Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 40v naisella ei tee enää mitään.

Vierailija
24.12.2014 |

Ei pysty enää lisääntymään yms. Kertokaa te muut yli nelikymppiset naiset mitä tekemistä meillä on enää elämässä?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävämpi jos määrittelet itsesi sen lisääntymisen kautta. Kannattaisi miettiä arvoja uudelleen, niin voit tajuta elämisen olevan elämisen arvoista muutenkin.

Itse olen vaikkapa antamassa tuttavapiirin tytöille muunkinlaista elämisen mallia kuin kodista saatava. Täti tietää kaikenlaista mitä kotoa ei opita, ravintolakäyttäytymisestä ja matkustelusta, ja miehistäkin.

Muutaman lapsen kummi. 

Vierailija
42/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:36"]

Silloin alkaa vanheneminen.

[/quote]

Olen reilusti yli 50 mies ja tuntuu että nuorenen koko ajan, naisella (yli 40 ) taitaa olla osuutta asiaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:55"]Kuka helvetti haluaa lisääntyä??? [/quote]mutsis halus

[/quote]ai 40 vuotiaana?
[/quote] Ei iästä ollut puhetta. Bussia voi silti.
[/quote]

Ajaa vai?

Vierailija
44/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tarvitsen äitiänä 70-v. Hänen olemassaolonsa tuo minulle vieläkin turvaa. Ja kyllä nuo omat parikymppiseni käyvät mielellään usein syömässä ja olen heille tärkeä tukihenkilö. Lisäksi nautin omasta ajastani, työstäni, harrastuksista jne. Viimeinkin olen aikuinen ja tiedän mitä haluan.

Vierailija
45/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:57"]

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:49"]

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:44"]Olen samaa mieltä, tuon ikäisillä naisilla ei ole mitään käyttöä enää. Katkeriä ämmiä jotka valittavat ja mollaavat kaikesta, täällä sen on havainnut joka kerta kun katsoo noita viestiketjuja. Olen miettinyt sitä, että missä vaiheessa teillä menee elämä överiksi ja katoaa todellisuudentaju, milloin maailmanne muuttuu niin mustaksi ja ahdistavksi, että kaikki on pelkkää negatiivista paskaa? Alkaako se jo ennen 30 ikävuotta, sitä ennen, jälkeen vai tuleeko se jo maidonmukana? [/quote] Kuulostat pahasti juuri itse sellaiselta jolle niin käy, kun kielenkäyttöä lukee :-D:-D Eiköhän kaikilla ole heikkoja hetkiä missä iässä tahansa jolloin elämä tuntuu merkitystä vailla olevan.

[/quote]

Minä tiedostan mistä oma pahaoloni johtuu, teistä av-palstanaisista. Siitä, että täällä olen oppinut näkemään kuinka sairaita te olette ja se on johtanut omalla kohdallani näkemään tietyt asiat hyvinkin negatiivisesti.

[/quote] 

Ja yhä pyörit täällä! Miksi?

Vierailija
46/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai lisääntyminen ole ainoa asia tässä elämässä!!! Mä kykenen vielä lisääntymään, mutta jo riittää. Elämässä pitää olla muutakin kuin paskavaippoja ja räkänokkia.
Vapautta, kulttuuria, opiskelua, nautintoja muiden aikuisten kesken. Siitä se alkaa kun ei tarvitse enää lisääntyä!

Vierailija
47/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä enää pitäisikään lisääntyä? Mä lisäännyin jo parikymppisenä ja kolmikymppisenä. Ja silti mulla on mies joka rakastaa, uusi sellainen ja joka ei itsekään halua lisääntyä.

Vierailija
48/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä kelpaa. Lisääntymiset on hoidettu nuomempana.

t.mies

Vierailija
49/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te näytätte meillä nuoremmille mallia siitä miten ihanaa elämä voi olla kun on vihdoin sinut naiseutensa kanssa ja itsetuntemusta. Miehet tarvitsee teitä, lapset tarvitsee aina äitiä, ystävät tarvitsee teitä!!! Maailmassa on paljon ihania asioita aikuiselle naiselle! Kukaan ei säily kakskymppisenä ikuisesti. 

Vierailija
50/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:33"]

Miksi sitä enää pitäisikään lisääntyä? Mä lisäännyin jo parikymppisenä ja kolmikymppisenä. Ja silti mulla on mies joka rakastaa, uusi sellainen ja joka ei itsekään halua lisääntyä.

[/quote]

Koska haluaisin vielä yli nelikymppisenä lisääntyä. Sopivan miehenkin löysin vasta reippaasti yli 30v niin aikaa lisääntymiseen ei jäänyt tarpeeksi.

Vierailija
51/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin alkaa vanheneminen.

Vierailija
52/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä!! Nyt on taas aikaa itselle ja parisuhteelle. Lapset isoja ja arki rullaa mukavasti. Fyysisestikin oon paremmassa kunnossa säännöllisen treenauksen ansiosta, mieli on kuin parikymppisellä ( vitsivitsi). Elämä on ihanaa :)

Vierailija
53/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoivaan edelleen lapsia.

Vierailija
54/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa...Sain ensimmäisen lapseni 43 vuotiaana.

Vierailija
55/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, toivottavasti susta ei oikeasti tunnu tuolta :) Ehkä auttais kun kuuntelisit hetken jonkun 19-vuotiaan juttuja ja huomaisit, että ihan mielelläs oot siirtynyt siitä eteenpäin.
N28

Vierailija
56/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan sitten mitään virkaa, jos on ajatellut elämänsä tehtäväksi lisääntymisen?

Vierailija
57/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:36"]Silloin alkaa vanheneminen.
[/quote]

Eiköhän se vanheneminen ala jo syntymästä.

Vierailija
58/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäännyin ajat sitten ja nyt aion reppureissata ja toteuttaa itseäni koko rahan edestä!

T: N44

Vierailija
59/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, tuon ikäisillä naisilla ei ole mitään käyttöä enää. Katkeriä ämmiä jotka valittavat ja mollaavat kaikesta, täällä sen on havainnut joka kerta kun katsoo noita viestiketjuja.

Olen miettinyt sitä, että missä vaiheessa teillä menee elämä överiksi ja katoaa todellisuudentaju, milloin maailmanne muuttuu niin mustaksi ja ahdistavksi, että kaikki on pelkkää negatiivista paskaa? Alkaako se jo ennen 30 ikävuotta, sitä ennen, jälkeen vai tuleeko se jo maidonmukana?

Vierailija
60/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on mukavaa. Ei lisääntyminen ole ainoatarkoitus elämälle. Voi keskittyä työhön, itseensä, urheilla, nauttia seksistä ja olla viimeistään tasa- arvoinen siinä suhteessa miehen kanssa, ettei tarvitse ajatella raskautta. On hieman kerätty varallisuutta, mahdollisuus matkustaa ja rakkaita ja ihania ovat isommatkin lapset. Eivät ne hankitut katoa. Pikkulapsivaiheesta luopuminen voi olla raskas, mutta kun ymmärtää että elämä jatkuu ja katselee ympärilleen miten upeita nelikymppisiä näkee ei tuota enää mieti.