista edes on, mutta jos on, niin en mene jollei se ole palkallista aikaa.
Minähän en sinne oersujen natsipeijaisiin mene. Tappavat vielä kommariksi epäilevänsä.
Hyi Sinnekkö haisevan rahvasduunarien örinöihin ! En ikinä. Syntiäkin olisi .
Tietenkin :) Loppuillasta saa varmasti ! Suorastaan tyrkytetään.
Oi niitä aikoja. Piirin pikkujouluista parhaat juhlat. Pesi itsenäisyyspäivän juhlat 6-0. Kaksi nuorempaa konstaapelia keräsi alueen liikeistä "kolehtia" Liikkeet kustansivat Pikkujoulut tarjoiluineen ja hauskoine ohjelmineen. Näissä juhlissa oli vain hyväntuulisia ihmisiä. Myös kotiinkuljetus hoitui. kotiin lähtiessä portsari sanoi,taksi tuli juuri. Sinivalkoiset autot kuljetti taksin tarpeessa olevia.Myös Ratikkapysäkki oli kohdalla.
No en perkele lähe jos ei oo pakko.
Kyllä! Koska aiemmin löysin silloisen puolisoni ja sain näin vanhan dupattua. Nyt voisi vain käydä vieraissa
Ilman muuta, mutta ravintolaan en menisi. Pikkujoulut ovat olleet uskomattoman upeita ja iki muistoisua firman omia juhlia aina. Hieno ohjelma, yhdessä oloa, hyviä muistoja. Parantaa yhteishenkeä.
Menen, koska on pakko. Teennäistä pintaliitomeininkiä koko homma. Esitetään ylimpiä ystäviä ja selän takana puhutaan kaikista pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Koska aiemmin löysin silloisen puolisoni ja sain näin vanhan dupattua. Nyt voisi vain käydä vieraissa
Pikkujoulut onkin tunnetusti pettäjien lempijuhla.
Kuinka moni lähtee pettämään pikkujouluissa? Peukuta.
Täytynee pitää välivuosi, vasta sai lekuri neulottua perseen jonkinmoisen kuntoon. Kyllähän työpaikan "miehet" kovastikin houkuttelee. Terv Tommi 19v.
Vierailija kirjoitti:
En enää ikinä, kolme työpaikkaa olen joutunut vaihtamaan, kun aina humalassa annan pillua, vaikka useammalle työkaverille, enkä kehtaa sen jälkeen tehdä siellä töitä, varsinkin kun olen selvinpäin kunnon nutturapäinen tiukkapipo.
Ihana nainen! Sulla on hyvä meininki👍
Sillä lailla, pikkujoulut etänä, no ehkä menisin. Voisin säestää Hoosiannan. Voitais laulaa joululauluja yhdessä. Jokainen näyttäisi ruudulle oman sapuskansa. Jokainen voisi esittää joululahja toiveensa, jonka firma toteuttaisi. Etä pukki olis se ylläri. Hyvää joulua kaikille!
En mene ikävä katsoo kun naisten jalat on kuin kellon viisarit varttii vailla kolme.
Meillä on ensin jonkimmoiset etkot, missä kuunnellaan, että miten on vuosi on mennyt ja sen jälkeen mennään ulos syömään. Jään kuuntemaan vaan etkojen esityksen, kun sen voi laskea työaikaan. Syömään en ole lähdössä.
Ei ole Stockmannillakaan.