Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko mennä työpaikkasi pikkujouluun

Vierailija
21.10.2021 |

Joita nyt järjestetään, koska kaikki kuulemma niin haluavat tavata työkavereitaan. Eipä kiirettä, enkä mene 100 hengen ryysikseen vapaaehtoisesti. En näe hyväksi tätä, että rajoitukset on poistettu liian nopeasti ja eletään kuin pellossa.

Kommentit (418)

Vierailija
281/418 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen. Meillä on hyvä työyhteisö ja syöminen hyvin työnantajan piikkiin kiinnostaa aina!

Vierailija
282/418 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa ja kohtahan nuo jo onkin. Aika perus pikkujoulut tulossa ruokaa, juomaa ja esiintyjä on ohjelmassa. Enempää en tahtoskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/418 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä sote alalla edes uneksita moisista.

Eikös hoitajat olleet tyyliin ainoat jotka viettivät firman pikkujouluja viime vuonna ja siten korona levisi hoitajien keskuudessa? Muistan kun kaikki muut firmat olivat pitämättä pikkujouluja, paitsi hoitajat. :D

Meillä ihan eri ala, mutta esimiehillä oli ensin omat pikkujoulut viime vuonna. Työntekijöillä piti olla viikkoa myöhemmin. Niin vain esimiehet sairastuivat koronaan, ja työntekijöiden pikkujoulut peruttiin.

Vierailija
284/418 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä. Jouluruoka ja Mikko Leppilampi kuulostaa vähän tylsältä.

Toisaalta voisin mennä, koska olen ansainnut sen. Mutta en kyllä pidä suuresta osasta jouluruokaa, eikä mikkokaan innosta, vaatisi lastenhoitojärjestelyjä. En tiedä vielä.

Vierailija
285/418 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene. Jos järjestettäisiin jossain ravintolassa ihan ruokailumeiningillä, voisin mennäkin, mutta järjestetään työpaikalla. Luvassa todennäköisesti kiusallisia tutustumisleikkejä eri osaston ihmisten kesken. Ei kiitos.

Ehkä voisi saada pillua?

Vierailija
286/418 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio mennä. Ei houkuta näin korona-aikana, eikä muutenkaan. Pari vuotta sitten päätin, että nämä saavat olla viimeiset pikkujoulut. Suoranaista pakkopullaa.

Vierailija
287/418 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut työpaikan pikkujouluissa. Siksi, että en ole ollut töissä yli 20 vuoteen. Sitä ennen opiskelin. Aloitin työni, mutta tulin heti raskaaksi, jäin kotiin. Nyt olen työssä, mutta jo vanha ja ruma hapannaama. Elämässäni on muutenkin monta ei-oota; en tanssi, ei seksiä eikä läheisyyttä kenenkään kanssa, ei pikkujouluja, ei ravintolassa käymisiä. Niin pikkujouluissa käymättömyys ei oikeastaan purista miksi mä ylipäätään kirjoitan tätä😂

Vierailija
288/418 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene, nään työkavereita ihan tarpeeksi joka päivä.

Vierailija
289/418 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestän niitä, lienee pakko raahautua.

Vaikka mukavaahan se lopulta aina on!

Vierailija
290/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuin Suomessa en koskaan mennyt, ja nyt kun olen asunut reilun 30 vuotta Norjassa en ole mennyt koska täällä ei sellaisia järjestetä.

Muistan kyllä Suomessa asuessa miten aina porukalla käytiin pyytelemässä että tule nyt mukaan mutta koska tiesin sen paskanheiton ja haukkumisen mikä näistä aina on seurauksena  en todellakaan halunnut osallistua siihen juorujen ja valheitten  levittämisoperaatioon.

Täysin järjetön ja käsittämätön koko homma.

Vierailija
291/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhistoriani aikana olen osallistunut kolmiin pikkujouluihin eikä enempää ole edes kohdalle sattunut. Tai oli neljännetkin mutta silloin olin kipeänä. Kustannussyistä niitä ollut näin vähän.

Vierailija
292/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menen. On ollut pientä flirttiä ja luulen että pikkujouluissa päädymme yhteiseen hotellihuoneeseen tämän rouvan kanssa.

Mies53

Vierailija
293/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä, kolme työpaikkaa olen joutunut vaihtamaan, kun aina humalassa annan pillua, vaikka useammalle työkaverille, enkä kehtaa sen jälkeen tehdä siellä töitä, varsinkin kun olen selvinpäin kunnon nutturapäinen tiukkapipo.

Vierailija
294/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole 25 vuoteen käynyt ja sama jatkuu. Ei voisi vähempää kiinnostaa. 

Seistiin aikoinaan pikkupakkasessa pukupäällä taksijonossa pari tuntia ja lopulta käveltiin himaan viisi kilsaa pikkukengissä ja sain karmeet rakot. Silloin päätin että ikinä en koe samaa uudelleen. 

Firman kesäjuhlissa olen ollut.

Vierailija
295/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäivä pikkujoulut.....työtön

Vierailija
296/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä. Jouluruoka ja Mikko Leppilampi kuulostaa vähän tylsältä.

Toisaalta voisin mennä, koska olen ansainnut sen. Mutta en kyllä pidä suuresta osasta jouluruokaa, eikä mikkokaan innosta, vaatisi lastenhoitojärjestelyjä. En tiedä vielä.

Juu ei Leppilammelle. Torppa ja Borg vois tulla

Vierailija
297/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää ikinä, kolme työpaikkaa olen joutunut vaihtamaan, kun aina humalassa annan pillua, vaikka useammalle työkaverille, enkä kehtaa sen jälkeen tehdä siellä töitä, varsinkin kun olen selvinpäin kunnon nutturapäinen tiukkapipo.

Niin missä olitkaan nykyään töissä?   Kaverin puolesta kyselen.

Vierailija
298/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin missä olitkaan nykyään töissä?   Kaverin puolesta kyselen.

Hah...

Meil oli yhdessä työpaikassa kivoja pikkujouluja. Syötiin firman tiloissa, jotain pientä ohjelmaa. Sit paikalliseen ravinteliin tanssimaan. Olin nuori ja oli vähän vipinää firman komistuksen kanssa. Mukava porukka yli 10v.

Sit myöhemmissä paikoissa melkoista pakkopullaa... joskus oli vähän pakko mennä, ettei tullut sanomista...

Nyt onneksi eläkkeellä, yks pikkujouluristeily on joka vuosi, ei kiitos

Vierailija
299/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen siinä tapauksessa, että valitaan minua kiinnostava vaihtoehto. Meillä siis pikkujouluissa useita eri ehdotuksia, joista saadaan äänestää, että mitä mennään tekemään. Vaihtoehtoina mm. teatteria, elokuvaa, balettia ja stand-uppia, kaikkien jälkeen myös ruokailu. Muut mulle kelpaa, mutta stand-uppia en lähde itse kuuntelemaan, koska en siitä tykkää. Yleensä aina niin paskaa ja noloa huumoria, että korvat vuotaa verta. Itse äänestin Pähkinänsärkijä-balettia, mutta tuskin sitä valitaan, kun se olisi eri kaupungissa ja suurin osa näyttää äänestävän niitä mitkä olis lähellä.

Vierailija
300/418 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.