Aiotko mennä työpaikkasi pikkujouluun
Joita nyt järjestetään, koska kaikki kuulemma niin haluavat tavata työkavereitaan. Eipä kiirettä, enkä mene 100 hengen ryysikseen vapaaehtoisesti. En näe hyväksi tätä, että rajoitukset on poistettu liian nopeasti ja eletään kuin pellossa.
Kommentit (418)
Lukekaa lehti Meniks se että Lue lehteä lukee täällä lukee talutetaan Sanoman toimittaja
Lukea meidän lehti meidän lehti olla olla hyvä lehti mikä meidän lehti
En, pikkujoulut ovat tylsiä tapahtumia, minulla on parempaakin tekemistä.
En. Sattui just sopivasti toinen meno samaan iltaan.
Ruuassa ei ole kehumista, mutta sentään ilmaista viinaa. Taidan mennä.
Vierailija kirjoitti:
Pääsee panolle.
Itse suosin ottoja.
Vierailija kirjoitti:
En tosiaankaan mene. Ohjelmassa mm. askartelua eikä edes alkoholia saatavilla.
Ja ruoka vegeä? Naiset ovat päässeet taas toteuttamaan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vain, jos saan reikää ainakin yhdeltä.
Onko sukupuolella väliä - vai käykö reikä kuin reikä?
Vierailija kirjoitti:
En, koska vihaan työyhteisössäni olevia kahta 50+-ikäistä työpaikkakiusaajaa ja todennäköisesti hermostuisin heille yhden alkoholiannoksen jälkeen.
Mikään ole ärsyttävämpää kuin känninen (keski-ikäinen) nainen.
Olen uusi työntekijä ja aion narauttaa kaikki pettäjät. Muahaha. Maltan tuskin odottaa pettureiden ilmeitä.
Ilman muuta menen. Vaimo ei enää anna kuin jouluna ja juhannuksena joten käyn koittamassa josko konttorin nuoret harjoittelijattaret olisivat ns. juhlatuulella 😜😉
Aion mennä. Meillä on isot pikkujoulut Helsingissä. Ruokaa ja juomaa tarjolla ja tänä vuonna jopa 2 suosittua artistia esiintymässä. Pikkujouluihin kutsuttu useampi sata, mutta varmaan reilut pari sataa ihmistä tulee paikalle. Kiva ilta tulossa! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen. Mulla yhden miehen yritys. En laita maskia
Pitäisikö kuitenkin, kaiken varalta, käyttää maskia 😂
Ei sillä maskilla niin väliä ole, mutta kortonkeja pitää olla mukana tukkupakkaus - sen verran kiimaisia ovat naapuriosaston tytöt..
En. Pitäisi maksaa itse edestakaiset lennot ja hotelliyöpyminen pääkaupunkiseudulle. Edestakainen matka 1200 km.
Pohjanoteeraus kaikissa elämäni pikkujouluissa tämä. Että oikein annetaan mahdollisuus osallistua päätoimipisteen pikkujouluihin meille maalaisillekin, omakustanteisesti.
No... Suattaahan se olla, että menen... Mutta suattaahan se olla, etten menekään.
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta menen. Vaimo ei enää anna kuin jouluna ja juhannuksena joten käyn koittamassa josko konttorin nuoret harjoittelijattaret olisivat ns. juhlatuulella 😜😉
Ties, vaikka pääsisit kastamaan joka vakoon ja nussimaan mustelmille.
En. On muuta menoa juuri silloin. En kyllä olisi välttämättä mennyt muutenkaan.
Ei meillä oo. Pidän tätä.pienen firman etuna.