Aiotko mennä työpaikkasi pikkujouluun
Joita nyt järjestetään, koska kaikki kuulemma niin haluavat tavata työkavereitaan. Eipä kiirettä, enkä mene 100 hengen ryysikseen vapaaehtoisesti. En näe hyväksi tätä, että rajoitukset on poistettu liian nopeasti ja eletään kuin pellossa.
Kommentit (418)
Menen. Ne järjestetään tänä vuonna Trondheimissa. On kuulemma mukavan näköinen ja kokoinen kaupunki.
Se on siinä ja siinä. Tiedän, että ovat alkoholipitoisia, ja minä kun olen lopettanut sen touhun. Viimeksi toin omat alkoholittomat juomat. Katsoo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Menen. Ne järjestetään tänä vuonna Trondheimissa. On kuulemma mukavan näköinen ja kokoinen kaupunki.
Mikä työpaikka järjestää pikkujoulut Trondheimissa? Kyllä menisin minäkin. Trondheim on kiva, kaunis kaupunki.
En mene, koska vaikka teen ainoastaan yhdessä paikassa paljon sijaisuuksia, juhliin ei pyydetä mukaan.
Tänä vuonna niitä kuulemma valmistellaan,en muista että olisi aikaisemmin ollut.Eipä nuo kiinnosta.
Tottakai menen, hyvää ruokaa, yleensä hyvä bändi tai artisti, sopivasti juotavaa ja hyvää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan väärä nimi koko sessiolla. Sillä ei ole mitään tekemistä joulun kanssa. Suomalaisten juopottelutapahtuma.
Kokeile olla joskus selvin päin.
Firma järjestää aina hyvät juhlat.
Vierailija kirjoitti:
Ne onneksi peruttiin säästösyistä, niin ei tarvitse keksiä tekosyitä.
Voin kun peruttais meilläkin
Firman pikkujoulut skippaan, mutta harrastusporukan pikkujouluihin menen mielelläni. Niissä on ollut aina kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan väärä nimi koko sessiolla. Sillä ei ole mitään tekemistä joulun kanssa. Suomalaisten juopottelutapahtuma.
Saa sitä jättää juomattakin. Ei se ole synti. Enää.
Itse todennäköisesti menen. Sen verran mukava työyhteisö kuitenkin, että sitä sietääkin hetken. Tarjoilut on arvoitus, kun meilläkin säästetään. Voi jäädä pikavisiitiksi.
Minne pikkujouluihin työttömät menisi. Eipä silti, ei viime vuonnakaan pidetty pikkujouluja kun pomo ryyppäsi nekin rahat.
Työpaikallani on tästä vuodesta alkaen lopetettu pikkujoulujen järjestäminen.
Taidan jättää välistä. Pitäisi olla juhlan ajan selvinpäin, jotta pääsee autolla kotiin. Ei pysty kulkemaan juhlapaikasta julkisilla.
En. Varasin itselleni just sen la-su yövuoron. tuplapalkka ja yölisät = 400e netto. Tohon ku räknää juomiset, syömiset ja taksin 150e menetyksen, niin tavallaan saan 550e, kun en mene.
En. Olen kuin Pulkkisten Mauri.
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta menen. Vaimo ei enää anna kuin jouluna ja juhannuksena joten käyn koittamassa josko konttorin nuoret harjoittelijattaret olisivat ns. juhlatuulella 😜😉
Epätodennäköistä, elleivät ennen ole.
5x/25v käynyt. Aina olleet ajanhukkaa. Eli en mene.
En mene, koska olen työtön työnhakija. Silloin kun olen ollut töissä, niin aina olen mennyt. Tykkään juhlimisesta ja pikkujoulut on kiva piristys loppuvuoteen.