Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 40v naisella ei tee enää mitään.

Vierailija
24.12.2014 |

Ei pysty enää lisääntymään yms. Kertokaa te muut yli nelikymppiset naiset mitä tekemistä meillä on enää elämässä?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:44"]Olen samaa mieltä, tuon ikäisillä naisilla ei ole mitään käyttöä enää. Katkeriä ämmiä jotka valittavat ja mollaavat kaikesta, täällä sen on havainnut joka kerta kun katsoo noita viestiketjuja.

Olen miettinyt sitä, että missä vaiheessa teillä menee elämä överiksi ja katoaa todellisuudentaju, milloin maailmanne muuttuu niin mustaksi ja ahdistavksi, että kaikki on pelkkää negatiivista paskaa? Alkaako se jo ennen 30 ikävuotta, sitä ennen, jälkeen vai tuleeko se jo maidonmukana?
[/quote]

Kuulostat pahasti juuri itse sellaiselta jolle niin käy, kun kielenkäyttöä lukee :-D:-D Eiköhän kaikilla ole heikkoja hetkiä missä iässä tahansa jolloin elämä tuntuu merkitystä vailla olevan.

Vierailija
62/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:46"]

Elämä on mukavaa. Ei lisääntyminen ole ainoatarkoitus elämälle. Voi keskittyä työhön, itseensä, urheilla, nauttia seksistä ja olla viimeistään tasa- arvoinen siinä suhteessa miehen kanssa, ettei tarvitse ajatella raskautta. On hieman kerätty varallisuutta, mahdollisuus matkustaa ja rakkaita ja ihania ovat isommatkin lapset. Eivät ne hankitut katoa. Pikkulapsivaiheesta luopuminen voi olla raskas, mutta kun ymmärtää että elämä jatkuu ja katselee ympärilleen miten upeita nelikymppisiä näkee ei tuota enää mieti.

[/quote]

Mutta kun ei ole isompia lapsia eikä varaakaan harrastaa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ole jonkun parikymppisen trolli joka kuvittelee elämän loppuvan siihen.

Vierailija
64/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:50"]

Eiköhän tämä ole jonkun parikymppisen trolli joka kuvittelee elämän loppuvan siihen.

[/quote]

Olen kyllä 42v nainen.