Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheenäiti! Vietätkö aattoa rönttösenä?

Vierailija
24.12.2014 |

En ole yhtään laittautunut, pasksnen tukka, likanen oloasu eikä tietenkään yhtään meikkiä. ...

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mamma, mutta ehostauduin juhliin ja laitoin siistimmät päälle, nyt tosin olen rönttösissä kun olen yksin kotona ja askartelen suklaarasian kimpussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkiä,mekko päällä.Kiva se on jouluna laittautua enemmän kuin arkena.Tulee juhlavaolo.

Vierailija
44/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin, joten laitoin vaan juhlavammat vaatteet kuin mitä olisi normaalisti kotona. Ei koruja tai kampauksia.

Vierailija
45/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis joo, en ole perheenäiti.
-45

Vierailija
46/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puin sukkahousut ja mekon. Laitoin hiukset ja meikkasin. Suihkautin hajuvettä sekä laitoin muutamat korut. Näytin hyvältä. Nyt olen enää mekko päällä, ilman meikkiä ja koruja. Mikä vapauden tunne! Aah...

Vierailija
49/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin päivällä kampaajalla ja illalla ykköset päällä ja meikattuna illalliselle ravintolaan.

Vierailija
50/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

Vierailija
51/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ihan vaan miehen kanssa syötiin hiukset pystyssä saunan jäljiltä ja yökkärit päällä:D kerranki ku saa oikeasti vaan olla eikä tarvi miettiä miltä näyttää, niin otetaan ilo irti siitä ;)

Vierailija
52/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 16:17"]

Jouluna kuuluu laittautua!!!

[/quote]

Miksi? Kotioloissa rennosti vaan. 

Vierailija
53/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli keittiössä niin kuuma että siellä olisivat meikit levinneet ja hiki haissut talvimekko päällä. Olin siis rennosti hellemekossa ja meikkaamattomana. Muilla sama linja. Eli vaatetuksesta olisi voinut päätellä että juhlimme juhannusta emmekä joulua.

Vierailija
54/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat housut ja uusi valkoinen ihana tunika, valkokultaiset korut. Hajuvettä suihkaus. Luomivärin jätin laiskuuttani laittamatta. Ennen tälläytymistä otin mieheltäni suihin että on varmasti hyvällä tuulella :) hyvää joulua!

Vierailija
55/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laitoin nättiä päivällä päälle ja samoilla mennään edelleen. Pikkumusta, viininpunainen villatakki, sukkikset, mustat sukat, korut jne. tukka nätisti soljella. Minusta jouluna kuuluu pukeutua juhlavasti ja kunnioittaa joulua juhlana. Lapsinkin oli samettimekossa eikä ollut tonttulakki päässä pöydässä, sen jälkeen kyllä. Meillä kotona ei ollut väliä vaikka olisi ollut pöydässä pieruverkkareissa. Anoppilassa on ihana kun se on itsestään selvyys , että siistiä päälle. Muistan lapsena, että  olin vähän ollut hämmentynyt, kun joulua ei niin juhlittu tai vaikka pukeuduttu nätimmin. Oman lapseni aijon opettaa siihen, että joulupöydässä ollaan ykköset yllä ja piste. Ehkä olen natsi-äiti, mutta minusta se vaan kuuluu olla niin. Siltikään en menetä joulurauhaani, jos jossain kodissa ei tähän tapaan toimita. Kukin tyylillään, nyt suklaata! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi