Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheenäiti! Vietätkö aattoa rönttösenä?

Vierailija
24.12.2014 |

En ole yhtään laittautunut, pasksnen tukka, likanen oloasu eikä tietenkään yhtään meikkiä. ...

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet on puhtaat ( legginssit ja neuletakki ) ja hiukset ei oo paskaiset. Meikata en jaksanut :)

Vierailija
2/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eip, laittauduin oikeen pitkän kaavan mukaan. Tosin lapsia on vain yksi ja toinen pöntössä valmistumassa. Saa nähdä missä kunnossa ollaan sitten, kun on ensi jouluna kaksi lasta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole perheenäiti mutta katselen täällä mielenkiinnolla onko paljon äitejä paikalla? eikös nyt oo just vähiten aikaa olla palstalla?

Vastaan silti, olen siistinä, hiukset puhtaat jne. Verkkarit, villasukat ja huppari. Meillä on kylmä.

Vierailija
4/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En jaksa.

Vierailija
5/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä halunnut laittautua mutta mies sanoi ettei siinä olisi ollut järkeä kun mennään saunaan. ..ap

Vierailija
6/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna kuuluu laittautua!!!

Vierailija
7/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole perheenäiti mutta vietän joulua rönttösenä

Vierailija
8/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen saunottu, tänään viitsin jopa meikata kun illalla saunotaan taas. Päällä jumpsuit, mutta se on muutaman vuoden takainen joululahja mieheltä niin saan sen anteeksi :)

Vierailija
9/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette jaksa? kun jouluakaan varten tuskin liikaa olette tehneet.

Minä laitoin itteni jo ennenkuin toiset heräsi, 3 lasta ja rv 32. Nätit vaatteet, meikkaus, irtopidennykset tukkaan, pitkä tukka on muutenkin mut nää on 60cm pitkät, sai ihanan kampauksen! Oli oikein nautinto rauhassa laittaa, valita ihanat korvakorut ja rannekoru, suihkautus hajuvettä, sitten oli hyvä mieli alkaa puuronkeittoon.

Ihanaa kun mies saa herätä siihen näkyyn että nainen on nähnyt vaivaa ja lapset kehui tietysti nätiksi ja ihanaksi äitiksi kun olin täydessä joulutouhussa joululaulut soiden heidän herätessään. Suosittelen! ei se ainakaan haittaa tee ;)

Vierailija
10/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin olen ollut niin järkyttävän väsynyt vauvan takia viime aikoina, etten tosiaan littanut kelloa soimaan että olisin ehtinyt laittautua. Laittaudun sitten kun lapset ovat isompia. Ap

Vierailija
11/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä suorittamaan?

Vierailija
12/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun olla.

Vierailija
13/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 16:46"]Miksi ette jaksa? kun jouluakaan varten tuskin liikaa olette tehneet.

Minä laitoin itteni jo ennenkuin toiset heräsi, 3 lasta ja rv 32. Nätit vaatteet, meikkaus, irtopidennykset tukkaan, pitkä tukka on muutenkin mut nää on 60cm pitkät, sai ihanan kampauksen! Oli oikein nautinto rauhassa laittaa, valita ihanat korvakorut ja rannekoru, suihkautus hajuvettä, sitten oli hyvä mieli alkaa puuronkeittoon.

Ihanaa kun mies saa herätä siihen näkyyn että nainen on nähnyt vaivaa ja lapset kehui tietysti nätiksi ja ihanaksi äitiksi kun olin täydessä joulutouhussa joululaulut soiden heidän herätessään. Suosittelen! ei se ainakaan haittaa tee ;)
[/quote]
Ei oo todellista

Vierailija
14/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 16:46"]Miksi ette jaksa? kun jouluakaan varten tuskin liikaa olette tehneet.

[/quote]

Ei oo totta :D Kiitos hyvistä nauruista.Mies kuvaili minua samaisessa tilanteessa,johan olisi huolestunut.
Meillä nautiskellaan,nukutaan pitkään ja lapset laittaa aamupalaa....onhan tässä jo hösätty ja laitettu joulua kuukausi.Ihan siisteissä,mukavissa arkivaatteissa saunan raikkaana.Mä oon miehen mielestä ihan kaunis ihan ilman erityis tällinkiä ja lapsilla on ihan muuta mielessä näin aattona :)
Miehen miellyttäämiseen on ihan omat hetkensä!
Hyvää joulua!

Vierailija
15/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan! Olen laittanut hiukseni ja meikannut ja laittautunut nätiksi. :) illan aion toki viettää uudessa pyjamassani rennosti, meikit ja tukka nätisti. :)

Vierailija
16/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.Jep.Mullakin on uusi pyjama.Aion pestä meikin rippeet naamasta,ja löhötä suklaarasian kanssa sohvalla.En niin kauheen nättinä,hiukset sekaisin

Vierailija
17/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rönttönen tarkoittaa naisen sukupuolielimiä, rönttäinen on taas se mitä hait

Vierailija
18/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen puhdas, tuoksun hyvälle ja päälläni on rento mutta nätti villamekko. Ei meikkiä, harvoin meikkaan muutenkin. 

Vierailija
19/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat nahkahousut, punainen sifonkipusero, korkkarit, hiukset ja meikki tiptop kuten aina. En osaisi olla missään verkkareissa jouluna, lapsuudesta asti pukeuduttu vimpan päälle juhlissa.

Vierailija
20/55 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan rönttäsenä. Aina laitettuna päästä varpaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän