Perjantai-illan herkut pinoon!
Tänään on (minulla ainakin) lupa nauttia pitkän viikon jälkeen.
Mitkä ovat omat herkkupaheesi, joilla herkuttelet esim. viikonloppuiltaisin?
Kommentit (19)
Tänään nachoja kanalla ja Solia sitruunalla.
Poika toivoi, että tänäiltana syötäisiin tacoja. Ja näin tehdään, viime kerrasta onkin jo luvattoman pitkä aika. Poika juo cokista ja mä viiniä.
Lauantai-illan: mulle Maraboun minttukrokantti-suklaalevy ja tv mix random-pussi. Sit itsenäisyyspäivän iloksi joulutorttuja ja saunan jälkeen jotain suolaista roskaruokaa. Ehkä tortilloja tai makkaraperunat. Reilun limsan kanssa.
Lapsilla on omat herkkunsa ja miehillä omat.
Iltavuoron jälkeen mua odottaa Lidlin Deluxe suklaajuustokakku! Omnom.
nachoja ja salmiakkia pikkuinen pussi. jaffaa :)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:47"]Lauantai-illan: mulle Maraboun minttukrokantti-suklaalevy ja tv mix random-pussi. Sit itsenäisyyspäivän iloksi joulutorttuja ja saunan jälkeen jotain suolaista roskaruokaa. Ehkä tortilloja tai makkaraperunat. Reilun limsan kanssa.
[/quote]
Siis sä vedät yksin suklaalevyn, 400 gramman karkkipussin, joulutorttuja ja lopuksi vähän roskaruokaa limpparilla? Voi sissussaatana....
Irtokarkkia, sipsiä ja uunileipiä :)
Sipsiä ja dippiä. Ja sitten vielä energiajuomapaukku.
Ruoaksi kanatortilloja, illalla sitten vähän jäätelöä. Viiniä joisin jos en olisi raskaana. Pitää ostaa jotain muuta hyvää juotavaa, vaikka glögiä
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:47"]Lauantai-illan: mulle Maraboun minttukrokantti-suklaalevy ja tv mix random-pussi. Sit itsenäisyyspäivän iloksi joulutorttuja ja saunan jälkeen jotain suolaista roskaruokaa. Ehkä tortilloja tai makkaraperunat. Reilun limsan kanssa. Lapsilla on omat herkkunsa ja miehillä omat. [/quote] Siis sä vedät yksin suklaalevyn, 400 gramman karkkipussin, joulutorttuja ja lopuksi vähän roskaruokaa limpparilla? Voi sissussaatana....
[/quote]
No ajattele! Ja olen vielä hoikka!
Jos ne pinoon pitää saada, niin letut ovat aika luonteva ratkaisu. Helppo pinota.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:37"]Tänään nachoja kanalla ja Solia sitruunalla.
[/quote]
Kertoisitko vielä reseptin, miten valmistat nachoja kanalla?:) Alko tekeen mieli nachoja!
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:01"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:47"]Lauantai-illan: mulle Maraboun minttukrokantti-suklaalevy ja tv mix random-pussi. Sit itsenäisyyspäivän iloksi joulutorttuja ja saunan jälkeen jotain suolaista roskaruokaa. Ehkä tortilloja tai makkaraperunat. Reilun limsan kanssa. Lapsilla on omat herkkunsa ja miehillä omat. [/quote] Siis sä vedät yksin suklaalevyn, 400 gramman karkkipussin, joulutorttuja ja lopuksi vähän roskaruokaa limpparilla? Voi sissussaatana....
[/quote]
No ajattele! Ja olen vielä hoikka!
[/quote]
Vielä hetken
Sipsiä ja dippiä! Jos vielä mieli tekee niin karkkia.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:47"]Lauantai-illan: mulle Maraboun minttukrokantti-suklaalevy ja tv mix random-pussi. Sit itsenäisyyspäivän iloksi joulutorttuja ja saunan jälkeen jotain suolaista roskaruokaa. Ehkä tortilloja tai makkaraperunat. Reilun limsan kanssa.
[/quote]
Siis sä vedät yksin suklaalevyn, 400 gramman karkkipussin, joulutorttuja ja lopuksi vähän roskaruokaa limpparilla? Voi sissussaatana....
[/quote]
Mun perjantain mässyt: 2pack sokerillista limsaa, 2l alkoholitonta siiderijuomaa, 2pss 300g sipsiä (aika varmasti kummatkin menee viikonlopun aikana), 500g karkkia ja haen illalla vielä rasvaa tihkuvan pizzan pizzeeriasta ja mietin, jaksaisko tänään hakea vielä muutaman jäätelön kaupasta. Suurinosa noista on syöty huomiseen mennessä, loput sunnuntaihin.
Bmi on 17,3 :) En oksentele/muutenkaan syömishäiriöile, mutta kukutan kaiken pois treeneillä. Kulutan enemmän mitä syön, joten olen antanut itseni edes viikonloppuisin ottaa vähän rennommin :D Ei tarvii ottaa niin vakavasti kokoaikaa.
Sipsiä ja dippiä+viiniä tai limpparia :D