Täh? Oon vasta viikon syönyt terveellisemmin ja
nyt housut meinaa tippua koko ajan ja naama näyttää jo hoikalta :0 taisin olla aika turvoksissa, napostelin ennen lähes päivittäin sipsejä ym suolaista.
Kommentit (12)
Suolan vähentäminen tekee kyl ihmeitä
Oon ehkä vähän kateellinen :D
Olispa itsekuria pysyä edes viikko irti herkuista. Vaikka en edes tyyliin sipsipussi päivässä- herkkuja syö. Tulee muute napsittua kaikkea muuta herkkua.q
Mulla tiivistyy myös aika pian, jos jätän vaan vehnän ja sokerin pois, suplaisesta ruuasta en ole ikinä juuri piitannutkaan.
ehei tuo ole mahdollista,koska geenit ja hormoonit lihottaa,ei omat valinnat.
t.asiantuntija
Kerrotko mitä syöt päivittäin ja summittaiset määrät. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
ehei tuo ole mahdollista,koska geenit ja hormoonit lihottaa,ei omat valinnat.
t.asiantuntija
Plus lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Oon ehkä vähän kateellinen :D
Olispa itsekuria pysyä edes viikko irti herkuista. Vaikka en edes tyyliin sipsipussi päivässä- herkkuja syö. Tulee muute napsittua kaikkea muuta herkkua.q
Lisääppä punaisia linssejä ruokavalioon makean himo hellittää. Ja pdä kotona vain tujakkaa 95 % suklaata et syö kuin pienen terveellisen palan sitä päivässä. Jätä herkut kauppaan. Höyrytä kasviksia ja sieniä ja kalaa ja juo vher ja hedelmäproteiinismoothieita. Näin se onnistuu.
Ei ole mahdollista. Sun lihakset ja luut on vain kasvaneet. Siitä johtuu sun muotojen esiin tuleminen.
hyvä että tulosta tulee, jatka samaan malliin :). Esim. hengenvaarallisesti lihava ohjelmaa katsellessa näkee kuinka usvassa moni ylipainoinen elää ja sitten vilpittömästi ihmetellään kun paino ei tipu..mitä nyt syödään "salaattia" pekonilla, juustoraasteella ja kunnon kastikkeella..ei liikuta etc. Palkitaan itseään pikku pizzalla. Tällä viikolla sattunut 3 jaksoa näkemään, kaikilla on liuta tekosyitä ja kokemus etteivät juurikaan syö/pelkäävät kuolevansa aliravitsemuksen kun ruuan määrä vähenee. Muutamalla sadasta on varmaan geenitausta, lopuilla on syy jonkinasteinen itsepetos..
Lihominen johtuu siitä että suu on suurempi kuin persreikä.
Kun se on toisinpäin laihtuu
Hyi. Lopeta se äkkiä!