Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et suostunut treffeille jonkun kanssa?

Vierailija
10.06.2026 |

Rehellisiä vastauksia.

Yleensä lähden kahville mikäli kutsu esitetään. On mukava tutustua ihmisiin vaikkei siitä tulisikaan enempää kuin kahvihetki.

Joskus en ole lähtenyt. Syy on ollu joko siinä, ettei treffikutsun esittäjä ei ollut ollenkaan minun tyyppiäni. En tuntenut häntä kohtaan minkäänlaista vetoa tai sitten liian humalassa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu tuli liian yllättäen

Vierailija
2/36 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut lähteä koska oli ystäväni exä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua oo ikinä kutsuttu kahville. 

Vierailija
4/36 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä oluelle tai vaikka kävelylle?

Vierailija
5/36 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa. Onnellisesti.

Vierailija
6/36 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä syy on ollut ulkonäössä. Toinen tyypillinen syy on ollut oma parisuhteeni.

Vierailija
7/36 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä oluelle tai vaikka kävelylle?

Kaljalle kyllä. Olen nykyiselle miehelle myös sanonu,että en baarissa kieltäydy ilmaisesta kaljasta jos joku haluaa tarjota. Säästyy omat rahat.

Vierailija
8/36 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea sinulle, mutta joskus olet varmaan ollut sinkkukin - ei sinulla olisi olisi ollut siitä ajasta kommentoitavaa?

Vierailija
9/36 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoille olen lähtenyt aika. Muutamat tokat olen torpannut kun vastapuoli ei ole hotsittanut.

Vierailija
10/36 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelitä nörttiassille nämä normojen

beisikit. Sorkke, bro. Oon sober. x

Vierailija
11/36 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pyytänyt. 

Vierailija
12/36 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kysymys oli vissiin vain naisille? Veikkaan että 95% miehistä ei ole koskaan saanut mahdollisuutta kieltäytyä treffeistä. 

Vierailija
13/36 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisimmät syyt ovat varmaan

- mies on liian laiska ja epäaktiivinen. Jos ei ota yhteyttä muutamassa tunnissa niin päätyy yleensä poistoon. Poikkeuksia joilta siedän hitaampaa vastailua on vähän ja usein nämäkin kosahtavat jossain viikossa

- liian kasuaali käytös. Jos mies kohtelee minua kuin "kamua" niin en ole antamassa hänelle pillua, ikinä, joten ihan turha mennä minnekään treffeillekään. Pari tutustumiskysymystä sallin mutta sitten pitää jo kutsua treffeille tai mies menee roskikseen

Joskus nuorempana kun olin huonompi ihmistuntija tuli suostuttua ja kokeiltua kaikenlaista ja päädyin mm. treffeille, mistä lähdin kesken pois, koska ohjelma oli niin junttia. Nykyään en enää päädy tällaisiin tilanteisiin, kun olen huomattavasti tarkempi siitä keneen tuhlaan aikaani

Vierailija
14/36 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan liian ripustautuva

Vierailija
15/36 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet sen kanssa, joka ensimmäisenä pyysi treffeille (tai sinä pyysit häntä)?

Vierailija
16/36 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kysymys oli vissiin vain naisille? Veikkaan että 95% miehistä ei ole koskaan saanut mahdollisuutta kieltäytyä treffeistä. 

Ei se ole mikään tasapuolisuusperiaate-saamis-asia vaan sinä saat treffikutsuja jos osaat luoda riittävästi vetovoimaa ja kiinnostusta itseäsi kohtaan. Eivät harmaahiirulaiset naisetkaan, jotka leikkaavat tukkansa lyhyiksi ja pukeutuvat tokmannin ruutupaitaan, saa treffikutsuja. Oma vika siis

Vierailija
17/36 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdalleni on osunut vain pyyntöjä silloin, kun olen ollut suhteessa tai kun olen ollut sinkku omasta halusta. Molemmissa tapauksissa olen kieltäytynyt koska en ollut etsimässä uutta suhdetta.

Vierailija
18/36 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä syy on ollut ulkonäössä. Toinen tyypillinen syy on ollut oma parisuhteeni.

Sen nyt luulisi olevan aika itsestään selvä syy, jos itse on parisuhteessa, eli varattu. Olen itsekin saanut treffikutsun silloin kun pyytäjä ei tiennyt minun olevan jo parisuhteessa ja luonnollisesti kieltäydyin. Toinen syy kieltäytymiseen on ollut, kun sain treffikutsun tyypiltä, joka ei ollut tippaakaan tyyppiäni. Toki olisin voinut lähteä muuten kahville, mutta epäilin hänen olevan tosissaan kiinnostunut, enkä halunnut antaa ensin toivoa ja sitten aiheuttaa pettymyksen. 

Vierailija
19/36 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko oli yli 15 vuotta minua vanhempi tai jonkun aineen vaikutuksen alaisena tai kutsu oli epämääräinen.

Vierailija
20/36 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähet treffeille kännissä? ihmettelet miksi ei nappaa? Tai et tunne "vetoa" mutta lähet kuitenkin? Taidat olla niitä naisia jotka nauttii jännien poikien huomiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan