Joudutaan jäämään kotiin ja pukki ei tulekaan:(
Lapset ovat kuumeessa ja flunssassa. Pukki tulee mummolaan jonne ei voida kipeänä mennä edes käymään. Ukilla on eräs sairaus että tavallinen flunssakin on hälle tosi vaarallinen. Viimeksi meinasi henki lähteä ja teholla makasi kuukauden kun meni niin huonoin kuntoon. Oisko vinkkejä mitä keksin nyt kun pukki ei käy :( itseäkin niin surettaa.
Kommentit (7)
Voisiko vaikka pyytää jotain naapuria/tuttua pyörähtämään ovella pukkina, että lapset saisivat nähdä edes vilaukselta?
Ottakaa skypeyhteys pukkiin? Jos mummolassa on siit toimivat koneet ja netti. Tällä lohdutin omaa lasta kun oli pelko, että olisi kipeänä juuri jouluaattona eikä päästäisi pukkia tapaamaan :P
Meillä on lasten oma isä tai minun isä pukkina. Tarviiko sen niin erikoista olla? Mä en oo oikein ikinä ymmärtäny noita osto-pukkeja..
Missä päin? Jos lähellä niin johonkin väliin mahtuu autoilevan, raittiin ja savuttoman pukin aikatauluun.
Jos joku lapsille tuntematon lähellä asuva voisi pukeutua "tontuksi" ja vilahtaa vähän ikkunoissa ja jättää lahjasäkin ovelle? Tai tuoda ihan sisällekin asti, minä ainakin voisin mennä naapuriperheisiin vaikka olisi flunssaakin. Näin meillä töissä on välillä tehty jos pukki on syystä tai toisesta perunut.
Lahjasäkki oven taakse, jos saatte ne sieltä mummulasta jotenkin ja esitätte, että pukki oli niin kiireinen, että jätti oven taa ja jatkoi matkaa.
Voiko isä/joku lainata mummulassa vierailevan pukin vaatteitta ja ilahduttaa teidän perhettä vierailulla?
Vaikka jo päivällä tai myöhemmin illalla?