Perheenäiti! Vietätkö aattoa rönttösenä?
En ole yhtään laittautunut, pasksnen tukka, likanen oloasu eikä tietenkään yhtään meikkiä. ...
Kommentit (55)
Suihkussa kävin. Farkut ja T-paita sekä päällä fleece, jalassa paksut sukat. Tukka kammattu, ei meikkiä. Näin minä aina kotona olen.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:18"]
Rönttönen tarkoittaa naisen sukupuolielimiä, rönttäinen on taas se mitä hait
[/quote]
Eikä tarkoita. Se on marjaisa ruistaikinakuorinen, vähän karjalanpiirakkaa malliltaan muistuttava, piirakka, kainuusta kai kotoisin.
Mites, meinasko vaimot antaa ukolle rönttöstä?
Aamulla juoksin 27km lenkin ja taatusti olin sen jälkeen hikinen. Saunottiin päivällä ja loppupäivän olen ollut oloasu päällä, minkä kanssa oli helppo tehdä pitkät venyttelyt. Olen mukavuudenhaluinen.
Suorat housut, punainen neule, meikkasin ja laitoin hiukset. Meillä aatto on juhla ja luonamme on vieraita, en minään rönttösenä voisi kuvitella olevani. Lapset pukeutuivat tontuiksi. Saunan jälkeen vieraiden lähdettyä rönttöstelen.
Mä olin aamupäivän niinkuin aina, puhdas ja kammattu, mutta päällävain musta alushame, helppo imettää vauvaa, joka vaatii maitoa vähän väliä. Mieskin tykkää mun alus/yö/kotiasuista kovasti. Saunan jälkeen jaettiin lahjat ja sain mieheltä taas uuden, seksikkään, vartalonmyötäisen,kiiltävän mustan pienen "kotiasun" Tämä päällä nyt olen ja luultavasti huomennakin koko päivän :)
28jatkaa...niin, lapsia on viisi tässä kotona plus toiset viisi etälasta.
kävin aamulla suihkussa, pesin tukkani ja laitoin sen kauniisti. Meikkasin hillityn nätisti. Päälläni legginssit ja nätti paitapusero. Rennosti, mukavasti, mutta sievästi ;)
Ihan on meikattu ja hiukset pesty, siistit vaatteet päällä. Mies sen sijaan vaihto verkkarit päälle heti kun pukki lähti(ja kävi ennen pukin tuloa kysymässä onko pakko laittaa farkut).
Voi herranjestas. Itselläni on 2-vuotias poika ja olo kyllä aikaa epiloida sääret ja käytiin saunassa puolilta päivin. Hillitty meikki ja nätti punainen mekko (ei tartte halvalta näyttää). Rumat ne paljon meikkaa.. ja hiukset pesin mutta apua mullahan on pitkät rastat!!! Ne on taatusti "juppimuijien" mielestä aina likaiset :) ihanaa kun voi pussailla aviomiestä ilman pelkoa että maskit leviää. Ja ettei näytä valokuvassa dragqueenilta. Siistinä ja freessinä mutten posket kuitenkaan possun värisinä. Ottakaa rennosti aatto.. joulupäivänä ennemmin puen kynähameen, korkkarit (oon jo 177cm joten pieni korko) ja teen rastoista nutturan. Tekotukka on typerää.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 16:46"]Miksi ette jaksa? kun jouluakaan varten tuskin liikaa olette tehneet.
Minä laitoin itteni jo ennenkuin toiset heräsi, 3 lasta ja rv 32. Nätit vaatteet, meikkaus, irtopidennykset tukkaan, pitkä tukka on muutenkin mut nää on 60cm pitkät, sai ihanan kampauksen! Oli oikein nautinto rauhassa laittaa, valita ihanat korvakorut ja rannekoru, suihkautus hajuvettä, sitten oli hyvä mieli alkaa puuronkeittoon.
Ihanaa kun mies saa herätä siihen näkyyn että nainen on nähnyt vaivaa ja lapset kehui tietysti nätiksi ja ihanaksi äitiksi kun olin täydessä joulutouhussa joululaulut soiden heidän herätessään. Suosittelen! ei se ainakaan haittaa tee ;)
[/quote]
Tää on ku jostain kunnon pikkuvaimo -oppaasta 50-luvulta :D
Irtopidennykset? :D Ohje otettu Kuinka näytän halvalta -oppaasta?
Mulla oli meikkiä ja punainen kotelomekko päällä. Viihdyn mekoissa, joten mulla oli mielestäni mukavat vaatteet päällä. Joulu on meillä juhla, jolloin kaikki pukeutuvat viimeistään ruokapöytään.
Laitoin juhlavat vaatteet ja hiukset siististi kuten mies ja 1,5v lapsikin. On kiva olla vähän kotivaatetta parempaa päällä kun joulupöytäkin on hienoksi laitettu :)
Laitoin aamulla tukan, meikkaisin kevyesti ja laitoin päälle mekon, sukkikset ja neuletakin. Korviin kivat korvikset, käteen nätti rannekoru ja sormukset.Siistiä muttei överihienoa. Juhlia ei ole koskaan liikaa, eikä mielestäni ole mitenkään hienostelua hieman laittautua jouluna.
juhla on vasta huomenna