Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ehkä paskin joulu ikinä, itkeny oon aamusta iltaan..

Vierailija
24.12.2014 |

Puuh, vanhempien luokse suuntasin viettämään joulua kun ei muutakaan paikkaa ole mihin mennä. Ota ilo irti kun ei ole joulukuusta tai muutakaan laitetu jouluksi. Äsken äitini sitten suuttui ja loppu tulos on, että söin jouluruoat yksin, avasin omat lahjani yksin, äitini ei omiaan suostu avaamaan vaan pitää mykkäkoulua. Itken vaan ja mietin miten ihania jouluja muilla on kun ollaan yhdessä jne..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me Jumalan ainoat karitsat, Jehovat emme vietä ollenkaan joulua. Liittykää meihin niin pelastutte tulevaisuudessa varmalta armageddonilta.

Vierailija
22/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 17:43"]

Jos yhtään lohduttaa, ei ole joulufiilistä täälläkään. On lapsia ja mies, mutta olen oleskellut yöpaidassa koko päivän ja kasvavan masennuksen kanssa yrittänyt pärjäillä. Äsken piti luovuttaa ja mennä yksin kuumaan suihkuun, en kestänyt enää- nyt istun yksin makkarissa ja sanoin miehelle, että tää päivä oli mun osalta tässä. :(

Voisko masennuksesta ottaa vapaapäivän edes yhtenä päivänä vuodessa, jouluksi..?

[/quote]

Hakeudu hoitolaitokseen äläkä jää sinne myrkyttämään miehesi ja lastesi elämää. Heillä on oikeus onneen mutta sinä olet kaiken esteenä.

[/quote]

Ei köyhällä ole varaa mielenterveyshoitoon. Terapia maksaa 70 e kerta ja siellä pitäs käydä 1-2 krt viikossa. Ja mt-ongelmaisetkin ovat ihmisiä, tärkeitä läheisilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 17:43"]

Jos yhtään lohduttaa, ei ole joulufiilistä täälläkään. On lapsia ja mies, mutta olen oleskellut yöpaidassa koko päivän ja kasvavan masennuksen kanssa yrittänyt pärjäillä. Äsken piti luovuttaa ja mennä yksin kuumaan suihkuun, en kestänyt enää- nyt istun yksin makkarissa ja sanoin miehelle, että tää päivä oli mun osalta tässä. :(

Voisko masennuksesta ottaa vapaapäivän edes yhtenä päivänä vuodessa, jouluksi..?

[/quote]

Hakeudu hoitolaitokseen äläkä jää sinne myrkyttämään miehesi ja lastesi elämää. Heillä on oikeus onneen mutta sinä olet kaiken esteenä.

[/quote]

Mihin vitun "hoitolaitokseen"? Ei pelkän masennuksen takia pääse kuin sairaalan osastolle hetkeksi lepäämään ja sieltä potkaistaan sitten ulos, on kokemusta! Ja kehtaatkin kirjoittaa sairaalle tuollaista, sinut voisi päästää päiviltä pelkästään tuon tekstisi perusteella...

Vierailija
24/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä ap sovittu, että tuut jouluksi kotiin? Jos vanhempasi eivät ole jouluihmisiä, niin ei kai he jaksa laittaa joulua "ihan turhaan". Olisit järkännyt omanlaisen joulun kotonasi ja kutsunut vaikka vanhempiasi käymään.

Vierailija
25/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli viime joulu ja kulunu vuosi todella tuskallinen ystävän kuoleman takia. Nyt on paremmin, mut muistan miten hirveetä se oli. Jaxuhali!!

Vierailija
26/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten mulla kans tuli avoero ja menin perheen luokse. Muuten ok joulu mutta selkä kipeytyi. Näin jälkikäteen ajatellen se ero oli ok koska mulla ei olisi tätä lasta mikä nyt on. Sieluun jätti toki syvän haavan joka on jo umpeutunut.

Vierailija
27/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempasi ovat aikuisia ja sinä olet aikuinen, oletan. Ei kai kenelläkään vanhemmalla ole velvoitetta laittaa jouluaan tietyllä tavalla vain siksi, että aikuinen tytär tulee käymään. Esimerkiksi kuusen hankkimiseen tai hankkimatta jättämiseen lienee oikeus. Useinhan käy niin, että lasten aikuistuttua joulun vietto muuttuu yksinkertaisemmaksi. Ehkäpä kannattaa tästä eteenpäin ottaa itse vastuu siitä, että viettää joulunsa omien toiveidensa mukaan. 

Vierailija
28/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli riitaa perheen kanssa ja nyt itken myös yksinäisyyttä. siis joo onhan mulla yhä noi vanhemmat mutta u know... kukaan ei jaksa mua näköjään