Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä täällä jouluterveisesi mielessä pyörivälle henkilölle.

Vierailija
24.12.2014 |

Toivottavasti nautit siellä missä ikinä oletkin, vietä mukava joulu. Ei mitään hajua mitä mielessäsi pyörii suhteessa minuun. Siksi toivoisinkin näkeväni sua mahd.pian, josko tämän vuoden puolella...

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutilleni.. Kiitos kannustuksesta ja sydämellisestä sympatiastasi.
Harmittaa, että olet niin komea enkä voi ottaa sanojasi platonisesti vaan olen jo ihastunut täysin parissa kuukaudessa.
Tavataan tammikuussa!
T. Maanantaiaamun ilosi

Vierailija
82/111 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakari hyvää joulua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joulu meni mukavasti siellä ja teit niin kuin sanoit. En ymmärrä sinua nyt yhtään, etkä taida sinäkään minua ymmärtää. Sehän tässä turhauttaa, kun uskon, että voisimme helposti ymmärtää toisiamme tosi paljon paremmin. Tämä tilanne on niin turha. En usko, että meistä kumpikaan haluaa toiselle muuta kuin hyvää. Niin miksi sitten ollaan tässä?

Vierailija
84/111 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:54"]Terapeutilleni.. Kiitos kannustuksesta ja sydämellisestä sympatiastasi.
Harmittaa, että olet niin komea enkä voi ottaa sanojasi platonisesti vaan olen jo ihastunut täysin parissa kuukaudessa.
Tavataan tammikuussa!
T. Maanantaiaamun ilosi
[/quote]

Mene pervo hoitoon!!!

Vierailija
85/111 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:36"]Haista vittu! Se mitä menit meidän suhteelle tekemään nyt joulun lähetessä oli rimanalitus jopa sinulta. Toivottavasti mätänet sinne muovimatolla vuorattuun varastoos jota nykyseltään asutat.
[/quote]

Huh. Mitä tapahtui?

Vierailija
86/111 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin tavata sinut ilman vaatteita, eikö se olisikin hyvä ajatus? Pois turhat lätinät, säkin varmaan puhut ihan tarpeeksi noin muuten. Puhe on toisinaan todella turhaa. Intuitioni on hyvä kumppanini, ja tiedän kyllä mitä se kohdallasi on sanonut mulle. No, voin ehkä olla väärässäkin, mutta kovin paljon en tälle vaihtoehdolle anna painoarvoa. Sinä ja minä, ei vaatteita - minusta tämä olisi suorastaan loistoajatus.

Vierailija
87/111 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 11:43"]

Tahtoisin tavata sinut ilman vaatteita, eikö se olisikin hyvä ajatus? Pois turhat lätinät, säkin varmaan puhut ihan tarpeeksi noin muuten. Puhe on toisinaan todella turhaa. Intuitioni on hyvä kumppanini, ja tiedän kyllä mitä se kohdallasi on sanonut mulle. No, voin ehkä olla väärässäkin, mutta kovin paljon en tälle vaihtoehdolle anna painoarvoa. Sinä ja minä, ei vaatteita - minusta tämä olisi suorastaan loistoajatus.

[/quote]

Tästä minäkin unelmoin, kontrollini pettäisi ja antaisin kerrankin vain mennä.

Vierailija
88/111 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei M.H
Olet mielessäni vieläkin vaikka aikaa on jo kohta kulunut 9 vuotta.
Me oltiin se "match made in heaven" mutta kumpikin kai niin nuori, naiivi, liian ujo ja kavereiden vietävissä. Me nähtiin pitkästä aikaa kesällä, mutta ei sitten vaan pystytty vaihtamaan edes kuulumisia. Tunnen silti sun silmät selässä ja iholla, jäit kiinni tuijottamisesta sekä mulle että ystävälleni.

Meillä on molemmilla uudet ja omat elämät nykyään, mutta olis silti kiva jos vaikka puhuttais ne menneet selviksi, tai vaikka vaihdettaisiin tämän päivän kulumiset. Mä oon varma että kun me joskus 50+ avioerojemme jälkeen kohdataan me ollaan taas "ME". En ole sinua unohtanut, ja tiedän ettet sinäkään ole minua unohtanut.

Sun, P

Vierailija
89/111 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nostaa vikan kerran ennenkun tehdään sama uudeks vuodeks :)

Vierailija
90/111 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J ikävä sinua ja sun syliä. Tiedän että sinäkin kaipaat vaikket saisi. Mitä me tehdään?

Vierailija
91/111 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoittain korvennat minut vaitonaisuudellasi ja välinpitämättömyydelläsi, mutta aion silti seisoa rinnallasi jokaikisen joulun maailman tappiin asti. Rakastan kaikkea sinussa ja toivon, että joku päivä koet kanssani edes puolet siitä onnesta, mitä olen saanut ansiostasi kokea. Olen täällä sinua varten, luomassa meille parempaa tulevaisuutta näiden vaikeidenkin aikojen jälkeen, etkä sinä minua saa pois häädettyä. Huomisen valossa nään sinut vieläkin kauniimpana, kaikkien täydellisten vikojesikin kanssa. Olet kaikkeni; vaimoni, lasteni äiti ja paras ystäväni.

Vierailija
92/111 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:55"]

Ajoittain korvennat minut vaitonaisuudellasi ja välinpitämättömyydelläsi, mutta aion silti seisoa rinnallasi jokaikisen joulun maailman tappiin asti. Rakastan kaikkea sinussa ja toivon, että joku päivä koet kanssani edes puolet siitä onnesta, mitä olen saanut ansiostasi kokea. Olen täällä sinua varten, luomassa meille parempaa tulevaisuutta näiden vaikeidenkin aikojen jälkeen, etkä sinä minua saa pois häädettyä. Huomisen valossa nään sinut vieläkin kauniimpana, kaikkien täydellisten vikojesikin kanssa. Olet kaikkeni; vaimoni, lasteni äiti ja paras ystäväni.

[/quote]

Kannattaisi barmasn puhua sille vaimolle eikä kirjoitella tänne kännipäissään...

Vierailija
93/111 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^varmaan

Vierailija
94/111 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:08"]Minä haluan ajaa nyt sun pihaan, soittaa ovikelloa ja kun tulet avaamaan, halaan sut lämpimäks...
[/quote]

Kenen piha ja missäpäin?

Vierailija
95/111 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua iiro! Jos uskaltaisin, ottaisin yhteyttä

Vierailija
96/111 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:55"]

[/quote]

Kannattaisi barmasn puhua sille vaimolle eikä kirjoitella tänne kännipäissään...
[/quote]
Hah, kuka sanoi minun olevan humalassa? Älä huoli, kerron ja näytän kyllä hänelle joka päivä, miten arvokas hän minulle on. Vaimoni on masentunut.

Vierailija
97/111 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

78, onko sulla paha mieli jostain?

Vierailija
98/111 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:23"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:55"] Ajoittain korvennat minut vaitonaisuudellasi ja välinpitämättömyydelläsi, mutta aion silti seisoa rinnallasi jokaikisen joulun maailman tappiin asti. Rakastan kaikkea sinussa ja toivon, että joku päivä koet kanssani edes puolet siitä onnesta, mitä olen saanut ansiostasi kokea. Olen täällä sinua varten, luomassa meille parempaa tulevaisuutta näiden vaikeidenkin aikojen jälkeen, etkä sinä minua saa pois häädettyä. Huomisen valossa nään sinut vieläkin kauniimpana, kaikkien täydellisten vikojesikin kanssa. Olet kaikkeni; vaimoni, lasteni äiti ja paras ystäväni. [/quote] Kannattaisi barmasn puhua sille vaimolle eikä kirjoitella tänne kännipäissään... [/quote] Hah, kuka sanoi minun olevan humalassa? Älä huoli, kerron ja näytän kyllä hänelle joka päivä, miten arvokas hän minulle on. Vaimoni on masentunut.

[/quote]

No hyvä. Tsemppiä vaimolles.

Vierailija
99/111 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:29"]

78, onko sulla paha mieli jostain?

[/quote]

Ei ollenkaan, kuinka niin? :O Onko itselläsi?

Vierailija
100/111 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 19:29"]

En usko että olet täällä jouluna, tai ylipäätänsä koskaan muutenkaan, mutta jos nyt jostain kumman syystä olisit niin iloista joulua sulle! :) Itse olen paennut joulua nettiin :D Toivottavasti ystävystytään joskus, mulla on sellainen vahva tunne että niin tulee tapahtumaan. Nähdään ensi vuoden puolella!

-P

Jos olet se P, josta pidän, ystävystytään vaan! Ja nähdään useammin, ja ihan kahdestaankin!

-R

[/quote]