Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40v naisella ei tee enää mitään.

Vierailija
24.12.2014 |

Ei pysty enää lisääntymään yms. Kertokaa te muut yli nelikymppiset naiset mitä tekemistä meillä on enää elämässä?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:46"]

Elämä on mukavaa. Ei lisääntyminen ole ainoatarkoitus elämälle. Voi keskittyä työhön, itseensä, urheilla, nauttia seksistä ja olla viimeistään tasa- arvoinen siinä suhteessa miehen kanssa, ettei tarvitse ajatella raskautta. On hieman kerätty varallisuutta, mahdollisuus matkustaa ja rakkaita ja ihania ovat isommatkin lapset. Eivät ne hankitut katoa. Pikkulapsivaiheesta luopuminen voi olla raskas, mutta kun ymmärtää että elämä jatkuu ja katselee ympärilleen miten upeita nelikymppisiä näkee ei tuota enää mieti.

[/quote]

Mutta kun ei ole isompia lapsia eikä varaakaan harrastaa mitään.
[/quote]

Lukeminen ja ulkoilu eivät maksa. Oletko varma ettet saa enää lapsia?

Vierailija
2/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:52"]

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:46"] Elämä on mukavaa. Ei lisääntyminen ole ainoatarkoitus elämälle. Voi keskittyä työhön, itseensä, urheilla, nauttia seksistä ja olla viimeistään tasa- arvoinen siinä suhteessa miehen kanssa, ettei tarvitse ajatella raskautta. On hieman kerätty varallisuutta, mahdollisuus matkustaa ja rakkaita ja ihania ovat isommatkin lapset. Eivät ne hankitut katoa. Pikkulapsivaiheesta luopuminen voi olla raskas, mutta kun ymmärtää että elämä jatkuu ja katselee ympärilleen miten upeita nelikymppisiä näkee ei tuota enää mieti. [/quote] Mutta kun ei ole isompia lapsia eikä varaakaan harrastaa mitään. [/quote] Lukeminen ja ulkoilu eivät maksa. Oletko varma ettet saa enää lapsia?

[/quote]

Olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 50 v miehellä ei tee yhtään mitään

Vierailija
4/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:36"]

Silloin alkaa vanheneminen.

[/quote]

Vanheneminen alkaa jo kohdussa. Joka päivä tässä vanhenee... Sitä ei pakoon pääse, mutta voi miettiä miten tehdä elämä mukavaksi tässä hetkessä

Vierailija
5/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti haluaa lisääntyä???

Vierailija
6/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, minä olen kohta 39 ja ajattelin kyl vielä kerran lisääntyä

Vierailija
7/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:52"]

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:46"] Elämä on mukavaa. Ei lisääntyminen ole ainoatarkoitus elämälle. Voi keskittyä työhön, itseensä, urheilla, nauttia seksistä ja olla viimeistään tasa- arvoinen siinä suhteessa miehen kanssa, ettei tarvitse ajatella raskautta. On hieman kerätty varallisuutta, mahdollisuus matkustaa ja rakkaita ja ihania ovat isommatkin lapset. Eivät ne hankitut katoa. Pikkulapsivaiheesta luopuminen voi olla raskas, mutta kun ymmärtää että elämä jatkuu ja katselee ympärilleen miten upeita nelikymppisiä näkee ei tuota enää mieti. [/quote] Mutta kun ei ole isompia lapsia eikä varaakaan harrastaa mitään. [/quote] Lukeminen ja ulkoilu eivät maksa. Oletko varma ettet saa enää lapsia?

[/quote]

Olen.
[/quote]

Miten olet varma ? Todella harva saa vaihdevuodet noin nuorena..

Vierailija
8/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntymistä varten olet täällä pallolla? No voi jösses. Harrastukset, ystävät, lapset(?), puoliso(?), lemmikkieläimet, matkustelu... Vähän mielikuvitusta jos elämä tuntuu niin tyhjältä. Eipä täällä toki ole pakko oleilla pitempään kun ei halua.

Vierailija
9/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:49"]

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:44"]Olen samaa mieltä, tuon ikäisillä naisilla ei ole mitään käyttöä enää. Katkeriä ämmiä jotka valittavat ja mollaavat kaikesta, täällä sen on havainnut joka kerta kun katsoo noita viestiketjuja. Olen miettinyt sitä, että missä vaiheessa teillä menee elämä överiksi ja katoaa todellisuudentaju, milloin maailmanne muuttuu niin mustaksi ja ahdistavksi, että kaikki on pelkkää negatiivista paskaa? Alkaako se jo ennen 30 ikävuotta, sitä ennen, jälkeen vai tuleeko se jo maidonmukana? [/quote] Kuulostat pahasti juuri itse sellaiselta jolle niin käy, kun kielenkäyttöä lukee :-D:-D Eiköhän kaikilla ole heikkoja hetkiä missä iässä tahansa jolloin elämä tuntuu merkitystä vailla olevan.

[/quote]

Minä tiedostan mistä oma pahaoloni johtuu, teistä av-palstanaisista. Siitä, että täällä olen oppinut näkemään kuinka sairaita te olette ja se on johtanut omalla kohdallani näkemään tietyt asiat hyvinkin negatiivisesti.

Vierailija
10/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen on parasta työvoimaa työelämässä. Ei enää pieniä lapsia, ei sairauspoissaoloja, terve ja hyväkuntoinen. Työkokemusta ja elämänkokemusta, ei enää eilisen teeren poikia. Ei vielä vanha ja väsynyt. Jos olisin palkkaamassa työvoimaa valitsisin ehdottomasti 40vee naisen.

Vierailija
11/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:49"]

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:44"]Olen samaa mieltä, tuon ikäisillä naisilla ei ole mitään käyttöä enää. Katkeriä ämmiä jotka valittavat ja mollaavat kaikesta, täällä sen on havainnut joka kerta kun katsoo noita viestiketjuja. Olen miettinyt sitä, että missä vaiheessa teillä menee elämä överiksi ja katoaa todellisuudentaju, milloin maailmanne muuttuu niin mustaksi ja ahdistavksi, että kaikki on pelkkää negatiivista paskaa? Alkaako se jo ennen 30 ikävuotta, sitä ennen, jälkeen vai tuleeko se jo maidonmukana? [/quote] Kuulostat pahasti juuri itse sellaiselta jolle niin käy, kun kielenkäyttöä lukee :-D:-D Eiköhän kaikilla ole heikkoja hetkiä missä iässä tahansa jolloin elämä tuntuu merkitystä vailla olevan.

[/quote]

Minä tiedostan mistä oma pahaoloni johtuu, teistä av-palstanaisista. Siitä, että täällä olen oppinut näkemään kuinka sairaita te olette ja se on johtanut omalla kohdallani näkemään tietyt asiat hyvinkin negatiivisesti.
[/quote]

Nettifoorumi ohjaa omaa elämääsi ja elämänasennettasi? Hanki apua.

Vierailija
12/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:34"]

Te näytätte meillä nuoremmille mallia siitä miten ihanaa elämä voi olla kun on vihdoin sinut naiseutensa kanssa ja itsetuntemusta. 

[/quote]

Täällä kakskymppinen joka just haluais tätä. Olen muutaman kerran tavannut Aikuisia naisia ja se herättää suurta ihailua että on sinut itsensä ja naiseutensa kanssa. Silloin tämä miesten määrittämä käsitys naiseudesta tuntuu niin valheelliselta ja pinnalliselta. 

Vierailija
13/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja etenkin olla varma ettei voi lisääntyä ellei ole steriloitu ?

Vierailija
14/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:49"]

[/quote]

[/quote]

Ehkäpä sinun kannattaa keskustella ystävien tai muiden ihmisten, tarvittaessa ammattiauttajien kanssa, jos elämänasenne perustuu nettiin kirjoitettuun...?

Vierailija
15/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:34"]

Te näytätte meillä nuoremmille mallia siitä miten ihanaa elämä voi olla kun on vihdoin sinut naiseutensa kanssa ja itsetuntemusta. 

[/quote]

Täällä kakskymppinen joka just haluais tätä. Olen muutaman kerran tavannut Aikuisia naisia ja se herättää suurta ihailua että on sinut itsensä ja naiseutensa kanssa. Silloin tämä miesten määrittämä käsitys naiseudesta tuntuu niin valheelliselta ja pinnalliselta. 
[/quote]

Ei se ole miesten määrittely. Kulttuurin ihanne ennemminkin. Eronneita miehiä työni puolesta
tavanneena suurin osa etsii ikäistään kumppania jokaon syvällisempi, kokenut myös pettymyksiä ja selvinnyt niistä.

Vierailija
16/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:55"]Kuka helvetti haluaa lisääntyä???
[/quote]mutsis halus

Vierailija
17/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:23"]

Ei pysty enää lisääntymään yms. Kertokaa te muut yli nelikymppiset naiset mitä tekemistä meillä on enää elämässä?

[/quote]Elämä alkaa siitä, kun lapset on muuttaneet pois kotoa ja koira kuollut.

Vierailija
18/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On silti pinppi ja baarit miehiä täys.

Vierailija
19/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sinun kannattaa keskustella ystävien tai muiden ihmisten, tarvittaessa ammattiauttajien kanssa, jos elämänasenne perustuu nettiin kirjoitettuun...?

Näiden kommenttienne sijaan olisitte voineet edes yrittää vastata kysymykseeni, mutta niin kuin odottaa sopikin, täällä se menee juurikin henkilökohtaisuuksiin välittömästi! Eikä minua ahdista millään tavalla mikään muu kuin nähdä miten ilkeitä ja sairaita mieleltään täällä kirjoittelevat naiset ovat.

Vierailija
20/64 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:52"] [quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:46"] Elämä on mukavaa. Ei lisääntyminen ole ainoatarkoitus elämälle. Voi keskittyä työhön, itseensä, urheilla, nauttia seksistä ja olla viimeistään tasa- arvoinen siinä suhteessa miehen kanssa, ettei tarvitse ajatella raskautta. On hieman kerätty varallisuutta, mahdollisuus matkustaa ja rakkaita ja ihania ovat isommatkin lapset. Eivät ne hankitut katoa. Pikkulapsivaiheesta luopuminen voi olla raskas, mutta kun ymmärtää että elämä jatkuu ja katselee ympärilleen miten upeita nelikymppisiä näkee ei tuota enää mieti. [/quote] Mutta kun ei ole isompia lapsia eikä varaakaan harrastaa mitään. [/quote] Lukeminen ja ulkoilu eivät maksa. Oletko varma ettet saa enää lapsia? [/quote] Olen. [/quote] Miten olet varma ? Todella harva saa vaihdevuodet noin nuorena..

[/quote]

vaihdevuodet ovat alkaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme