Lähetä täällä jouluterveisesi mielessä pyörivälle henkilölle.
Toivottavasti nautit siellä missä ikinä oletkin, vietä mukava joulu. Ei mitään hajua mitä mielessäsi pyörii suhteessa minuun. Siksi toivoisinkin näkeväni sua mahd.pian, josko tämän vuoden puolella...
Kommentit (111)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 13:28"]
Viesti 109, osuit naulan kantaan, joten missä ja milloin?
[/quote]
:) Voi olla jollakin tapaa mahdollista, ettet se ole juuri sinä. En tiedä, tämmönen tuli mieleen kuitenkin. 109
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 08:42"]
Mätäne sinne missä lienetkin ja voisit lopettaa joulukorttien lähettelyn ne menevät postilaatikolta suoraan roskapönttöön viitenkymmeneen osaan revittynä!
[/quote]
No huh huh. Toivottavasti et ole ainakaan hoitoalalla... :D
[/quote]
Koska? Hoitoalalla toimivat eivät ole ihmisiä vaan koneita? Tällainen kommentti ei vie kenenkään hoitoalalla työskentelevän ihmisen kykyä työhönsä.
[/quote]
No ei tietenkään vie, absurdia höpinää... Mutta niin lapsellinen kommentti ja kuka suuttuu joulukortista nuon paljon... Toinen hyvää hyvyyttään lähettänyt. Vaikka olisi riitaakin ollut, niin kuka suuttuu joulukortista nuon paljon, että käy "riehumaan".
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 01:24"]
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 22:42"] [quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 08:42"] Mätäne sinne missä lienetkin ja voisit lopettaa joulukorttien lähettelyn ne menevät postilaatikolta suoraan roskapönttöön viitenkymmeneen osaan revittynä! [/quote] No huh huh. Toivottavasti et ole ainakaan hoitoalalla... :D [/quote] Koska? Hoitoalalla toimivat eivät ole ihmisiä vaan koneita? Tällainen kommentti ei vie kenenkään hoitoalalla työskentelevän ihmisen kykyä työhönsä. [/quote] No ei tietenkään vie, absurdia höpinää... Mutta niin lapsellinen kommentti ja kuka suuttuu joulukortista nuon paljon... Toinen hyvää hyvyyttään lähettänyt. Vaikka olisi riitaakin ollut, niin kuka suuttuu joulukortista nuon paljon, että käy "riehumaan".
[/quote]
No mä ainaki lähetin joulukortin ihmiselle, jonka kans on välit selvittämättä. Jos todella oon sen arvonen, että mun pitäis mädäntyä ni saa tulla kyllä sanomaan ihan naamatusten.
Hei,
odotan jo joululoman loppumista, jotta taas näkisin sinut. Tiedän ihastumiseni olevan kiellettyä, tai en ainakaan toivo haavekuvien toteutuvan, koska olet parisuhteessa. Toivottavasti ensi jouluna minullakin on joku, jota rakastaa ja ihastumisen tunteet ovat vaihtuneet toiseen ihmiseen.
Hyvää ja rentouttavaa joulua, voi hyvin. Olet tärkeä ja rakas, ja tiedän voivani luottaa sinuun aina. Olen onnekas, kun olen saanut tutustua sinuun niin hyvine kuin huonoine puolinesi. Olen onnekas kun olen saanut sinut ystäväkseni. Tavataan pian.
Hei kauan kadoksissa ollut ystäväin..ennen näimme mutta nykyään ei hajuakaan..olithan toki joskus hiivainen vuotava ja karvainenkin mutta kanssasi oli kiva leikkiä..hyvää joulua pipero missä sitten luuraatkin
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:47"]
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 19:29"]
En usko että olet täällä jouluna, tai ylipäätänsä koskaan muutenkaan, mutta jos nyt jostain kumman syystä olisit niin iloista joulua sulle! :) Itse olen paennut joulua nettiin :D Toivottavasti ystävystytään joskus, mulla on sellainen vahva tunne että niin tulee tapahtumaan. Nähdään ensi vuoden puolella!
-P
Jos olet se P, josta pidän, ystävystytään vaan! Ja nähdään useammin, ja ihan kahdestaankin!
-R
[/quote]
[/quote]
Ei mennyt mun jouluterkut valitettavasti R:lle, mutta toivottavasti ystävystytte sun P:n kanssa :)
-tuo P