Lähetä täällä jouluterveisesi mielessä pyörivälle henkilölle.
Toivottavasti nautit siellä missä ikinä oletkin, vietä mukava joulu. Ei mitään hajua mitä mielessäsi pyörii suhteessa minuun. Siksi toivoisinkin näkeväni sua mahd.pian, josko tämän vuoden puolella...
Kommentit (111)
Pystyisitkö mitenkään tekemään minulle aikaa tänään? Olen yksin kotona ja olisipa mukavaa jos oma pukkini tulisi kylään!
-H-
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 12:05"]Janne, vietä kiva aattopäivä naikkosesi kanssa, nähdään illalla ;)
[/quote]
Minäki haluan nähdä Jannea!!!
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 12:05"]Janne, vietä kiva aattopäivä naikkosesi kanssa, nähdään illalla ;)
[/quote]
[/quote]
Niin Janne, missä luuraat?
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 09:29"]
Hyvää joulua M, kaipaan sua aivan mielettömän paljon, mutten alennu kerjäämään huomiota.
[/quote]
Viimeksi kun annoin kaiken huomioni, en saanut kuin rukkaset. Siksi kynnys antaa huomiota on niin korkealla!
M
Se halaus jonka sain sulta eilen oli paras joululahja minkä sain... Tilanne on niin vaikea mutta jos vaan voisin, haluaisin vaan tuijottaa sua silmiin koko joulun. Sulla on niin kauniit silmät <3
Mun mieleen jäi se jahtihousumies, jonka tyylistä täällä kyseltiin. Sen täytyy olla kuuma <3
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 12:05"]Janne, vietä kiva aattopäivä naikkosesi kanssa, nähdään illalla ;)
[/quote]
[/quote]
Niin Janne, missä luuraat?
[/quote]
Onneksi Janne on suhteellisen yleinen nimi, muutenhan tässä saisi pitkäänkin odotella..
-vielä yksi jannea kaipaava
En usko että olet täällä jouluna, tai ylipäätänsä koskaan muutenkaan, mutta jos nyt jostain kumman syystä olisit niin iloista joulua sulle! :) Itse olen paennut joulua nettiin :D Toivottavasti ystävystytään joskus, mulla on sellainen vahva tunne että niin tulee tapahtumaan. Nähdään ensi vuoden puolella!
-P
Antti, paras joululahja jonka voisin saada olis kuva sun kyrvästä <3
Itken täällä missä lienenkin kun ei korttini kelpaa ja meni postimerkkiraha sekä kirpparilta ostettu kortti hukkaan mätäneminenhän pysähtyi kun vaihdoin raikkaampaan ilmanalaan. Äitini yrittää lohduttaa lupaamalla ostaa minulle uuden objektiivin kameraan mutta ei se tätä pettymystä poista sitä paitsi sillä taitaa olla uusi ukko kierroksessa että ei perinnöstäkään taas tiedä. En kestä tätä elämää.
Voisipa joku kuunnella ja ymmärtää. Halata ja silittää. Ei ehkä sattuisi niin paljon.
J,
Toivoisin niin paljon, että osaisit pyytää anteeksi, niin mäkin pystyisin jatkamaan. Toivotan hyvää jatkoa sulle ja sun uudelle. Toivottavasti, et koskaan loukkaa uutta yhtä pahasti kuin minua.
T. M
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 09:39"]Ari, pian nähdään... Koita kestää se teidän kulissijoulu...
[/quote]
Missä päin?